6 monaten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef dagdag het volgende:
[..]
Er zijn er met de tijd wel meer verdwenen, ben zelf ook net weer terug naar half jaar dat strafbankje
quote:
voor volk waar je je schoenen nog niet aan afveegt hoef je je eer niet te beschermenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
't Is geen kwestie van angst maar eer.
Ga jij er maar lekker elke keer tegenin....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef NotYou het volgende:
[..]
't Is geen kwestie van angst maar eer.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
6 monaten?
Dat is heftige shit, ik zat een jaar lang gevangen in een spel op facebook, men dat was pas heftig, 6 uur per dag was niks....
Word.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
voor volk waar je je schoenen nog niet aan afveegt hoef je je eer niet te beschermen
Onderklasse telt niet mee en heeft dus geen recht op een eigen mening en woord
rimshot.swfquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef o.us het volgende:
Loopt een Marrohaan een vrouw achterna zegt de vrouw tegen de Marrohaan "Ga alsjeblieft niet pikken"
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef o.us het volgende:
Loopt een Marrohaan een vrouw achterna zegt de vrouw tegen de Marrohaan "Ga alsjeblieft niet pikken"
Man die is slecht...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef o.us het volgende:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef o.us het volgende:
En zo zal ook deze kerel: Mijn bovenbuurman... ongetwijfeld een smoesje hebben waarmee hij zijn passiviteit rechtvaardigt. Nu maar hopen dat er geen tuigmarokkanen naast/boven je komen wonen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef dagdag het volgende:
[..]
voor volk waar je je schoenen nog niet aan afveegt hoef je je eer niet te beschermen
Onderklasse telt niet mee en heeft dus geen recht op een eigen mening en woord
Tering, ik blijf lachen daarom.quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef dagdag het volgende:
[..]
het was een zware tijd, als ik nog langer van fok geband zou worden zou ik binnen een week opgepakt worden
Dat is een Algerihaan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zinedine Zidhaan met zijn haantjes gedrag
[ afbeelding ]
Je steekt je angst iig niet onder stoelen of banken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ga jij er maar lekker elke keer tegenin....
Ik zie de berichten wel op tv, succes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |