Dus moord op bejaarden moet ook minder gestraft worden? En moord op MBO'ers ook?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:34 schreef bloodymary het volgende:
Ik weet niet of ik het goed omschrijf met individu, maar ik bedoel een baby heeft nog geen ontwikkeling, geen persoonlijkheid, geen banden etc.
En de band met de moeder en vader zullen we maar even vergeten voor het gemak?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:34 schreef bloodymary het volgende:
Ik weet niet of ik het goed omschrijf met individu, maar ik bedoel een baby heeft nog geen ontwikkeling, geen persoonlijkheid, geen banden etc.
Sure.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:40 schreef bloodymary het volgende:
En zelfs als je vanuit de ouders kijkt. Ik wil het niet bagatelliseren, want het is gewoon heel erg. Maar ik denk dat je als ouder meer kapot bent van de dood van je 10-jarige dochter of je 30-jarige zoon dan van je 2 uur oude baby.
denk je uberhaupt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:42 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Sure.
En dan wordt ik beschuldigd van belachelijk denken.
Als jij een simpele opmerking van mij al niet snapt ga ik de rest niet meer uitleggen aan je.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:44 schreef emma1986 het volgende:
[..]
denk je uberhaupt?
wat snap je niet aan het feit dat een band moet groeien?
9 maanden zwanger zijn of 9 maanden zwanger+12 jaar kind opvoeden is anders hoor
Wat is dat nu voor antwoord? Je kunt toch proberen om uit te leggen wat je nu bedoelt?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als jij een simpele opmerking van mij al niet snapt ga ik de rest niet meer uitleggen aan je.
pas maar op met relaties.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als jij een simpele opmerking van mij al niet snapt ga ik de rest niet meer uitleggen aan je.
Wanneer er al begonnen wordt met de opmerking of ik uberhaupt wel denk, denk je dan dat ik zin heb om een reply te gaan typen?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:45 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Wat is dat nu voor antwoord? Je kunt toch proberen om uit te leggen wat je nu bedoelt?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:46 schreef emma1986 het volgende:
[..]
pas maar op met relaties.
zelfs de breuk van een 2 dagen relatie voelt voor jou hetzelfde aan als een relatie van 2, 12 of 20 jaar
het vaststellen van je denkvermogen na eerdere reacties hier leek me nogal wenselijk.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer er al begonnen wordt met de opmerking of ik uberhaupt wel denk, denk je dan dat ik zin heb om een reply te gaan typen?
Nee dus.
Wanneer jij drie!! letters niet begrijpt die op een gequote post slaan zou ik als ik jou was zelf heel erg gaan twijfelen aan je eigen denk vermogen.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:50 schreef emma1986 het volgende:
[..]
het vaststellen van je denkvermogen na eerdere reacties hier leek me nogal wenselijk.
Ik zou heel voorzichtig zijn met die conclusie, goed bedoeld advies.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:43 schreef bloodymary het volgende:
Ik weet niet of het belachelijk is. Ik heb het beide in mijn naaste omgeving zien gebeuren en kon daar deze conclusie uit trekken.
Maar waar ik vooral benieuwd naar ben en geen antwoord op krijg. Wat is de wettelijke achtergrond van het verschil?
die discussie was al dood toen jij je ermee begon te bemoeien hoorquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wanneer jij drie!! letters niet begrijpt die op een gequote post slaan zou ik als ik jou was zelf heel erg gaan twijfelen aan je eigen denk vermogen.
Tenzij je me persoonlijk kent, maar dat betwijfel ik ten zeerste.
Dus.
Terug naar de discussie.
Het wetboek staat online, maar daar wordt niemand veel wijzer van denk ik omdat er zoveel factoren meespelen. Het kan namelijk dood door schuld, doodslag of met voorbedachte rade zijn en dat hangt ook weer af van de state of mind etc.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 14:43 schreef bloodymary het volgende:
Ik weet niet of het belachelijk is. Ik heb het beide in mijn naaste omgeving zien gebeuren en kon daar deze conclusie uit trekken.
Maar waar ik vooral benieuwd naar ben en geen antwoord op krijg. Wat is de wettelijke achtergrond van het verschil?
Ja ik denk ook dat meeweegt dat ze misschien in haar hoofd geen andere uitweg zag, of dacht de zwangerschap ongedaan te kunnen maken door het kind weg te laten gaan, dan is het niet gebeurd zeg maar.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef bloodymary het volgende:
Wellicht laten ze dan meewegen dat psychische "verwarring" vaak ten grondslag ligt en dat de moeder al gestraft is (doordat haar kind dood is).
Beetje jammer alleen dat het om minimaal 3 babies gaat.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:13 schreef bloodymary het volgende:
Wellicht laten ze dan meewegen dat psychische "verwarring" vaak ten grondslag ligt en dat de moeder al gestraft is (doordat haar kind dood is).
Ja, maar als het 1 keer een uitweg geeft, werkt het daarna ook voor haar. Ik denk trouwens ook dat ze die baby's ook niet als haar eigen beschouwd heeft of alleen als een last waar ze mee moest dealen. In ieder geval zit er psychisch veel scheef.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:25 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat het om minimaal 3 babies gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |