eensquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ] TS maakt echt toffe paints. De klacht zal mij verder worst wezen.
+ 25 wolvenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:08 schreef o.us het volgende:
Dit topic krijgt 12 draken van mij vanwege de paint
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:08 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ] TS maakt echt toffe paints. De klacht zal mij verder worst wezen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:08 schreef Penisbaard het volgende:
Sterker nog: meer topic mét een paint sowieso. Er zijn er te weinig vind ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef Balzweet het volgende:
Meer topics met een dergelijke paint
Dat.quote:
typefoutquote:
Ik stel voor dat colportageverkopers vogelvrij worden verklaard.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:42 schreef TwisterNederland het volgende:
Leuke paint en terechte klacht.
Sowieso verkopers
Die bewaar ik voor de volgende keerquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:04 schreef YuckFou het volgende:
Mooie paint
En zeg de volgende keer "nee bedankt ik heb atoomstroom" en sla de deur dicht
ik heb er genoeg over gelezen op internet. Typ Oxxio in op google en je vindt makkelijk HON-DER-DEN negatieve reacties over oxxio. Nu was dat van enkele jaren terug maar goed, wie zegt dat ze zoveel verbeterd zijn in die tijd?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:09 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die bewaar ik voor de volgende keer![]()
Fijn dat de paint erg gewaardeerd wordt
Maar om even naar de kern van het topic te gaan, het is toch fucked up dat een bedrijf een product op zo'n brutale manier aan de man probeert te brengen? Ik wil dan gewoon niet weten hoe de rest van het bedrijf in elkaar steekt.
is vrijwel allemaal van voor 2008 toen waren ze nog onderdeel van de nemquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:45 schreef najazeg het volgende:
[..]
ik heb er genoeg over gelezen op internet. Typ Oxxio in op google en je vindt makkelijk HON-DER-DEN negatieve reacties over oxxio. Nu was dat van enkele jaren terug maar goed, wie zegt dat ze zoveel verbeterd zijn in die tijd?
Onzinquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik stel voor dat colportageverkopers vogelvrij worden verklaard.
klopt. Volgens mij zelfs voornamelijk 2005 en 2006.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
is vrijwel allemaal van voor 2008 toen waren ze nog onderdeel van de nem
Grappige is treouwens dat ik altijd dacht dat dat juist een standaard verkoperspraatje was van mn collega's terwijl dat dus juist wel waar isquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:17 schreef najazeg het volgende:
[..]
klopt. Volgens mij zelfs voornamelijk 2005 en 2006.
Verklaart trouwens wel waarom ook NEM negatief in het nieuws kwam.
bij Nuon, eneco greenchoice en nem zou ik nooit wat aan de deur doen of je moet echt zwart op wit zien staan dat et klopt want anders liegen zequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:48 schreef FF het volgende:
Je kan ook een paint maken m.b.t. Nuon.
Doodleuk aan de deur vertellen dat ze die middag je vrouw hebben gesproken en dat zij er niets vanaf wist en gezegd had dat ze 's avonds maar terug moesten komen omdat haar man (ik dus) thuis was en dat zij de papieren klaar zou leggen...
Helaas voor hen was dat een dikke duim-verhaal.
En ze zagen er trouwens echt uit als Jehova's. Donkere kleding, zij in rok hij in pak...
+ 5 volle manenquote:
Niemand?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat hebben die graflollies eigenlijk van je aan gegevens nodog om je een ongewenst abonnement aan te smeren?
rekeningnummer + handtekeningquote:
Godverdomme val dood, paints horen baas te zijn.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
Paints in KLB horen slecht te zijn. Derhalve, kutklacht en kutpaint
anticolportage stickersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:38 schreef Panfluit het volgende:
Die paint is wel droog en terechte klacht.![]()
Laatst had ik ook een doordrammende verkoper aan de deur, dat was een vage verzekering waar ik nooit van gehoord heb.
Bestaat er niet iets als een bel-niet-aan register?
Ik heb een T-shirt van the Doors aan.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:57 schreef Salatrel het volgende:
wat staat er op het shirt?
goeie paint trouwens
Laat ik er dan maar eentje aanschaffenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
anticolportage stickers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |