Damn, wat heb ik jou gemist...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef dagdag het volgende:
Liep je vandaag in utrecht, kom je langs een groep van dat uitschot.
Maakt een van die gasten een opmerking of mijn vrouw sex met hem wilt voor 50 euro![]()
Reactie van mijn vrouw 'alleen als mijn varken ondertussen aan jouw kont mag likken ' ,
Ik liet het maar gaan en liep door met eengezicht
klacht stom volk dat niet in italiaanse designerkleding loopt en die tegen de heersende orde van de wereld(italianen ) praten
donders leef jij ook nogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Damn, wat heb ik jou gemist...
Ze liepen zeker ook in van die net niet pradas met zo'n afgetrapt nike petje op de hoogste 2 cm van hun grijze massa?
Man, het lukt Italianen niet eens om hun vuilnis afdoende op te ruimen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef dagdag het volgende:
de heersende orde van de wereld(italianen )
Het gaat hier over Marrohanen ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef Fes1-2 het volgende:
Probleem is als marokkanen zoiets zeggen je nog niet weet of je vrouw lekker is of niet.
Dus knap of lelijk dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het gaat hier over Marrohanen ja.
Ze hebben mij weer gevonden (zat in reno aan de mescaline) en gevraagd of ik AUB weer wat leven in de broiuwerij wil brengen...waarvan akte.quote:
quote:
Those were the days, ze worden met de generatie brutaler...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef MaanSelene het volgende:
Dan heb je een goed vrouwtje!![]()
Verder; terechte klacht. Waar is de tijd dat de gemiddelde Marokkaan nog gewoon op een straathoek "chickie' stond te krijsen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |