Oh ik kijk niet van wie ik ze erin plaats, ik zoek er gewoon een paar uit waar veelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef Maraca het volgende:
Helaas, deze keer de OP niet gehaald.. nu toch beter mijn best doen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Oh ik kijk niet van wie ik ze erin plaats, ik zoek er gewoon een paar uit waar veelreacties op waren
Ik zal er een leuke van jou tussenzetten, want daar heb ik iig wel om kunnen lachen
Je had er maar 1 in het vorige deelquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:23 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
sorry maar hij kwam niet tot zijn recht als enalapo
Schandaligquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:28 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Je had er maar 1 in het vorige deeldie andere waren al deel 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ja. Anders heeft het niks unieks, dan kun je het gewoon door het hele jaar openen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:24 schreef MYV het volgende:
Geniaal weer, alleen jammer van de TT. houd gewoon '"Wat gebeurt er bij de formaties?''
Mhmm.. Nét niet..quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:24 schreef MYV het volgende:
Geniaal weer, alleen jammer van de TT. houd gewoon '"Wat gebeurt er bij de formaties?''
Mja ergens is dat wel zo... maar Zalm, Bos, Balkenende, zitten ook niet meer bij de formatiesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:26 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja. Anders heeft het niks unieks, dan kun je het gewoon door het hele jaar openen.
Kerel je komt net kijken in deze topicreeks, en je loopt al op iedereen en alles te zeiken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:28 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Mhmm.. Nét niet..
Soortgelijke grap met ' cijfers niet paraat ' is ook al gemaakt.
Probeer wel een ander font graag volgende keer, Comic sans is gewoon
Ik kom nét kijken?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:40 schreef Draai_kont het volgende:
[..]
Kerel je komt net kijken in deze topicreeks, en je loopt al op iedereen en alles te zeiken.![]()
Boeiend dat iemand Comic sans gebruikt.
offtopicquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:45 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik kom nét kijken?
Opbouwende kritiek. Nooit van gehoord? Ik kan er geen genoeg van krijgen en geven![]()
edit: omwille van de gezelligheid en humor in dit topic ga ik verder niet op jou en je gedrag in, dat je het even weet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:35 schreef SvenM het volgende:
Moet je voor de grap je muis eroverheen doen! Dan wordt ie blauw
ga er maar eens met je muis op staanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:34 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik heb er wel eentje in het grijs, doet die hetzelfde?
quote:
Meesterlijkquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:19 schreef mctwigt het volgende:
[ afbeelding ]
iemand vroeg toch om FUUU?
lolquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:54 schreef 08gnoT. het volgende:
Té toevallig dat ik vaak met eenzelfde garp bezig ben als iemand andersBeetje aangepast dus die van mij heeft nu geen FUUU meer
[ afbeelding ]
Als he tzolang moet duren ga ik wel naar Jan Peterquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:54 schreef Lexis het volgende:
Hij is wel goed, maar wat zegt Vos nou in haar tweede zin?
Nee, tweede ZIN, haar eerste stukje dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:08 schreef mctwigt het volgende:
[..]
Als he tzolang moet duren ga ik wel naar Jan Peter
Ik probeer paints te maken maar geen inspiratiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 18:58 schreef Lexis het volgende:
Ik vind dat het hier te lang stil is geweest..
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb alleen een heel slechteZo slecht dat ik hem niet eens wilde posten eigenlijk
[ afbeelding ]
Hij is juist leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:08 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb alleen een heel slechteZo slecht dat ik hem niet eens wilde posten eigenlijk
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:02 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik probeer paints te maken maar geen inspiratie
WTH hij is geniaalquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:08 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:54 schreef JochemP het volgende:
Hij is echt te flauw
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |