Verkapt "de vrouw van de TS zou zich laten neuken door een willekeurige Marokkaan op voorwaarde dat een varken bij de seks betrokken wordt"-topic.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:37 schreef speknek het volgende:
Verkapt TS'-vriendin-vindt-hem-een-varken-en-is-zijn-pimp topic.
Oh man, dun ijs...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:39 schreef NotYou het volgende:
[..]
Verkapt "de vrouw van de TS zou zich laten neuken door een willekeurige Marokkaan op voorwaarde dat een varken bij de seks betrokken wordt"-topic.
quote:
Wie is die vent in je gebruikersicoon? Ik ken hem ergens van.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ga jij er maar lekker elke keer tegenin....
Ik zie de berichten wel op tv, succes!
Walterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:50 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
Wie is die vent in je gebruikersicoon? Ik ken hem ergens van.
Noem het maar angst maar ik loop er idd liever voor weg dan dat ik er tegenin ga...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:35 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je steekt je angst iig niet onder stoelen of banken.
"This is what happens when you fuck a stranger in the ass!"quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef o.us het volgende:
Loopt een Marrohaan een vrouw achterna zegt de vrouw tegen de Marrohaan "Ga alsjeblieft niet pikken"
Sjongejongequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
van een geschoren marohaan valt niets meer te plukken!
Is er een sletje dan zijn de marohanen er als de kippen bij!
Marohanen hebben wel een pikorde maar geen ballen!
Hij neukt tenminste.quote:
NEUKEN NEUKEN NEUKEN!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
Heb je naast Marrohanen ook bourkippen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:23 schreef Rectum het volgende:
Er kraait geen Marrohaan meer naar dit topic.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |