quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:44 schreef Daniane het volgende:
Sorry dat ik mn zaadvragende ogen weer opzette dan...
Hey ik miste weer iets. Nooit geweten dat er nog een leuk jong meisje op fok rondspookte met de naam Daniane dat de pedobear seal of approval waard wasquote:
Wooooww.. die was ik helemaal vergeten.quote:
Ik ben juist helemaal niet zo knap, meisjes op die leeftijd willen gewoon anders zijn als hun vriendinnetjes en proberen zich te onderscheiden door bijv. een oude vent als een vriendje te nemen (en je krijgt gelijk veel aandacht). Na een tijdje wordt die aandacht minder en maakt het meisje het uit omdat ze het dan plotseling niet meer ziet zitten.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:46 schreef Schenkstroop het volgende:
damn als jonge meiskes naar ts kijken valt het met zijn uiterlijk dus reuze mee.. wat ben je dan een douchebag als je dan gaat zeuren had ik die luxe maar (sorry.)
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[..]
Hey ik miste weer iets. Nooit geweten dat er nog een leuk jong meisje op fok rondspookte met de naam Daniane dat de pedobear seal of approval waard was
(sorry ik ben te moe voor interpunctie en goedlopende zinnen)
Toen ik 16 was wou ik niet krikken met een man van 30 hoorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:30 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ik ben juist helemaal niet zo knap, meisjes op die leeftijd willen gewoon anders zijn als hun vriendinnetjes en proberen zich te onderscheiden door bijv. een oude vent als een vriendje te nemen (en je krijgt gelijk veel aandacht). Na een tijdje wordt die aandacht minder en maakt het meisje het uit omdat ze het dan plotseling niet meer ziet zitten.
Of hoe die meisjes tegenwoordig gekleed lopenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:36 schreef Boefje. het volgende:
[..]
Toen ik 16 was wou ik niet krikken met een man van 30 hoor![]()
wel wouden veel meisjes jongen met auto want dat was stoer.
Quasimodo.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:46 schreef Schenkstroop het volgende:
damn als jonge meiskes naar ts kijken valt het met zijn uiterlijk dus reuze mee.. wat ben je dan een douchebag als je dan gaat zeuren had ik die luxe maar (sorry.)
Ze wil je niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[..]
Hey ik miste weer iets. Nooit geweten dat er nog een leuk jong meisje op fok rondspookte met de naam Daniane dat de pedobear seal of approval waard was
Ja joh tegenwoordig meisjes van 13 die hoer spelen op straat, heel hun vriendenclub al afgezogen. Het plaatselijke elftal gescoord in de kleedkamers.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:41 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Of hoe die meisjes tegenwoordig gekleed lopenZe kunnen regelrecht achter het raam gaan staan, het enige verschil is dat ze nog niet doorhebben dat ze veel geld kunnen verdienen zonder hun leefwijze (drastisch) te hoeven aanpassen
afcajosquote:
Wow tof mennquote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
[..]
quote:
Dat is een drogreden.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:49 schreef D.D.W. het volgende:
En dan denk ik zo van meisje, ik wil wel maar ik ben 30 en jij bent 16 of 17 of misschien net 18 dus helaas pindakaas.
Hoe kom je aan het getal 18?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:54 schreef Disavowed het volgende:
18+ moet kunnen, derhalve onterechte klacht.
Slotje.
Waarom 17, 18 en geen 16?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat is een drogreden.
Ik ben 33 en heb er geen moeite mee om met iemand van 17 of 18 het bed te delen als zij dat willen.
Dat een relatie er niet in zit moge duidelijk zijn, maar wat is precies het probleem van zo iemand een keer een beurt geven?
Met 16 is het legaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:55 schreef Schenkstroop het volgende:
precies. ik vind 16 net zo onvolwassen als 18. (sorry Daniane als je dit per ongeluk leest, niet persoonlijk bedoeld).
met 18 is het alleen voor de wet legaal. dus als je denkt dat je moreel goed zit met 18.. dan ben je eigenlijk hypocriet bezig. want dat zijn ook nog gewoon kinderen. kun je net zo goed met een 15 jarig meisje dingesen. toch?
ergens loopt mijn logica scheef maar je begrijpt me wel
16 kan ook. 15 niet, maar ook die glippen er soms tussendoorquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |