quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:23 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Gaat het een beetje Ml-etje?![]()
Doe es ff gewoonquote:
Ik ook! Een flink aantal deurtjes verderquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
Nou dan ga ik maar weer een deurtje verder
Ja? KLB of ONZ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:35 schreef Loveless85 het volgende:
Nou dan ga ik maar weer een deurtje verder
Ahquote:
Die zitten net aan de andere kant van de snelweg jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ah
Beetje jammer dat ik niet meer in Capelle zit ben in conclaaf met Evides
Vind het niet echt wauw! jij?quote:
Ja normaal ging ik op visite nu mag ik weer mopperen over de jaarlijkse sleutelbeurt aan het termijnbedrag per telefoonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die zitten net aan de andere kant van de snelweg ja
he, mijn foto moet weg, ik wilde net gaan scheren!quote:
Het staat hem goed, en toch moest ik lachenquote:
Hey leuk! Reageerde ze enthousiast?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:42 schreef pgrferrari het volgende:
Goedemorgen!
*Feels good, because i got a message back
Naaissssquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:42 schreef pgrferrari het volgende:
Goedemorgen!
*Feels good, because i got a message back
Ja best wel, ik wil het berichtje wel naar Tombo sturen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey leuk! Reageerde ze enthousiast?
En ze heeft toch wel internet daar dus?
Gewoon postenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja best wel, ik wil het berichtje wel naar Tombo sturen.
Maar volgens mij is ze er nu niet.
quote:
Nee niet gevraagd, wel gezegd wanneer ik er weer ben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:04 schreef Greys het volgende:
Had je nog gevraagd of zij daar ook is als jij daar weer bent?
En niet gaan lopen stalken he?
Tombo heeft gisteravond gezegd voorlopig heel weinig overdag online te zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee niet gevraagd, wel gezegd wanneer ik er weer ben.
En toen zei ze terug tot wanneer zij er was.
En ik stalk niet![]()
Tombo waar zit je?!
Wij komen aan en de volgende dag gaat ze weer wegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Tombo heeft gisteravond gezegd voorlopig heel weinig overdag online te zijn
Maar als zij terug heeft gezegd tot wanneer zij er is, komt dat dan overeen met wanneer jij er bent?
1 nachtje samen. Hoe romantischquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:20 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wij komen aan en de volgende dag gaat ze weer weg
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
1 nachtje samen. Hoe romantisch
Ja, ze zei dat het best goed ging, en dat ze er snel iets over zou horen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:40 schreef Ml-etje het volgende:
Heeft Gb nog iets geroepen over hoe het gister ging?
Blijkbaar heeft ze wel internet jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Hey leuk! Reageerde ze enthousiast?
En ze heeft toch wel internet daar dus?
Weet ik veel, ik zit binnen, zie een hoop regen en het donker worden --> Noodweerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:28 schreef Greys het volgende:
Er was hier in Rotterdam net wel een echt harde plensbui, maar dat zou ik geen noodweer willen noemenVerder niets aan de hand, geen harde wind, geen onweer. Of bij jou wel?
We hadden niet anders verwachtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef Greys het volgende:![]()
Goodbye heeft de baan!
![]()
(En ik mocht dat vast zeggen hier)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |