Alleen zolang ik in gesprek ben met eerstejaars meisjes.quote:
Dat neem ik zo van je aan. Jij weet immers maar al te goed hoe dat voelt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:36 schreef Monolith het volgende:
Ik kan me vergissen, maar volgens mij werd je net uitgemaakt voor mietje.
Ach ja, het is nog altijd beter dan volkomen genegeerd worden door de vrouwelijke helft van de bevolking.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Dat neem ik zo van je aan. Jij weet immers maar al te goed hoe dat voelt.
Waarom refereert u toch onwillekeurig naar de situatie van ondergetekende?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, het is nog altijd beter dan volkomen genegeerd worden door de vrouwelijke helft van de bevolking.
Mja, op Fok! refereer je met een degelijke opmerking nou eenmaal onwillekeurig naar de situatie van een significant deel van de gebruikerspopulatie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Waarom refereert u toch onwillekeurig naar de situatie van ondergetekende?
quote:Newt Gingrich, the man who told his wife he was leaving her as she lay in a hospital bed sick with cancer, has declared that "overturning Prop 8 is an outrageous disrespect for our Constitution and for the majority of people of the United States who believe marriage is the union of husband and wife" on his website. Unfortunately for him, he left comments open, and is on the receiving end of a lot of contempt for his hypocrisy.
My favorite so far is "Which one of your multiple marriages was the most sacred to you?".
Ik zou het aanvragen van een straatverbod toch geen vorm van negeren willen noemen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:20 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach ja, het is nog altijd beter dan volkomen genegeerd worden door de vrouwelijke helft van de bevolking.
De triestheid spat er vanaf.quote:
Ja, nu nog een Master.quote:
Ik had je moeder niet meegerekend.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik zou het aanvragen van een straatverbod toch geen vorm van negeren willen noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |