Gister werd ik wakker gebeld toen ik EINDELIJK lag te slapen. Er was paniek. Laptop gecrasht. Of ik er voor kon zorgen dat alle gegevens compleet waren zodat hij in L.A. zijn laptop kon aanmelden. Ging langer duren dat hij wilde want hij kwam vandaag al weer thuis.
Of we er dan voor konden zorgen dat hij langs een recovery data bedrijfje kon. Vanmorgen meteen. Dus dat ding aangemeld. En moesten we even snel een harde schijfje regelen zodat dat ding meteen weer mee kon want LowLands volgende week.
Ik moeite gedaan om een harde schijfje te kopen. Ik werk halve dagen maar voor die ei wilde ik wel even een uurtje langer blijven om die laptop in orde te maken. Harde schijf klaar. Zegtie: Ik wil alleen Sony onderdelen. Ja sufkut die maakt geen harde schijven. Dus we hebben een goeie. Ben je al bij dat bedrijfje geweest? Nee.. Hij er om heen draaien en wilde hebben eigenlijk dat wij dat deden. Nou mooi niet we hebben het aangeboden maar jij wilde het zelf doen. Mja dan ga ik zo. Hej sufkut als ik dat ding nog moet installeren dan mag je wel op schieten want ik ga zo naar huis. Dat is dus inmiddels 2 uur geleden en hij is 5 minuten geleden vertrokken.
Ik ga naar huis. Hij bekijkt het maar.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.