Iets met: "... on the right side ...". Niets mis mee dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:03 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Wat was er nu ook al weer met die autosturen in Engeland ????
Wijs TS er dan even op, dat dit topic 23456789026231762345634985623405692356002346 over dit soort zaken is en dat er volgens mij twee weken geleden al een soortgelijk topic is geopend door een Fok!ker die op dezelfde manier een auto in England kon kopen door allemaal vreemde transacties via Western Union. Wester union en iemand die op vakantie is of voor werk in het buitenland zit is gewoon direct afhaken!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:43 schreef Five_Horizons het volgende:
De 'lollige' post mogen vanaf nu wel achterwege blijven. Vragen: je kunt terecht in het FB-topic
hij boekt/vordert het terug en jij bent je auto ook kwijtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef Scamspam013 het volgende:
Ik weet dat dit verhaal niet klopt, maar hij zou geld storten op mijn eigen rekening en niet op Western Union. En hij stort meer zodat ik met dat geld zn mannetje kan betalen. Ik snap wat jullie zeggen, maar het is zijn geld totdat hij de auto heeft. Wat klopt er niet?????????????????????????
De bedoeling is het volgende :quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef Scamspam013 het volgende:
Ik weet dat dit verhaal niet klopt, maar hij zou geld storten op mijn eigen rekening en niet op Western Union. En hij stort meer zodat ik met dat geld zn mannetje kan betalen. Ik snap wat jullie zeggen, maar het is zijn geld totdat hij de auto heeft. En ze weten niet waar de auto staat. En als ik eerst het geld van de rekening afhaal. Wat klopt er niet?????????????????????????
Stel dat je je rekening leegemaakt hebt en gelijk hebt opgezegd. Wat dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef RPG het volgende:
5) bank komt er achter dat de cheque ongedekt is en haalt geld van jouw rekening er weer af (en als je geen saldo hebt sta je gewoon rood en moet je het dus aan de bank betalen)
Wat denk je zelf?!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stel dat je je rekening leegemaakt hebt en gelijk hebt opgezegd. Wat dan?
Dan krijg je een hele fijne brief van je bank. Dat ze met liefde je rekening opzeggen, zodra jij je roodstand hebt aangevuld.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stel dat je je rekening leegemaakt hebt en gelijk hebt opgezegd. Wat dan?
?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?!
De vordering blijft gewoon staan. Plus dat dan wel heel duidelijk is dat je bewust hebt meegewerkt aan fraude.
Je maakt jezelf wel enorm verdacht door vlak na de storting met een ongedekte cheque je rekening te beëindigen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Nee, de fraude was de ongedekte cheque. Als je met die Nigerianen in zee gaat, dan weet je dat niet. De fraude zit dan toch bij de Nigerianen?
Ja, dat is natuurlijk wel zo. Maar dat je zelf schuldig bent aan fraude als de betalende partij met een ongedekte cheque betaalt, dat begrijp ik nog even niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:44 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je maakt jezelf wel enorm verdacht door vlak na de storting met een ongedekte cheque je rekening te beëindigen.
En ze hebben je en passant ook nog geld afhandig gemaakt, je hebt immers dat mannetje betaald.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:01 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hij boekt/vordert het terug en jij bent je auto ook kwijt
Nee hehe, ze betalen er toch niks voor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef Scamspam013 het volgende:
Over de prijs deed hij niet moeilijk. Ik had hem eerst een bedrag genoemd en later had ik mijn twijfels en verhoogde de prijs en dt vond hij ook niet erg, want hij wist wat de waarde van de auto was.
Doe het nou gewoon niet. Waarom zou je je auto niet gewoon verkopen aan iemand die gewoon komt kijken en jij zeker bent van je geld?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:28 schreef Scamspam013 het volgende:
Over de prijs deed hij niet moeilijk. Ik had hem eerst een bedrag genoemd en later had ik mijn twijfels en verhoogde de prijs en dt vond hij ook niet erg, want hij wist wat de waarde van de auto was.
Dat klinkt heel betrouwbaar.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef Scamspam013 het volgende:
(Linda Rose) noemt hij zich.
Waar is dat in hemelsnaam goed voor?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef Scamspam013 het volgende:
Nou zegt hij dat hij meer geld stort omdat ik dan een bedrag kan storten via Western Union naar zijn mannetje die de auto komt halen.
Simpel: het mannetje kan plotseling niet meer, met het verzoek om het resterende bedrag ook via Western Union te sturen. En dan mag je 500 euro o.i.d. houden voor de moeite.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:54 schreef Mark het volgende:
[..]
Waar is dat in hemelsnaam goed voor?
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef Salatrel het volgende:
ik zie niet wat er mis kan gaan. gewoon doen TS
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:08 schreef Mirjam het volgende:
laat je maar lekker naaien hoor TS, je hoeft ons niet te geloven... :")
Ik snap niet waar je nog op wacht, na zoveel goede raadquote:
Tenzij je een zeldzame auto wilt verkopen is dit je antwoord.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:46 schreef ktnxbye het volgende:
En waarom zou iemand een links gestuurde auto uit NL willen kopen voor Engeland?
Dit is een van de bekendste trucs van oplichters, joh. Ze maken het geld over, sturen je het bewijs daarvan toe, maar maken ondertussen de overboeking snel ongedaan. Het geld wat je aan dat mannetje wat de auto komt halen geeft, ben je kwijt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef Scamspam013 het volgende:
Hallo,
Ik was op zoek naar ervaringen qua betalingen met Western Union, want ik zit met het volgende.
Ik heb een auto op internet staan en ik kreeg een mail van iemand uit Engeland (Linda Rose) noemt hij zich. Hij wil de auto kopen, maar hij zit op zee. Ik moet wel mijn rekeningnummer doen waar hij op kan storten. Hij zou geld storten en dan zou een mannetje de auto ophalen. Nou zegt hij dat hij meer geld stort omdat ik dan een bedrag kan storten via Western Union naar zijn mannetje die de auto komt halen.
## Wat moet ik hier van denken???? Wat zijn de nadelen voor mij als ik dit wel doe???En als het geld wel gestort wordt en er af haal, wat dan?????
En anders wat moet ik denken van geld storten voor zn mannetje, wel een beetje raar????????????????
Wie o wie kan mij helpen of weet er meer van????????????
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |