Jij neukt meisjes van 15? In wat voor milieu begeef jij jezelf?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:17 schreef Disavowed het volgende:
[..]
16 kan ook. 15 niet, maar ook die glippen er soms tussendoor.
Nee, zover ga ik ook weer nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Jij neukt meisjes van 15? In wat voor milieu begeef jij jezelf?
Jij hebt geen enkel recht van spreken, maagd. Jij zou alles neuken als er maar een gat in zit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:55 schreef Schenkstroop het volgende:
precies. ik vind 16 net zo onvolwassen als 18. (sorry Daniane als je dit per ongeluk leest, niet persoonlijk bedoeld).
met 18 is het alleen voor de wet legaal. dus als je denkt dat je moreel goed zit met 18.. dan ben je eigenlijk hypocriet bezig. want dat zijn ook nog gewoon kinderen. kun je net zo goed met een 15 jarig meisje dingesen. toch?
ergens loopt mijn logica scheef maar je begrijpt me wel
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:55 schreef Schenkstroop het volgende:
(sorry Daniane als je dit per ongeluk leest, niet persoonlijk bedoeld).
Wo ist Voe?quote:
Err. dat moet ik even tegenspreken want das absoluut niet waar.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkel recht van spreken, maagd. Jij zou alles neuken als er maar een gat in zit.
Voe ist Da bai Soesie bal..quote:
Bullshit.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:29 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Err. dat moet ik even tegenspreken want das absoluut niet waar.
Misschien moet je je fantasie wat minder de vrije loop laten gaan. Het lijkt me sterk dat ze daadwerkelijk interesse in je hebben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:49 schreef D.D.W. het volgende:
Ik kom met regelmaat in de supermarkt, bij het winkelen valt het mij op dat ik door de meisjes opvallend vaak met een intrigerende blik word aangekeken.
Als ik moet afrekenen heb ik ook sterk het gevoel dat het kassameisje ook meer wilt als mijn geld alleen, zeker als ik word aangekeken door die zaadvragende ogen.
En dan denk ik zo van meisje, ik wil wel maar ik ben 30 en jij bent 16 of 17 of misschien net 18 dus helaas pindakaas. Bij het verlaten van de supermarkt denk ik weer terug aan mijn jeugd, spijtend dat ik toen nooit geprobeerd had wat te regelen.
Klacht: was ik maar 10 jaar jonger.
Jij ook, denk ik.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:35 schreef sinadO het volgende:
[..]
Jij hebt geen enkel recht van spreken, maagd. Jij zou alles neuken als er maar een gat in zit.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Misschien moet je je fantasie wat minder de vrije loop laten gaan. Het lijkt me sterk dat ze daadwerkelijk interesse in je hebben.
Flauwekul reactie gebaseerd op... ?quote:
Op niks. Je hebt gelijk hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 00:22 schreef sinadO het volgende:
[..]
Flauwekul reactie gebaseerd op... ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |