Iets met: "... on the right side ...". Niets mis mee dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:03 schreef Quinn_Dexter het volgende:
Wat was er nu ook al weer met die autosturen in Engeland ????
Wijs TS er dan even op, dat dit topic 23456789026231762345634985623405692356002346 over dit soort zaken is en dat er volgens mij twee weken geleden al een soortgelijk topic is geopend door een Fok!ker die op dezelfde manier een auto in England kon kopen door allemaal vreemde transacties via Western Union. Wester union en iemand die op vakantie is of voor werk in het buitenland zit is gewoon direct afhaken!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:43 schreef Five_Horizons het volgende:
De 'lollige' post mogen vanaf nu wel achterwege blijven. Vragen: je kunt terecht in het FB-topic
hij boekt/vordert het terug en jij bent je auto ook kwijtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef Scamspam013 het volgende:
Ik weet dat dit verhaal niet klopt, maar hij zou geld storten op mijn eigen rekening en niet op Western Union. En hij stort meer zodat ik met dat geld zn mannetje kan betalen. Ik snap wat jullie zeggen, maar het is zijn geld totdat hij de auto heeft. Wat klopt er niet?????????????????????????
De bedoeling is het volgende :quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef Scamspam013 het volgende:
Ik weet dat dit verhaal niet klopt, maar hij zou geld storten op mijn eigen rekening en niet op Western Union. En hij stort meer zodat ik met dat geld zn mannetje kan betalen. Ik snap wat jullie zeggen, maar het is zijn geld totdat hij de auto heeft. En ze weten niet waar de auto staat. En als ik eerst het geld van de rekening afhaal. Wat klopt er niet?????????????????????????
Stel dat je je rekening leegemaakt hebt en gelijk hebt opgezegd. Wat dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:19 schreef RPG het volgende:
5) bank komt er achter dat de cheque ongedekt is en haalt geld van jouw rekening er weer af (en als je geen saldo hebt sta je gewoon rood en moet je het dus aan de bank betalen)
Wat denk je zelf?!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stel dat je je rekening leegemaakt hebt en gelijk hebt opgezegd. Wat dan?
Dan krijg je een hele fijne brief van je bank. Dat ze met liefde je rekening opzeggen, zodra jij je roodstand hebt aangevuld.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:36 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Stel dat je je rekening leegemaakt hebt en gelijk hebt opgezegd. Wat dan?
?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:38 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Wat denk je zelf?!
De vordering blijft gewoon staan. Plus dat dan wel heel duidelijk is dat je bewust hebt meegewerkt aan fraude.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |