quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, ik kan me hier nu ook weer komen meldenHet spiraaltje is sinds vanmorgen half 9 niet meer.... we gaan het ivm mijn leeftijd een jaartje proberen. Bij de jongste zijn we in een IUI traject beland, dat gaan we deze keer zeker niet doen. Het moet natuurlijk komen of niet. Lukt het niet, is het prima. Lukt het wel, des te leuker.
Ik wil ook proberen er een beetje ongedwongen mee om te gaan.... maar of dat lukt? Voor nu is het even wachten op mn nod/ongi. Aangezien ik dus een spiraaltje had, bijna niet meer ongesteld geweest... we shall see!!
O wat leukquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:13 schreef Diaan73 het volgende:
Tja, ik kan me hier nu ook weer komen meldenHet spiraaltje is sinds vanmorgen half 9 niet meer.... we gaan het ivm mijn leeftijd een jaartje proberen. Bij de jongste zijn we in een IUI traject beland, dat gaan we deze keer zeker niet doen. Het moet natuurlijk komen of niet. Lukt het niet, is het prima. Lukt het wel, des te leuker.
Ik wil ook proberen er een beetje ongedwongen mee om te gaan.... maar of dat lukt? Voor nu is het even wachten op mn nod/ongi. Aangezien ik dus een spiraaltje had, bijna niet meer ongesteld geweest... we shall see!!
Hee mijsjequote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:03 schreef mijsje het volgende:
Heee, LadyBlack, was je ook aan het proberen? dat wist ik helemaal niet, maar wat leuk!
wel gek dat je dan al nu ongesteld geworden bent!
Het lijkt wel of je een (erg) korte cyclus hebt dan.... om de 3 weken ongeveer.... Ik hoop dat het snel weer "normaal" is.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 22:29 schreef LadyBlack het volgende:
Toen mn spiraaltje op 1 juli verwijderd werd leek ik ook ongesteld te zijn, daarna 22 juli 3 dagen ongesteld geweest, en nu dus weer
Schiet wel op zo met de rondes in elk geval
quote:Op zondag 15 augustus 2010 14:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik juich hier lekker even voor je mijsje!ook op de goede weg zo!!
quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ow man, wat een bloedbad, ik kan me niet herinneren dat ik vroeger ook zo ongesteld was!
Mag ik mn spiraal weer terug?
Ik kan niet wachten tot ik zwanger en bevallen benquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:49 schreef LadyBlack het volgende:
Ow man, wat een bloedbad, ik kan me niet herinneren dat ik vroeger ook zo ongesteld was!
Mag ik mn spiraal weer terug?
Dat viel bij mij dus heel erg mee. Het duurde wel lang, maar ik heb nooit van die spreekwoordelijke levers gezien.quote:Op maandag 16 augustus 2010 16:17 schreef RockabeIIa het volgende:
Wacht maar tot na de bevalling!
Dan weet je pas wat bloeden is
/offtopic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |