Damn, wat heb ik jou gemist...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef dagdag het volgende:
Liep je vandaag in utrecht, kom je langs een groep van dat uitschot.
Maakt een van die gasten een opmerking of mijn vrouw sex met hem wilt voor 50 euro![]()
Reactie van mijn vrouw 'alleen als mijn varken ondertussen aan jouw kont mag likken ' ,
Ik liet het maar gaan en liep door met eengezicht
klacht stom volk dat niet in italiaanse designerkleding loopt en die tegen de heersende orde van de wereld(italianen ) praten
donders leef jij ook nogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Damn, wat heb ik jou gemist...
Ze liepen zeker ook in van die net niet pradas met zo'n afgetrapt nike petje op de hoogste 2 cm van hun grijze massa?
Man, het lukt Italianen niet eens om hun vuilnis afdoende op te ruimen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef dagdag het volgende:
de heersende orde van de wereld(italianen )
Het gaat hier over Marrohanen ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef Fes1-2 het volgende:
Probleem is als marokkanen zoiets zeggen je nog niet weet of je vrouw lekker is of niet.
Dus knap of lelijk dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef Rectum het volgende:
[..]
Het gaat hier over Marrohanen ja.
Ze hebben mij weer gevonden (zat in reno aan de mescaline) en gevraagd of ik AUB weer wat leven in de broiuwerij wil brengen...waarvan akte.quote:
quote:
Those were the days, ze worden met de generatie brutaler...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef MaanSelene het volgende:
Dan heb je een goed vrouwtje!![]()
Verder; terechte klacht. Waar is de tijd dat de gemiddelde Marokkaan nog gewoon op een straathoek "chickie' stond te krijsen?
Mijn cola, wat doe je!quote:
Dat je die lui uberhaupt aan je familiejuwelen laat komen zeg....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:02 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Those were the days, ze worden met de generatie brutaler...
50 euro, tsss...mogen ze mijn balhaar voor kammen!
Ik ga daar overheen met 99 cent, oud Byzantijns mozaïek en een Marrohaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:03 schreef linpunt het volgende:
ik bied 99 cent en een kunstwerk voor je vrouw
Wat voor nepitaliaan ben jij dan vriend? Zeker zo'n kasthomo. Stilletjes weglopen terwijl ze je vriendin - nee, je vrouw zelfs - beledigen en haar 't dan zelf op laten lossen...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef dagdag het volgende:
Liep je vandaag in utrecht, kom je langs een groep van dat uitschot.
Maakt een van die gasten een opmerking of mijn vrouw sex met hem wilt voor 50 euro![]()
Reactie van mijn vrouw 'alleen als mijn varken ondertussen aan jouw kont mag likken ' ,
klacht stom volk dat niet in italiaanse designerkleding loopt en die tegen de heersende orde van de wereld(italianen ) praten
quote:
Ze zitten er niet meer aan hoor, ze mogen van het haarafval een dreadje draaien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:03 schreef MaanSelene het volgende:
[..]
Dat je die lui uberhaupt aan je familiejuwelen laat komen zeg....
Watch where you're going....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat voor nepitaliaan ben jij dan vriend? Zeker zo'n kasthomo. Stilletjes weglopen terwijl ze je vriendin - nee, je vrouw zelfs - beledigen en haar 't dan zelf op laten lossen...
Niet meer.....episch....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:07 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ze zitten er niet meer aan hoor, ze mogen van het haarafval een dreadje draaien.
En wel met rood/gouden/groene kraaltjes.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat voor nepitaliaan ben jij dan vriend? Zeker zo'n kasthomo. Stilletjes weglopen terwijl ze je vriendin - nee, je vrouw zelfs - beledigen en haar 't dan zelf op laten lossen...
Gaat hij nou dagdag beledigen?quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ze hebben mij weer gevonden (zat in reno aan de mescaline) en gevraagd of ik AUB weer wat leven in de broiuwerij wil brengen...waarvan akte.
Ik dacht zoiets te herkennen in zijn post maar hij zou toch niet? Nee... Toch?quote:
Nb is still alive and kicking, rest nog niet gezien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef dagdag het volgende:
[..]
![]()
Goed dat je terug bent, heb je jordeeeh nog gevonden en Nb en iqm
Net alsof mijn vrouw bang is voor dat volk, we lachen altijd heel hard om die gasten met trainingspakjes en idiote petjes in de stad yquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:05 schreef NotYou het volgende:
[..]
De haren dan he....quote:
Held.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:57 schreef dagdag het volgende:
Er zijn er met de tijd wel meer verdwenen, ben zelf ook net weer terug naar half jaar dat strafbankjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Nb is still alive and kicking, rest nog niet gezien.
't Is geen kwestie van angst maar eer.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef dagdag het volgende:
[..]
Net alsof mijn vrouw bang is voor dat volk, we lachen altijd heel hard om die gasten met trainingspakjes en idiote petjes in de stad y
Heel fijn dat je dit even toelicht.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:12 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
De haren dan he....
de rest zit er....
* kijkt
...nog aan.
Je kan het maar beter duidelijk maken, voor je weet ben je die fokker zonder lul.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:14 schreef sinadO het volgende:
[..]
Heel fijn dat je dit even toelicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |