quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Gaat het een beetje Ml-etje?![]()
Doe es ff gewoonquote:
Ik ook! Een flink aantal deurtjes verderquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
Nou dan ga ik maar weer een deurtje verder
Ja? KLB of ONZ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
Nou dan ga ik maar weer een deurtje verder
Ahquote:
Die zitten net aan de andere kant van de snelweg jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah
Beetje jammer dat ik niet meer in Capelle zit ben in conclaaf met Evides
Vind het niet echt wauw! jij?quote:
Ja normaal ging ik op visite nu mag ik weer mopperen over de jaarlijkse sleutelbeurt aan het termijnbedrag per telefoonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zitten net aan de andere kant van de snelweg ja
he, mijn foto moet weg, ik wilde net gaan scheren!quote:
Het staat hem goed, en toch moest ik lachenquote:
Hey leuk! Reageerde ze enthousiast?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:42 schreef pgrferrari het volgende:
Goedemorgen!
*Feels good, because i got a message back
Naaissssquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:42 schreef pgrferrari het volgende:
Goedemorgen!
*Feels good, because i got a message back
Ja best wel, ik wil het berichtje wel naar Tombo sturen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey leuk! Reageerde ze enthousiast?
En ze heeft toch wel internet daar dus?
Gewoon postenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja best wel, ik wil het berichtje wel naar Tombo sturen.
Maar volgens mij is ze er nu niet.
quote:
Nee niet gevraagd, wel gezegd wanneer ik er weer ben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
Had je nog gevraagd of zij daar ook is als jij daar weer bent?
En niet gaan lopen stalken he?
Tombo heeft gisteravond gezegd voorlopig heel weinig overdag online te zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee niet gevraagd, wel gezegd wanneer ik er weer ben.
En toen zei ze terug tot wanneer zij er was.
En ik stalk niet![]()
Tombo waar zit je?!
Wij komen aan en de volgende dag gaat ze weer wegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo heeft gisteravond gezegd voorlopig heel weinig overdag online te zijn
Maar als zij terug heeft gezegd tot wanneer zij er is, komt dat dan overeen met wanneer jij er bent?
1 nachtje samen. Hoe romantischquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wij komen aan en de volgende dag gaat ze weer weg
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1 nachtje samen. Hoe romantisch
Ja, ze zei dat het best goed ging, en dat ze er snel iets over zou horen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:40 schreef Ml-etje het volgende:
Heeft Gb nog iets geroepen over hoe het gister ging?
Blijkbaar heeft ze wel internet jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey leuk! Reageerde ze enthousiast?
En ze heeft toch wel internet daar dus?
Weet ik veel, ik zit binnen, zie een hoop regen en het donker worden --> Noodweerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
Er was hier in Rotterdam net wel een echt harde plensbui, maar dat zou ik geen noodweer willen noemenVerder niets aan de hand, geen harde wind, geen onweer. Of bij jou wel?
We hadden niet anders verwachtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef Greys het volgende:![]()
Goodbye heeft de baan!
![]()
(En ik mocht dat vast zeggen hier)
Wat leuk voor d'rquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
![]()
Goodbye heeft de baan!
![]()
Ik PM het je straks wel, heb al een bericht terug gezonden overigensquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
Heel even pauze en online
Dag allemaal
GB gefeliciteerd!
En PGR, ik wacht op een geel envelopje!![]()
ZONDER TOESTEMMING VAN TOMTOMBO?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik PM het je straks wel, heb al een bericht terug gezonden overigens
Oh, leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik PM het je straks wel, heb al een bericht terug gezonden overigens
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZONDER TOESTEMMING VAN TOMTOMBO?![]()
![]()
Ja,quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Eens moeten die trainingswieltjes er vanaf hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Volgende?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja,![]()
Mijn volgende postcross adres is in China Nantong City
Nou maar hopen dat hij niet valtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Eens moeten die trainingswieltjes er vanaf he
Zou wel zonde zijn jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij niet valt
Van vallen en opstaan leer jequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou maar hopen dat hij niet valt
Beter dat ze straks zegt: 'ik viel op je door je lieve woordjes' en dat hij zegt: 'ja die komen van mijn lieve tekstschrijfster'quote:
Ik heb niet die hele brief geschrevenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef D. het volgende:
[..]
Beter dat ze straks zegt: 'ik viel op je door je lieve woordjes' en dat hij zegt: 'ja die komen van mijn lieve tekstschrijfster'
OMG, werkt dat?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
Stuur gewoon;
"Your pants works like a mirror! I see myself in them'
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Eens moeten die trainingswieltjes er vanaf he
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
Okee, lang genoeg pauze gehad!
Tot ooit allen!
Precies, en weer een paar weken fap-materiaal omdat je d'r Hyves vriendje bentquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi Kally![]()
Achja, als mijn trainingswieltjes eraf gevallen zijn, heb ik in ieder geval een initatief genomen door een berichtje te sturen, wie niet waagt wie niet wint
Fappen op hyvesvriendjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en weer een paar weken fap-materiaal omdat je d'r Hyves vriendje bent
fappen op onze Hyves-vriendjesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef Kally het volgende:
Ll nu las ik dat je met mij op een hotelkamer wilde omdat met Avey jullie er beide niks aan zouden hebben, wat gaan we doen dan?
Tjat's the spiritquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:15 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi Kally![]()
Achja, als mijn trainingswieltjes eraf gevallen zijn, heb ik in ieder geval een initatief genomen door een berichtje te sturen, wie niet waagt wie niet wint
Dan is het goedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
fappen op onze Hyves-vriendjes
Indeedquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Precies, en weer een paar weken fap-materiaal omdat je d'r Hyves vriendje bent
4quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:59 schreef QuanCore het volgende:
Hoeveel postzegels heb je nodig voor een ps3 game?
Tip: neem katjangnootjes mee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:20 schreef Kally het volgende:
Ll nu las ik dat je met mij op een hotelkamer wilde omdat met Avey jullie er beide niks aan zouden hebben, wat gaan we doen dan?
Je krijgt zoveel kaartjes van vreemden als dat je zelf stuurtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:59 schreef D. het volgende:
[..]
Volgende?
moet je er iedere dag eentje versturen?
Ow, eerlijk oversteken dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Je krijgt zoveel kaartjes van vreemden als dat je zelf stuurt
Dus als je er zelf eentje per maand doet, krijg je er ook eentje per maand van een ander.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dan krijg je er vast eentje terug. Eerlijk oversteken
Jaquote:
En/of Family Guyquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze van Southpark houdt!
Nee, dat zou wel erg flauw zijn hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:12 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Grapjas
*Ga nou niet zeggen dat je me er eentje bent
Ow, dus je krijgt pas een kaart gestuurd als jouw gestuurde kaart is aangekomen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
JaWant als ik een kaart verstuur, schrijf ik daar een nummer op (dat krijg ik bij het adres van diegene) en als diegene mijn kaart ontvangt registreert hij/zij de kaart als ontvangen dmv dat nummer. En dan gaat mijn adres weer naar een ander. Ik zag bij de Spanjaard bv die ik een kaart heb gestuurd dat hij in de afgelopen 7 maanden zelf 220 kaarten heeft verstuurd en er 219 heeft ontvangen. De 220e krijgt hij dus van mij
Dat kost toch kapitalen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:14 schreef Greys het volgende:
[..]
JaWant als ik een kaart verstuur, schrijf ik daar een nummer op (dat krijg ik bij het adres van diegene) en als diegene mijn kaart ontvangt registreert hij/zij de kaart als ontvangen dmv dat nummer. En dan gaat mijn adres weer naar een ander. Ik zag bij de Spanjaard bv die ik een kaart heb gestuurd dat hij in de afgelopen 7 maanden zelf 220 kaarten heeft verstuurd en er 219 heeft ontvangen. De 220e krijgt hij dus van mij
quote:
En die heten....???quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Greys ik heb nog lekkerder nootjes ontdekt ook katjang maar dan net iets anders.
Mwah, de een zuipt er zo 50 euro of meer doorheen elke week in de kroeg.quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, de een zuipt er zo 50 euro of meer doorheen elke week in de kroeg.
Zal ik ze opsturen (zijn Zweeds worden gemaakt waar ik werk)?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:47 schreef Greys het volgende:
[..]
En die heten....???
Of zijn te verkrijgen bij...?
Must have
Spaghettiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:13 schreef Loveless85 het volgende:
Ik moest hier een stekkertje van hebben... Je zou er bijna een spelshow van kunnen maken;
[ afbeelding ]
Werkt een beetje als een stressbal, maar dan andersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, en dan is dit nog een milde vorm, we hebben ze nog erger
Yay, wat goed! Gefeliciteerd Goodbyequote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef Greys het volgende:![]()
Goodbye heeft de baan!
![]()
Hoe,wat,waar,wiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst bij een bedrijf de telefoon opgehangen, ik vind het zo erg![]()
Ik ben nu aan het denken of ik nog terug moet bellen [/kneus]
Ik had een factuur bij de post, die ik niet herkende. Daar heb ik over gebeld en dat bleek een factuur van vorige zomer te zijn. Iets dat ik in 3 termijnen zou betalen en die laatste ben ik kennelijk vergeten.quote:
NIks aso, gewoon goed gedaan, je stelt een normale vraag, hoor je een normaal antwoord te krijgen, dat heet klantvriendelijkheidquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had een factuur bij de post, die ik niet herkende. Daar heb ik over gebeld en dat bleek een factuur van vorige zomer te zijn. Iets dat ik in 3 termijnen zou betalen en die laatste ben ik kennelijk vergeten.
Ik heb gezegd dat het geheel mijn verantwoordelijkheid is, maar dat ik me gewoon even af zat te vragen of er nooit een herinnering komt of dat het per toeval niet is gebeurd (want na 9 maanden pas een brief is wel vrij laat en nu moet ik binnen een paar dagen betalen).
Die man begon te snauwen dat het mijn eigen schuld is (Goh, ik begin m'n zin met "het is uiteraard geheel mijn eigen verantwoordelijkheid, maar ik vroeg me af of...").
Ik heb gezegd dat hij mijn vraag gemist heeft. Toen begon hij te mauwen dat ik niet mocht zeuren over dat zij mij iets hadden laten moeten weten.
"Maar ik vraag alleen of jullie mensen wel eens een herinnering sturen of dat het gewoon nooit gebeurd, meer niet".
"Ja dat is afhankelijk van het systeem en bladiebla".
"Oke, nou dat was dus wat ik vroeg, 5 zinnen geleden".
"Ja laten we het hier maar bij houden, het is nu duidelijk".
Toen heb "ja" gezegd en heb ik de verbinding verbroken (had al verwacht eerder weg te vallen, want batterij piepte, mobiel bijna leeg).
En ik voel me zo'n aso, ik heb in 30 jaar nog nooit de verbinding zo verbroken, maar ik vond het zo flauw, ik vraag het gewoon vriendelijk en krijg dan zo'n reactie.
quote:
Dat iddquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
NIks aso, gewoon goed gedaan, je stelt een normale vraag, hoor je een normaal antwoord te krijgen, dat heet klantvriendelijkheid
hoer, waarom ben je niet in TAL.quote:
Ja maar ik heb gewoon opgehangen, zonder "doeg" te zeggenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:43 schreef Kally het volgende:
[..]
NIks aso, gewoon goed gedaan, je stelt een normale vraag, hoor je een normaal antwoord te krijgen, dat heet klantvriendelijkheid
Kijken slet, ik ben er welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
hoer, waarom ben je niet in TAL.
edit je bent er al ik vergeef je.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb gewoon opgehangen, zonder "doeg" te zeggen
Die man is jou waarschijnlijk allang vergeten johquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis tien voor 5, anders had ik ms nog wel gebeld, ik ben echt een zacht eiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die man is jou waarschijnlijk allang vergeten joh
Daar krijgt die van mij altijd slaag voor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis tien voor 5, anders had ik ms nog wel gebeld, ik ben echt een zacht ei![]()
![]()
Maar fijn om te lezen dat jullie iig niet geheel geshockeerd zijn![]()
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar krijgt die van mij altijd slaag voor.
Groot gelijk, die man zit er om je vraag te bantwoorden en niet om zijn mening te ventileren.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had een factuur bij de post, die ik niet herkende. Daar heb ik over gebeld en dat bleek een factuur van vorige zomer te zijn. Iets dat ik in 3 termijnen zou betalen en die laatste ben ik kennelijk vergeten.
Ik heb gezegd dat het geheel mijn verantwoordelijkheid is, maar dat ik me gewoon even af zat te vragen of er nooit een herinnering komt of dat het per toeval niet is gebeurd (want na 9 maanden pas een brief is wel vrij laat en nu moet ik binnen een paar dagen betalen).
Die man begon te snauwen dat het mijn eigen schuld is (Goh, ik begin m'n zin met "het is uiteraard geheel mijn eigen verantwoordelijkheid, maar ik vroeg me af of...").
Ik heb gezegd dat hij mijn vraag gemist heeft. Toen begon hij te mauwen dat ik niet mocht zeuren over dat zij mij iets hadden laten moeten weten.
"Maar ik vraag alleen of jullie mensen wel eens een herinnering sturen of dat het gewoon nooit gebeurd, meer niet".
"Ja dat is afhankelijk van het systeem en bladiebla".
"Oke, nou dat was dus wat ik vroeg, 5 zinnen geleden".
"Ja laten we het hier maar bij houden, het is nu duidelijk".
Toen heb "ja" gezegd en heb ik de verbinding verbroken (had al verwacht eerder weg te vallen, want batterij piepte, mobiel bijna leeg).
En ik voel me zo'n aso, ik heb in 30 jaar nog nooit de verbinding zo verbroken, maar ik vond het zo flauw, ik vraag het gewoon vriendelijk en krijg dan zo'n reactie.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben weer off, misschien tot vanavond
Nee als ik binnen een paar dagen betaal nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Groot gelijk, die man zit er om je vraag te bantwoorden en niet om zijn mening te ventileren.
Zitten er nu extra kosten bij?
Ciao Tomboquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:53 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben weer off, misschien tot vanavond
Die man is het vast al vergeten hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
Maar ik laat het nu varen, thanks voor jullie reacties![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Misschien gaat ie jankend naar huis, de zoveelste klant aan de lijn vandaag die het beter dacht te weten![]()
Ja dat was ik ook even vergeten, dat dat laatste ook nog kan natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
![]()
Welnee ik doe ook een gedeelte klachtenafhandeling op mijn werk, en wat ik soms niet naar mijn hoofd krijg, dat leer je naast je neer te leggen
Teken dat je gewoon een lieverd bent, niks mis meequote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat was ik ook even vergeten, dat dat laatste ook nog kan natuurlijk
Hmm kan me dat prima voorstellen hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee als ik binnen een paar dagen betaal nietMaar tis nog best een bedrag dus dat is ff doorbijten
![]()
Maar ik voel me gewoon zo'n hond die het fatsoen niet heeft om even correct af te sluiten, en normaal kan ik altijd netjes iets afronden, maar ik heb zoveel aan m'n hoofd, kennelijk ging het niet meer
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat was ik ook even vergeten, dat dat laatste ook nog kan natuurlijk
Mij zal het niet snel meer gebeuren, anders slaap ik straks niet meerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:20 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
als hij van iedereen een nacht niet moet slapen loopt het verkeerd met hem af
Helleuquote:
Thank youuuu, ik ben helemaal blij!quote:
Gelukkig had je een doorgeefluikquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thank youuuu, ik ben helemaal blij!![]()
Zat vandaag alleen op een rottige plek om te kunnen internetten. En al helemaal als er om de haverklap iemand aan je bureau komt die alles wil weten
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig had je een doorgeefluik![]()
Heb je er al op geproost?quote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:34 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Thank youuuu, ik ben helemaal blij!![]()
Zat vandaag alleen op een rottige plek om te kunnen internetten. En al helemaal als er om de haverklap iemand aan je bureau komt die alles wil weten
Nee, dat komt morgen wel. Dan ga ik lekker tapas eten met vriendenquote:
Nou, ik weet over de functie niet veel meer dan je al weet hoor!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
vertel vertel!!! (mag ook per pm
).
Is hetquote:
Cutebaiquote:
Thanks!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Cutebai
Nogmaals gefeliciteerdwat goed!
Jahaaa!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
GB Wat goed!Van Harte
Ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bedankt voor alle felicitaties
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Jaa hoeveel uur en wat waar wiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik weet over de functie niet veel meer dan je al weet hoor!Of wil je iets anders weten?
Dat meisje van hiefes toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Vertel eens waarom ik een hosselaar ben
I know, er staat niet voor niets een emoticon naastquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:44 schreef Goodbye het volgende:
pgrferrari; JJH bedoelt het niet slecht hoor. Chill.
tuurlijk wel, JJH is stiekem evilquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:44 schreef Goodbye het volgende:
pgrferrari; JJH bedoelt het niet slecht hoor. Chill.
En ik heb geen idee wat er bedoelt word met da hamermannetje.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I know, er staat niet voor niets een emoticon naast
Ssst!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk wel, JJH is stiekem evil
Oh, die interpreteerde ik dan verkeerd! Sorry!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
I know, er staat niet voor niets een emoticon naast
Jouw usericon is stiekem evilquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tuurlijk wel, JJH is stiekem evil
Bij die post was er geen PI, hoor! Maar je hebt gelijk, ik heb al eerder gezien dat dat nog wel eens uit de hand kon lopenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:51 schreef Bellatrix het volgende:
Heel veel mensen letten vaak niet op de PI. Dus dan is sarcasme nog moeilijker op internet.
Smakelijk!quote:
Groot gelijkquote:
Ga je morgen ook al uit eten?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, dat komt morgen wel. Dan ga ik lekker tapas eten met vrienden
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ga je morgen ook al uit eten?
Dan vieren we het zaterdag nog eens over
Er zijn inderdaad weekenden bij dat ik minder uit eten ga.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
Whehehe, drie dagen achter elkaar uit eten.
Dat doe je goed!
Goed doorzettingsvermogenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:18 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Geeft het op![]()
Een vriend leert me wel spelen
Ik ook, dus count me inquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:26 schreef pgrferrari het volgende:
Gaan we weer samen vervelen Kally?
Ik verveel me nl.
Heerlijk!quote:
Rabarber!quote:
Nog niet maar de plantjes staan al te trappelenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lekker rabarber.
Toch wel van je eigen moestuin he?
Hier ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nog niet maar de plantjes staan al te trappelen
Heb je gekocht?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jupquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:31 schreef pgrferrari het volgende:
Hier is hier zo stil zonder Tombo en Pisces en JJH enzo.
Tuintjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja moet me uit de bank gaan hijsen maar heb enorme rugpijn.quote:
Oei, met rugpijn in de grond gaan werken lijkt me pittigquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hmm ja moet me uit de bank gaan hijsen maar heb enorme rugpijn.
Al gaat het wel beter als ik loop.
De rabarber moet de grond in, bonen en courgettes plus aardbeien eruit en zou eigenlijk wintersla moeten gaan zaaien maar dat kan nog wel wachten.
Ik wilde net roepen, er is een Greys-Grace-wijvenfilm op, maar ik dacht ik hoor het wel als je kijktquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:36 schreef Greys het volgende:
Heeeeeerlijke wijvenfilm op Net5, aanradertje!
The Wedding Date, met Grace. Van Will and Grace.
En dan moet ze naar de bruiloft van haar zus en huurt ze een male escort omdat ze niet zonder verkering er heen wil.
Haha, voor in de startpostquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:40 schreef DjimmyR het volgende:
Ik kwam een foto voor dit topic tegen tijdens me vakantie in Sunny Beach.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:40 schreef DjimmyR het volgende:
Ik kwam een foto voor dit topic tegen tijdens me vakantie in Sunny Beach.
[ afbeelding ]
Ik quote mezelf maar ff, omdat jullie weer over wijvenfilms gingen pratenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:37 schreef pgrferrari het volgende:
Had trouwens weer een berichtje van haar terug
Is er al van alles "going on"?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:37 schreef pgrferrari het volgende:
Had trouwens weer een berichtje van haar terug
Nee dat nog niet, ik bericht TomTombo er steeds over.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is er al van alles "going on"?
Ciaoquote:
Ik was een dagje eerder weg omdat ik dan bij een vriendin kon slapen en dat scheelde me voor de volgende dag ruim anderhalf uur qua vroeg opstaanquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie morgen pas ging
Misschien kondigt hij het gewoon ruim van tevoren aan
Je bent wel van het type ongeduldig he?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik quote mezelf maar ff, omdat jullie weer over wijvenfilms gingen praten
Saw 1 ook.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
Voor de mensen die een iets minder romantische film willen zien is Gone Baby Gone een aanrader.
Hoi, ik ben Enzo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:31 schreef pgrferrari het volgende:
Hier is hier zo stil zonder Tombo en Pisces en JJH en Greys enzo.
Hij vergeet Ll ook helemaalquote:
Hij gaat nu al vreemd, en het is niet eens aan met die Haifsmeid.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij vergeet Ll ook helemaal![]()
Hij is meer van de vrouwen
"hij gaat vreemd"? Is ie van jou??quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij gaat nu al vreemd, en het is niet eens aan met die Haifsmeid.
Griffin and Phoenix is datquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ken "hem" uit een film waar hij ziek is, en met een vrouw speelt die ook kanker krijgt geloof ik. Verder nog niet eerder gezien denk ik.
hey! hoe ist?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:07 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Hallo![]()
[..]
Griffin and Phoenix is datmet ook Amanda Peet
Erik![]()
Nou, nog hetzelfde qua misselijkheid helaas maar vocht is weer op peil en ik mocht weer naar huis na twee nachten gelukkig! De dag om half zeven beginnen terwijl je niks hoeft/mag en dus heel lang duurt, is nou niet echt mijn dingquote:
balen dat die misselijkheid zo aanhoudt zeg!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou, nog hetzelfde qua misselijkheid helaas maar vocht is weer op peil en ik mocht weer naar huis na twee nachten gelukkig! De dag om half zeven beginnen terwijl je niks hoeft/mag en dus heel lang duurt, is nou niet echt mijn ding
Yay wat leuk!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Het was heel tof. Veel leuke mensen leren kennen en ik mag volgend jaar weer mee. Blijkbaar viel ik in de smaak.
Txquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
balen dat die misselijkheid zo aanhoudt zeg!![]()
Hoe is het op je werk?
Slaap lekker Tomboquote:
ejjj Swaquote:
Ik heb me net een kwartier geleden ingeschrevenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Tombo&Pisces=> Insiders heeft ajax
Wat is dit voor geheimtaalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:37 schreef Ml-etje het volgende:
Oh Tombo&Pisces=> Insiders heeft ajax
Oh nou dan ik ook niet al heb ik iets gebakken van moestuin, natuursteen en natuurlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb me net een kwartier geleden ingeschrevenMaar lief dat je het meldt
![]()
Al denk ik dat ik niet uitgekozen wordt want ze gaan weer selecteren en daar heb je heule creatieve mensen bij, die er echt op gaan broeden om zo origineel mogelijk te zijn.
Hihi vorige week mochten we coolbest testen, nu via iets anders kun je ajax schoonmaakmiddel testen dus dacht ik gil even.quote:
Waarom hoor ik daar niets vanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi vorige week mochten we coolbest testen, nu via iets anders kun je ajax schoonmaakmiddel testen dus dacht ik gil even.
Ik heb expres nog niet gelezen wat er stond wat er in het pakket zitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:41 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihi vorige week mochten we coolbest testen, nu via iets anders kun je ajax schoonmaakmiddel testen dus dacht ik gil even.
Ben je al lid? Dan heeft een uitnodiging sturen via iemand hier geen nut denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom hoor ik daar niets van
Ik heb me vorige week opgegeven
Dit is via Insiders ipv Buzzerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:44 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom hoor ik daar niets van
Ik heb me vorige week opgegeven
Ik heb me vorige week ingeschrevenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ben je al lid? Dan heeft een uitnodiging sturen via iemand hier geen nut denk ik.
Ik dacht dat hij al fanatiek bij beide was gaan loerenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit is via Insiders ipv Buzzer
Dan is het toch de rangorde, je weetsquote:
quote:
Ow, maar de sapjes waren toch van Buzzer?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit is via Insiders ipv Buzzer
Nee nietquote:
Die andere is niet ter sprake gekomen vorige week toch?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij al fanatiek bij beide was gaan loeren
Inschrijven en poetsen maarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet slapen![]()
Ik lig in bed en mn kat zeurt dus ik kom jullie nog even vervelen
Je doet toch ook wel eens dingen zonder dat we het voorkauwen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:47 schreef D. het volgende:
[..]
Die andere is niet ter sprake gekomen vorige week toch?
Dat was bij buzzer toch?quote:
Ik ga niet overdreven crea doen, ik zie het welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Inschrijven en poetsen maarJij kunt vast wel een leuk crea dingetje neerkalken
Meissiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga niet overdreven crea doen, ik zie het wel
Jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je doet toch ook wel eens dingen zonder dat we het voorkauwen?
Ik versta je nietquote:
Jaja, nu weet ik het welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat was bij buzzer toch?
Dit is dus Insiders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |