Tombo succes volgende weekquote:
Nee, jij woont heel ergens andersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:41 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben diegene in Amersfoort igg niet hoor Greys
Ja, dat!quote:
tnxquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:42 schreef Cat22 het volgende:
TomLaPola!![]()
![]()
![]()
Succes volgende week en met alle huidige drukte.![]()
dank jequote:
Ik dacht in tombolapofanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
tombolafan moet haar nick veranderen in tombolapo
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij woont heel ergens anders![]()
al iets gehoord?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Pheno het volgende:
tombolafan moet haar nick veranderen in tombolapo
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef Greys het volgende:
Tombolapo
Kaartjes gestuurd naar:
- ilkka in Finland
- Abel in Spanje
- Marcel in Amersfoort
- Lauren in Denver
- Martina in Slowakije
Hoi Trovey!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:44 schreef trovey het volgende:
![]()
Goed nieuws....bij Sasha is geen vocht in de longen te horen.Hoogstwaarschijnlijk komt het proesten en kokhalzen toch door irritatie van de luchtpijp omdat het hart vergroot is en daar is niets aan te doen. Bij controle blijkt het hart nog steeds goed te werken (dus goede pompfunctie). Gewoon dus doorgaan met de huidige medicijnen en hondje goed in de gaten houden was het advies dus dat doen we dan maar weer.
Spannendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Nee, ze is daar nog, geen internet you know
wat "quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:45 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
![]()
Nee, ze is daar nog, geen internet you know
Helleuquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:44 schreef trovey het volgende:![]()
Goed nieuws....bij Sasha is geen vocht in de longen te horen.Hoogstwaarschijnlijk komt het proesten en kokhalzen toch door irritatie van de luchtpijp omdat het hart vergroot is en daar is niets aan te doen. Bij controle blijkt het hart nog steeds goed te werken (dus goede pompfunctie). Gewoon dus doorgaan met de huidige medicijnen en hondje goed in de gaten houden was het advies dus dat doen we dan maar weer.
Nietes, liegert.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat ""???
Ik weet waar jij woont hoor
Ja maar jij weet als wiki dan ook állesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat ""???
Ik weet waar jij woont hoor
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nietes, liegert.
Dat weet jij niet![]()
Ga het hier nou niet posten
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ik wel
Ik heb je hyves gevonden namelijk
Stalkertquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ik wel
PM!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat weet ik wel
V & A?....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoi Trovey!
Ben je per ongeluk in de V&A SC of voor de gezelligheid?
Goed nieuws van Sasha in elk geval
Dat wil ik je wel zeggen, maar dan kan iedereen je vinden hequote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stalkert![]()
Hoe kom je aan mijn Hyves
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
En het was een leuk berichtje hoor PGR
+1 voorspelbaarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
Gezellig, welkom!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
V & A?....maar wat maakt eigenlijk uit
Groot deel van de andere club zit hier en degene die ik niet ken wil ik graag ontmoeten dus beschouw me dan maar als een nieuwe in deze SC.
Dus hierbij meld ik mij aan.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:50 schreef trovey het volgende:
dus beschouw me dan maar als een nieuwe in deze SC.Dus hierbij meld ik mij aan.
quote:
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb heul niks doorgestuurd!![]()
![]()
![]()
![]()
Net zoals jij achter de hyves van dat meisje kwam?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Stalkert![]()
Hoe kom je aan mijn Hyves
Welkomquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:50 schreef trovey het volgende:
[..]
V & A?....maar wat maakt eigenlijk uit
Groot deel van de andere club zit hier en degene die ik niet ken wil ik graag ontmoeten dus beschouw me dan maar als een nieuwe in deze SC.
Dus hierbij meld ik mij aan.
Snap er alleen de ballen niet van.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net zoals jij achter de hyves van dat meisje kwam?![]()
Dat zij vindbaar is houdt in dat jij wellicht ook niet zo onvindbaar bent als je denkt.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Snap er alleen de ballen niet van.
Want ik kan mezelf geen eens vinden
Ik zie hier inderdaad heel wat bekende namen en niet alleen van een SC.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig, welkom!
En we zijn hier heul makkelijk, we hollen gewoon heen en weer tussen diverse SC-en
Yep, klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken jou van FV en het Action-topique
![]()
![]()
Hihihiquote:
Wordt je nou ook een vriend van mij op Hyves?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
hyves doet soms ook raar hoor, dan kan je niemand vinden
Ik had er geen PI voor. Dus dan maar dat.quote:
quote:
Ik ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:00 schreef Pheno het volgende:
Ah, fock, heb mezelf in een ren van hal naar hal positie gezet. Ik ben geen achttien meer.
Ik heb mijn inlognaam aangepast op Hyves zodat FOK!ers mijn Hyves niet kunnen vinden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Net zoals jij achter de hyves van dat meisje kwam?![]()
Dat zij vindbaar is houdt in dat jij wellicht ook niet zo onvindbaar bent als je denkt.
Heb ik een sms? Sorry, ik zat in de bioscoop (as usual)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa, ook niet ff terug smsen he?
Hoe ging het?
Ik heb ook een andere inlognaam dan mijn echte naam.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb mijn inlognaam aangepast op Hyves zodat FOK!ers mijn Hyves niet kunnen vinden.Niet dat ik er veel mee doe maar meestal zijn dat niet de leukste momenten in een topic als een lolbroek van FOK! het wel vindt.
WHUT!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Heb ik een sms? Sorry, ik zat in de bioscoop (as usual)
Kuchkliekjekuchquote:
Wie is pino?quote:
Ná de sollicitatiequote:
quote:
quote:
Yesssssquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ná de sollicitatie![]()
En die ging eigenlijk best goed!![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ná de sollicitatie![]()
En die ging eigenlijk best goed!![]()
Pino is blauw, ik nietquote:
Maar mijn Hyves is niet openbaar..alleen voor vrienden en dat zijn dan ook bijna allemaal mensen die ik persoonlijk ken. Een paar maanden geleden even opruiming gehouden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb ook een andere inlognaam dan mijn echte naam.
Maar toch weet ze me te vinden.
Die van hem ook niet hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar mijn Hyves is niet openbaar..alleen voor vrienden en dat zijn dan ook bijna allemaal mensen die ik persoonlijk ken. Een paar maanden geleden even opruiming gehouden.
Mijne is ook niet openbaar schatquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar mijn Hyves is niet openbaar..alleen voor vrienden en dat zijn dan ook bijna allemaal mensen die ik persoonlijk ken. Een paar maanden geleden even opruiming gehouden.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Spannend GB! Fijn dat het voor je gevoel goed ging.
Mijn hyves is ook afgeschermdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Spannend GB! Fijn dat het voor je gevoel goed ging.
*Gaat het uitpluizen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn hyves is ook afgeschermdEn mn profielfoto is alleen te herkennen als je me echt kent
quote:
Veel plezierquote:
Jouw hyves WAS afgeschermdquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jouw hyves WAS afgeschermdIs nu weg toch?
I know nothing, I'm from barcelonaquote:
Nou dan stelt het toch veel voorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:15 schreef Goodbye het volgende:
Het is trouwens maar een tijdelijke functie. Ik zag in mijn e-mail allemaal berichtjes voor mijn sollicitatie, zo liefEn hier ook al.
Maar eigenlijk stelt de functie nou ook weer niet zo heel veel voor![]()
. Nouja, voor MIJ is het heel erg van belang qua ervaring, dat wel.
Als het voor jou belangrijk is stelt het genoeg voor toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:15 schreef Goodbye het volgende:
Het is trouwens maar een tijdelijke functie. Ik zag in mijn e-mail allemaal berichtjes voor mijn sollicitatie, zo liefEn hier ook al.
Maar eigenlijk stelt de functie nou ook weer niet zo heel veel voor![]()
. Nouja, voor MIJ is het heel erg van belang qua ervaring, dat wel.
Dan stelt het toch wel heel veel voorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:15 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, voor MIJ is het heel erg van belang qua ervaring, dat wel.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou dan stelt het toch veel voor
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het voor jou belangrijk is stelt het genoeg voor toch?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan stelt het toch wel heel veel voor![]()
quote:
Nou ik dacht eigenlijk al niet dat jij het was. Maar ik vond het gewoon leuk dat terug te roepenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
Loveless, had je niet nog even iets terug te nemen?
Met je +1 voorspelbaar?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
En je zei zelf dat je daarna dan makkelijker een baan vindt die je echt wilt
Dus fijn dat het goed ging!
Met je +1 voorspelbaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
True, maar ik ben een kei in mezelf afkrakenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:20 schreef Greys het volgende:
En je zei zelf dat je daarna dan makkelijker een baan vindt die je echt wilt
Dus fijn dat het goed ging!
Met je +1 voorspelbaar?
Kunnen we elkaar lekker niet vinden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mijne is ook niet openbaar schat
Wat was mijn profielfoto ook alweerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn hyves is ook afgeschermdEn mn profielfoto is alleen te herkennen als je me echt kent
Neuh.quote:
*giechel*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik dacht eigenlijk al niet dat jij het was. Maar ik vond het gewoon leuk dat terug te roepen![]()
Maar Greys; ik neem het terug
eh,... pheno heeft de tt veranderd en ik dacht dat greys het was?quote:
IT crowd voorstukjes gezien op CC en wat zag dat er slecht uit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
Waar zal ik aan beginnen, The IT Crowd, of Two and a half men?
pm maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
*Zocht nog door en weet wss je woonplaats Tombo
Mjah het is volgens mij wel echt een beetje humor voor geeks, net als The Big Bang Theory, alleen The IT crowd nog net wat meer?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IT crowd voorstukjes gezien op CC en wat zag dat er slecht uit.
two and a half menquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:32 schreef Loveless85 het volgende:
Waar zal ik aan beginnen, The IT Crowd, of Two and a half men?
quote:Trivia:
On the UK DVD of The IT Crowd, one of the subtitle options comes up in '1337' or 'leet' speak. 1337, based on the term 'elite', is a language of slang predominantly used by gamers and Internet users, and so fits in with the characters and general humour of The IT Crowd
Ik kan om the big bang theory nog wel lachen, maar it crowd vind ik gewoon stomquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah het is volgens mij wel echt een beetje humor voor geeks, net als The Big Bang Theory, alleen The IT crowd nog net wat meer?
Ik ben een geek.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah het is volgens mij wel echt een beetje humor voor geeks, net als The Big Bang Theory, alleen The IT crowd nog net wat meer?
En nee, ik woon niet in Rijssenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
O Tombo van de week heb ik wel datums die stuur ik dan wel via pmquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En nee, ik woon niet in Rijssen![]()
(ex-scharrel van me wel btw)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O Tombo van de week heb ik wel datums die stuur ik dan wel via pm
Zal ik jouw richting uitkomen dan, die is ook nieuw voor mijquote:
Moet ik eerst zoeken of we hier wel zo'n zaak hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Zal ik jouw richting uitkomen dan, die is ook nieuw voor mij
O, Amsterdam dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Moet ik eerst zoeken of we hier wel zo'n zaak hebben
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat serie kijken.
Welke weet ik nog steeds niet![]()
Later iedereen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik gaat serie kijken.
Welke weet ik nog steeds niet![]()
Later iedereen
Oh, dat is denk ik wel de dichtstbijzijndequote:
DIEFquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
Russel Crowe rijdt in mijn Smart in de film![]()
Neequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef pgrferrari het volgende:
Nou weet ik nog niets over Tombo behalve dat ze Farmville leuk vind![]()
Kun je mijn niet gwn een invite sturen op Hyves?
Oh, dan wel. Brassersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:43 schreef Kally het volgende:
[..]
O Tombo van de week heb ik wel datums die stuur ik dan wel via pm
Dan doen we het meteen goed en maken we er meteen een dagje vanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
Oh, dat is denk ik wel de dichtstbijzijnde
quote:
IT Crowd!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:34 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
IT crowd voorstukjes gezien op CC en wat zag dat er slecht uit.
Sommige dingen hebben voorrangquote:
quote:
Ik ben aan het kijken!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:31 schreef Greys het volgende:
Oeh, die fijne wijvenfilm begint nu op RTL5
Jaaaaa, dat zei ik ook nog tegen Mr Gb!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
Russel Crowe rijdt in mijn Smart in de film![]()
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
En ik zit er hard over te denken te stoppen met FarmVille, dus das weer jammer
Brassen gaan we ook nog doenquote:
quote:
Ik dacht morgen?quote:
Als je dingen moet gaan schrappen is FV wel een logische keuze.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kijk het even aan deze week, hoe alles loopt
Mocht ik alles halen dan blijf ik misschien wel spelen, maar anders stop ik
Dus overmorgen hebben we een datum?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
omdat ik net zwolle heb opgeblazenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar wrm post hij hier niet?
Vanmiddag was hij er wel.
Tja, het is dan kiezen tussen FV en FOK!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je dingen moet gaan schrappen is FV wel een logische keuze.Het is immers maar en spelletje.
![]()
Maarrrrrr.... nóg een reden om tedat je alles haalt!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dus overmorgen hebben we een datum?Niet dit weekend maar het weekend erop wil ik wel een poging wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik ga off, ik ga slapen
Ik krijg hoofdpijn volgens mij, heb ik niet echt nodig nu
Kijken of goede nachtrust werkt![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
omdat het in rusland koud isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef pgrferrari het volgende:
Waarom heeft een lada achterruitverwarming?
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tja, het is dan kiezen tussen FV en FOK!
[..]
Niet dit weekend maar het weekend erop wil ik wel een poging wagen
En ik ga off, ik ga slapen
Ik krijg hoofdpijn volgens mij, heb ik niet echt nodig nu
Kijken of goede nachtrust werkt![]()
![]()
Was Roermond weer niet genoeg voor je?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat ik net zwolle heb opgeblazen
Dat komt op hetzelfde neer tochquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:01 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee.
Dan heb je geen koude handen tijdens het duwen
quote:
de jouwequote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Onder welke leeftijd valt dat?
Voor mij, onder de 21quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:05 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Onder welke leeftijd valt dat?
Ja dat dacht ik alquote:
quote:
Al een tijdje niet meerquote:
Ik ookquote:
Ah zo, ja dan wel jaquote:
Duhquote:
Echt zo'n jaren 90 kinderen.quote:
Hoiquote:
Ik ook, ben nu Criminal Minds aan het kijken, dat is op zich wel wat.quote:
teeering wat ben jij hyperquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:18 schreef pgrferrari het volgende:
Waar is iedereen gebleven?
Pisces? LI? JJH? Zwabber? Greys?
Zijn weer herhalingen toch?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook, ben nu Criminal Minds aan het kijken, dat is op zich wel wat.
Dat deden we alquote:
Ik volg het niet echt dus geen idee.quote:
Is wel goed te doen die serie jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik volg het niet echt dus geen idee.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een van de rustigste personen in de sc
quote:
quote:
En toch in TAL postenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:36 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Laat maar, ik zie het woord X factor
quote:
Gezelligquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Posten is het inmiddels geworden
Nog ongeveer 80 postsquote:
Naast de datum en tijd!quote:
Ik vind 'm super leuk!quote:
301 is de lapoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:49 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ok, dus er moeten 300 posts zijn voordat het volgende deel geopent mag worden?
quote:
Ja dan nietquote:
quote:
Geile poes.quote:
Weettochquote:
Jaaaaaaaaaaaa, an eary chateauquote:
Mooi daar he? Met die wijngaard!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa, an eary chateaumet zwembad
Jaaaa, die wil ik er extra gratiezzzz bij hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Mooi daar he? Met die wijngaard!
En Ludivine!![]()
Wat een fijn filmpjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:26 schreef Greys het volgende:
Hihiiiiihihi
I am very very picky.
I have a very very bad temper.
I am very very suspicious.
And very very jealeous.
This promisses to be a very very lovely evening.
Ja!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat een fijn filmpje![]()
Marion Cotillard is ook zo mooi
Hihihi, ja! Met recht een feel good moviequote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
En dat muziekje net na afloop
Bonsoir monsieur!quote:
Slaap lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, ja! Met recht een feel good movie![]()
En nu duik ik mijn bed in, welterusten!
welterustenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hihihi, ja! Met recht een feel good movie![]()
En nu duik ik mijn bed in, welterusten!
hoiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Bonsoir monsieur!
[..]
Slaap lekker
Jaquote:
Ben nu wel echt benieuwd wat je precies allemaal aan het doen bentquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja
Vandaag aan het egaliseren geweest. Dat moet morgen nog een keer.
Dan ga ik er vrijdag board op plakken en dan mag de stoffeerder het volgende week afmaken.
En daarna ga ik verder met schilderen enzoot. Ben nog wel even bezig
Ik kom wel steeds vaker in jouw forum
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
Ik ga voor pampus liggen in bed.
welterusten
slaap lekkerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:30 schreef Pheno het volgende:
Ik ga voor pampus liggen in bed.
welterusten
jij hebt trouwens wel een heel leuk subforumquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
jij hebt trouwens wel een heel leuk subforum
Ik weet nog hoe het ooit begon, en het is echt een mooi plekkie geworden
ow deze had ik idd niet gezienquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ben nu wel echt benieuwd wat je precies allemaal aan het doen bent.
Maar je hebt vast geen tijd voor een eogen topic naast het hondje
maar het is niet interessant genoeg voor een eigen topic...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
in de serre was de vloer omhoog gekomen. De ondergrond was verlijmd spaanpaat met ruim 60 spijkers/m2.
Ik ben dire volle weken aan het hakken geweest. En het is er nog niet uit.
Dus nu hebben we maar een dikke laag beton gestort. Als dat klaar is kan de computer en de eethoek daarheen, en dan kan ik met slaapkamers gaan schuiven. We moeten 7 kids herbergen, dus er moet wel wat gebeuren.
Voor de vloer had ik 1,5 week gerekend ipv bijna 4...
En als dat klaar is moet ik boven aan de gangSchilderen, vloerbedekking vervangen, kasten in elkaar zetten, dus ik ben nog wel even zoet.
Ehh als een badkamer interessant is is dit het ook hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ow deze had ik idd niet gezienlaatste post op de vorige pagina
korte samenvatting:
[..]
maar het is niet interessant genoeg voor een eigen topic...
Vind het zo goed van jullie! En zo sneu dat ze nog net even mank moet worden, arm beestje ze verdient echt een goed huis.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:39 schreef Symphonic het volgende:
en wa betreft het hondje...
Ik begin nu wel een beetje spanning te voelen
Het komt nu heel dichtbij en we kennen elkaar totaal niet natuurlijk, maar met zo'n lief koppie moet het goedkomenZondagavond moet ik haar halen...
ze krijgt hier alle liefde van de wereldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:44 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Vind het zo goed van jullie! En zo sneu dat ze nog net even mank moet worden, arm beestje ze verdient echt een goed huis.
ik zal er over denken. Als ik een kwartiertje over hebquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ehh als een badkamer interessant is is dit het ook hoor
Juist omdat het niet veel genoemd wordt blijven users er maar vragen over stellen zonder dat er ooit 1 constructief topic is.
Gooi ze in een emmer bouw ik wel een topicquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zal er over denken. Als ik een kwartiertje over heb
Das mooiquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze krijgt hier alle liefde van de wereld
Ik ben in ieder geval al ernstig verliefd
een groot hart en een groot huisquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Das mooihouden zo en goed updaten dat topic
En 7 kids wowie, je moet uitgerust zijn met een groot hart
Hihi ik zie nu een torenflat voor mequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een groot hart en een groot huis
Het is me in de schoot geworpen, maar ik vind het wel gaaf zo'n groot gezin
die is nog een paar weken wegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Goedenavond
Weten jullie wanneer Erik weer terug is
hoiquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:07 schreef trovey het volgende:
...ik ben hier vanavond net begonnen dus helaas moet ik je een antwoord schuldig blijven.
Bedanktquote:
F&Fquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:23 schreef trovey het volgende:
Ik spring gewoon van F & F naar V & A....heel veel mensen zitten in beide
Euhm eh. Ik geloof volgende week weer?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:57 schreef charmed_angel het volgende:
Goedenavond
Weten jullie wanneer Erik weer terug is
nee hij is geloof ik 3 weken wegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm eh. Ik geloof volgende week weer?
Moet je ff aan Tombo vragen, die weet alles.
* trovey poetst bril even schoonquote:
Ik was ff het verhaal van Symph z'n nieuwe liefde aan het lezen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:40 schreef trovey het volgende:
[..]
* trovey poetst bril even schoon
Nope, je bent er toch.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was ff het verhaal van Symph z'n nieuwe liefde aan het lezen.
ik ken dat helaas maar al te goed. De tijd van inleveren is hier nu even voorbijquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:26 schreef trovey het volgende:
...altijd leuk een nieuw huisdier....hier is het alleen maar inleveren de laatste jaren...tja, ouderdom en ziektes op leeftijden waarop je het niet verwacht.
Ik moet nog even....nog 9 katten (tussen de ruim 11 en ruim 15 jaar)op precies te zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken dat helaas maar al te goed. De tijd van inleveren is hier nu even voorbij
Een familie vriendin van ons heeft laatst een kat overgenomen van mensen die op een wereldreis gaan. Ze is 23 jaar oud en het is net een groot kussen met led verlichting.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moet nog even....nog 9 katten (tussen de ruim 11 en ruim 15 jaar)op precies te zijnen dus twee hondjes (10 en 12) . Voordeel nu is dat ze in ieder geval op een leeftijd komen dat het ook beter te accepteren is als het mis gaat, al blijft het altijd moeilijk om afscheid te nemen.
Laten we maar hopen dat ze allemaal heel heel oud gaan worden.
Ik ken het.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:31 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moet nog even....nog 9 katten (tussen de ruim 11 en ruim 15 jaar)op precies te zijnen dus twee hondjes (10 en 12) . Voordeel nu is dat ze in ieder geval op een leeftijd komen dat het ook beter te accepteren is als het mis gaat, al blijft het altijd moeilijk om afscheid te nemen.
Laten we maar hopen dat ze allemaal heel heel oud gaan worden.
tofquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een familie vriendin van ons heeft laatst een kat overgenomen van mensen die op een wereldreis gaan. Ze is 23 jaar oud en het is net een groot kussen met led verlichting.Echt huge, maar wel een schatje.
een kussen met led verlichting!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Een familie vriendin van ons heeft laatst een kat overgenomen van mensen die op een wereldreis gaan. Ze is 23 jaar oud en het is net een groot kussen met led verlichting.Echt huge, maar wel een schatje.
23 jaarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Vooral als het zo snel gaat jaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken het.
Toen mijn vrouw nog leefde moesten we binnen 2 weken onze poes (14 suikerziekte) en onze Golden retriever (bijna 14 ouderdomsepilepsie) inleveren, en we hadden ze beiden vanaf kitten/pup... Ik was er echt ziek van....
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:50 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga slapen, ik heb nog 4 uur slaap te gaan...
Tot morgen
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 03:24 schreef trovey het volgende:
Ik hou er ook mee op...duidelijk te hard gepoetst de laatste 2 dagen....mijn RSI arm speelt heel erg op. Even wat rust gunnen dus gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |