Logisch redeneren... En er waren nog wel meer hints...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat Rikkert dezelfde is als daaro?
Ik ben geen held in forums/internetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maak dan ff een linkje in je post naar dat andere topic!
Trouwens je had best een nieuw topic mogen openen voor de inschrijvingen hoor. Dat doen we nl ieder seizoen.
Ah je zit te spieken!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:28 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Logisch redeneren... En er waren nog wel meer hints...
-Rik- bij FOK!-fed op HT.
Conversatie tussen jou en hem via gastenboek.
Rikkert lijkt verdacht veel op -Rik-.
Nee. Ik heb zelf ook een conversatie met hem, en ik zag dus jouw naam in zijn gastenboek staan...quote:
Zo moeilijk is het niet hoor. Je gaat naar het inschrijf topic, je kopieert het adres van dat topic. Vervolgens kom je naar dit topic, plakt het adres in het text venster, je typt wat en je drukt op ok.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:34 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ben geen held in forums/internetdus ik probeer het niet eens hehe.
Hap niet zow joh!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee. Ik heb zelf ook een conversatie met hem, en ik zag dus jouw naam in zijn gastenboek staan...
hehehehe de goeie oude tijd is toch niet meer te verbeteren. Je kan beter helpen met een manier om weer wat meer leven in de fed te krijgen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik wil je graag helpen met het volspammen van topics.
met - 33k kom in denk ik niet ver.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
Overigens Possie, ik heb je naamgenoot op de TL gezet net, dus je kunt proberen of je hem in je team kunt krijgen.
6. Wouter Dadema (CM) (132626756)
ben benieuwd of dat überhaupt nog gaat lukken.. maare komt er dit jaar nog een bbq meet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehehe de goeie oude tijd is toch niet meer te verbeteren. Je kan beter helpen met een manier om weer wat meer leven in de fed te krijgen.
Dat denk ik ook niet. Maar je kunt het een proberen met een bod van 167k.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
met - 33k kom in denk ik niet ver.
dat wordt dan max 65k..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet. Maar je kunt het een proberen met een bod van 167k.
jep salaris.. en graag gedaan uiteraard..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zijn salaris.
Bedankt voor de boden weer.
Ik was het niet meer van plan....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben benieuwd of dat überhaupt nog gaat lukken.. maare komt er dit jaar nog een bbq meet?
Ehm niet noemenswaardig dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:49 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Zijn salaris.
Bedankt voor de boden weer.
Ik moet nog 3 spelers kopen, maar ik denk dat ik nu wel genoeg heb. Maar het was dus wel serieus, ik kan vrijdag, zaterdag en zondag niet op spelers bieden aangezien ik dan op vakantie ben. Ik moet dus mijn spelers voor morgenavond gekocht hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef FrituurVetPet het volgende:
Is het allemaal niet serieus bedoeld of heb je een openingsbod nodig? Ik heb hier nog 1,5 miljoen liggen namelijk.
Ok, nou als je nog een bod nodig hebt dan drop je maar een spelersid.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 spelers kopen, maar ik denk dat ik nu wel genoeg heb. Maar het was dus wel serieus, ik kan vrijdag, zaterdag en zondag niet op spelers bieden aangezien ik dan op vakantie ben. Ik moet dus mijn spelers voor morgenavond gekocht hebben.
Bijna mijn hele team staat te koop, dus je kunt gewoon alles bekijken, en bieden zo hoog je wilt. Misschien zit er nog wat voor je tussen om je team te versterken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ok, nou als je nog een bod nodig hebt dan drop je maar een spelersid.
meer dan ik nu heb geboden kan ik je niet geven.. dus ik hoop dat het voldoende is..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik moet nog 3 spelers kopen, maar ik denk dat ik nu wel genoeg heb. Maar het was dus wel serieus, ik kan vrijdag, zaterdag en zondag niet op spelers bieden aangezien ik dan op vakantie ben. Ik moet dus mijn spelers voor morgenavond gekocht hebben.
Dat hoeft ook niet. Het is meer dan voldoende.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
meer dan ik nu heb geboden kan ik je niet geven..
Hmzzz ik hoop voor je dat je dan genoeg hebt straks. Jammer dat ik je niet helpen kan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:02 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3 spelers, en ik kan nu voor 5,6 miljoen shoppen, dus de kans dat het niet lukt is klein.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hmzzz ik hoop voor je dat je dan genoeg hebt straks. Jammer dat ik je niet helpen kan.
quote:26 bezoeken vandaag.
ooohw dat moet idd wel lukken lijkt me..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3 spelers, en ik kan nu voor 5,6 miljoen shoppen, dus de kans dat het niet lukt is klein.
Wil dit seizoen een middenvelder en een spits kopen. Mijn oudste spits heeft nog wel wat rek dus hoeft nog niet meteen vervangen te worden, dan zou het dus om een mid gaan. Dan zijn Drogt en Dadema qua kwaliteiten interessant maar Dadema zijn salaris kan ik niet betalen en Drogt is wel wat oud.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bijna mijn hele team staat te koop, dus je kunt gewoon alles bekijken, en bieden zo hoog je wilt. Misschien zit er nog wat voor je tussen om je team te versterken.
Morgen zet ik Veldman nog te koop.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wil dit seizoen een middenvelder en een spits kopen. Mijn oudste spits heeft nog wel wat rek dus hoeft nog niet meteen vervangen te worden, dan zou het dus om een mid gaan. Dan zijn Drogt en Dadema qua kwaliteiten interessant maar Dadema zijn salaris kan ik niet betalen en Drogt is wel wat oud.
Je moet dus met een goed verkooppraatje komen om me Drogt aan te smeren
En qua spits kun je voor Cogghe gaan. 4 keer topscoorder van de divisie in de 5 seizoen dat hij bij mij gespeeld heeft. En vandaag ook weer 4 doelpunten. Ook heeft hij me het kampioenschap bezorgd afgelopen seizoen.quote:7. Johan Veldman (CM) (93225051)
31 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 20-08-2010
Netherlands
zwak in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 01-01-2010 (1/41), 1s 15w 5d)
Total Skill Index (TSI): 48 120
Loon: 52 650 ¤/week
842 400 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 16/20 buitenaards
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 7/20 goed
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 4/20 zwak
Ligt er maar aan hoe goed die spelers zijn moeten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3 spelers, en ik kan nu voor 5,6 miljoen shoppen, dus de kans dat het niet lukt is klein.
Redelijk vleugel voegt dan ook weinig toe aan een mid. Passen wordt duur betaald gewoon.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe goed die spelers zijn moeten.Als het 17 jarige zijn met de stats die je in het vorige topic vermelde moet dat denk ik wel lukken ja.
Al krijg je m nooit voor de prijs die ik betaald heb voor een trainie namens Gijs_. Zn exacte stats wet ik niet meer maar hij was 17+ weinig dagen, uitstekend in verdedigen, redelijk in vleugel dacht ik en die koste maar iets van 350k
Het is dat je het net anders schrijft en hij veel ouder is maar hij lijkt verdacht veel op mijn speler Joakim Veltman (245840294). johan \ johakim Veldman \ Veltman. Ach what's in the name.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Morgen zet ik Veldman nog te koop.
[..]
En qua spits kun je voor Cogghe gaan. 4 keer topscoorder van de divisie in de 5 seizoen dat hij bij mij gespeeld heeft. En vandaag ook weer 4 doelpunten. Ook heeft hij me het kampioenschap bezorgd dit seizoen.
Jammer. Ik zou het wel leuk vinden als hij onderdak vind bij een FOK! team.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Cogghe zijn faam kende ik idd al. Maar heb nu net niet genoeg geld voor hem, en zoals ik al zei is een middenvelder harder nodig.
Zonde, maar als ik al dus een van jouw spelers inlijf wordt het veldman of drogt. Nogmaals: enig idee naar wat voor salaris Veldman kan gaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jammer. Ik zou het wel leuk vinden als hij onderdak vind bij een FOK! team.
Toch 350k 375k (zie ik net) was dik onder zn tvquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Redelijk vleugel voegt dan ook weinig toe aan een mid. Passen wordt duur betaald gewoon.
ik zal er eens over nadenken, ik heb per slot van rekening nog spitsen nodig..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jammer. Ik zou het wel leuk vinden als hij onderdak vind bij een FOK! team.
Ik kan je daar helaas geen antwoord op geven. Als ik moet schatten, dan tussen de 40k en 45k... Maar ik weet het dus niet zeker. Misschien iemand anders...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonde, maar als ik al dus een van jouw spelers inlijf wordt het veldman of drogt. Nogmaals: enig idee naar wat voor salaris Veldman kan gaan?
http://www.hagonline.org/#manual-chapter#id=2quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan je daar helaas geen antwoord op geven. Als ik moet schatten, dan tussen de 40k en 45k... Maar ik weet het dus niet zeker. Misschien iemand anders...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit ik nou al in een bidwar met 1 of andere halve gare die maar bieden blijft.![]()
Ik zal het waarschijnlijk gemist hebben. Maar ben je gepromoveerd \ gedegradeerd en in welke div speel je nu?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
20% eraf dus iets meer dan 40k. hmm
2 seizoenen geleden gedegradeerd uit de 6de. Vorig seizoen 3de geworden in de 7de ondanks de beste stats (ik wijt het aan het middenveld) en dus niet gepromoveerd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zal het waarschijnlijk gemist hebben. Maar ben je gepromoveerd \ gedegradeerd en in welke div speel je nu?
Kijk maar even. Er zullen vast en zeker nog wel jongere spelers zijn die ook in je team passen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
20% eraf dus iets meer dan 40k. hmm
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik kan niet hoger dus helaas zal die halve gare aan het langste eind trekken.
Misschiem moet je je alter ego eens even een pak slaag geven...quote:RKDEO biedt voor Wouter Dadema
RKDEO biedt voor Wouter Dadema
Ik vergeet gewoon op het eerste te reageren. Ik denk dat dat wel kan lukken. Vorige keer is het toch ook gelukt! Als we maar met ons allen er wat van willen maken. Helaas is het nou eenmaal zo dat de nieuwe aanwas bjina niet blijft hangen en we (bijna) nog steeds zitten met het zelfde groepje. Als we dan wat willen doen om het gezellig en leuk te houden moeten we het ons zelf makkelijker zien te maken. Ik sta iig open voor ideeën.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben benieuwd of dat überhaupt nog gaat lukken..
Ja maar dan ook nog eens Nederlandsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kijk maar even. Er zullen vast en zeker nog wel jongere spelers zijn die ook in je team passen.
Ik heb nog maar meer op Cogghe geboden, heb je nog iets meer te besteden. Zal eens kijken bij de jongere goden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kijk maar even. Er zullen vast en zeker nog wel jongere spelers zijn die ook in je team passen.
Dat is altijd wel handig ja.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ja maar dan ook nog eens Nederlands
Ok en je hebt alles goed staan? Woordvoerders bv, Je stadion is groot genoeg maar niet te groot enz enz?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:36 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
2 seizoenen geleden gedegradeerd uit de 6de. Vorig seizoen 3de geworden in de 7de ondanks de beste stats (ik wijt het aan het middenveld) en dus niet gepromoveerd.
Dank je. Voor vandaag heb ik niemand meer om op te bieden. De laatste werd me met 1,8M te duur terwijl zijn gemiddelde TV op 1,5M stond.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:41 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ik heb nog maar meer op Cogghe geboden, heb je nog iets meer te besteden. Zal eens kijken bij de jongere goden.
Dat staat allemaal goed ja. STadion was wel uitgebreid voor ik naar de 6de ging 3 seizoenen geleden maar is niet te groot na mn degradatie. Laatste wedstrijd vorig seizoen zelfs vol.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok en je hebt alles goed staan? Woordvoerders bv, Je stadion is groot genoeg maar niet te groot enz enz?
God damn was het weer zo ver!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
[..]
Misschiem moet je je alter ego eens even een pak slaag geven...
Geen dank! Ik heb zo vaak hulp gehad met een openingsbod hier, ik doe de komende seizoenen graag wat terugquote:
Dan is ie dus eigenlijk te klein. Zodra je stadion voor de 1e keer vol zit ben je imo al te laat met een uitbreiding want er had dus meer in gekunt. Anders was ie nl niet uitverkocht geweest.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:43 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Dat staat allemaal goed ja. STadion was wel uitgebreid voor ik naar de 6de ging 3 seizoenen geleden maar is niet te groot na mn degradatie. Laatste wedstrijd vorig seizoen zelfs vol.
Revenue Expensesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan is ie dus eigenlijk te klein. Zodra je stadion voor de 1e keer vol zit ben je imo al te laat met een uitbreiding want er had dus meer in gekunt. Anders was ie nl niet uitverkocht geweest.
Wat zijn je inkomsten en uitgaven nu?
Die trekken vanzelf weer aan!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Sponsoren 20k achteruitgegaan in het tussenseizoen...
En je bent alweer overboden op een speler (Ville Heino).quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:45 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Geen dank! Ik heb zo vaak hulp gehad met een openingsbod hier, ik doe de komende seizoenen graag wat terug
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:49 schreef ScudRaket het volgende:
Heren, hij is er weer!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Linker award seizoen 16
Als ik ze allemaal voor een miljoen zou krijgen zou ik ook wel in mijn handjes mogen knijpenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:52 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
En je bent alweer overboden op een speler (Ville Heino).
En jij weet zeker dat je goed zit qua woordvoerders? Ok die 20k is normaal. Maar dan nog kan je volgens mij meer krijgen zonder er verlies op te draaien. Al ligt dit natuurlijk wel aan de hoeveelheid supporters die je hebt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Revenue Expenses
Match takings 52 938 ¤ Wages 90 350 ¤
Sponsors 65 865 ¤ Arena maintenance 20 396 ¤
Player sales 0 ¤ Arena building 0 ¤
Commission 0 ¤ Staff 45 000 ¤
Temporary 90 ¤ Youth scouting 20 000 ¤
Financial 0 ¤ New signings* 0 ¤
Temporary 3 600 ¤
Interest 0 ¤
Total revenue 118 893 ¤ Total expenses 179 346 ¤
Expected income/loss -60 453 ¤
Sponsoren 20k achteruitgegaan in het tussenseizoen...
1600+ sups en 5 woordvoerders. Volgens mij een keer via HAG achterhaald ofzo.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En jij weet zeker dat je goed zit qua woordvoerders? Ok die 20k is normaal. Maar dan nog kan je volgens mij meer krijgen zonder er verlies op te draaien. Al ligt dit natuurlijk wel aan de hoeveelheid supporters die je hebt.
Mijn sponsors zijn ten opzichte van vorige week 55k achteruit gegaan en ik zie nu dat ik helemaal geen woordvoerders hebquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
En jij weet zeker dat je goed zit qua woordvoerders? Ok die 20k is normaal. Maar dan nog kan je volgens mij meer krijgen zonder er verlies op te draaien. Al ligt dit natuurlijk wel aan de hoeveelheid supporters die je hebt.
Die van mij maar met 21k.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:57 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Mijn sponsors zijn ten opzichte van vorige week 55k achteruit gegaan en ik zie nu dat ik helemaal geen woordvoerders heb
Ja, geen idee ook wanneer ik mijn woordvoerders heb ontslagen... vorig seizoen zat ik wel goed.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:58 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Die van mij maar met 21k.
En je wilt Ilyushkin hebben? Ik ga er vanuit dat hij nog popt vrijdag, dus misschien kun je hem goedkoop krijgen.
Mwoah. Er is minder vanaf gegaan omdat ik gepromoveerd ben. Hoe hoger je speelt, hoe meer je krijgt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:00 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, geen idee ook wanneer ik mijn woordvoerders heb ontslagen... vorig seizoen zat ik wel goed.
Ilyushkin houd ik even in de gaten ja!
De dames mogen ook meedoen hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:49 schreef ScudRaket het volgende:
Heren, hij is er weer!
[Hattrick] Vinnie Jones / Gary Linker award seizoen 16
Ja, volgens mij zijn ze ontslagen, want ik had er wel een stuk of 5.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:01 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mwoah. Er is minder vanaf gegaan omdat ik gepromoveerd ben. Hoe hoger je speelt, hoe meer je krijgt.
Of heeft Possie ze ontslagen soms met het oog op het tussenseizoen?quote:02-08-2010 (16/42) Je hebt een of meer personeelsleden ontslagen en er moest een week salaris worden doorbetaald, wat je in totaal 9 000 ¤ heeft gekost.
Dat moet je wel per seizoen ff opnieuw checken he.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:57 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
1600+ sups en 5 woordvoerders. Volgens mij een keer via HAG achterhaald ofzo.
Juistquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ja, volgens mij zijn ze ontslagen, want ik had er wel een stuk of 5.
[..]
Of heeft Possie ze ontslagen soms met het oog op het tussenseizoen?
quote:
Het is ook niet dat ik de speler niet kán betalen, meer dat het ff slikken is als je een speler op het oog hebt die je salarispost met 50% omhoog doet gaan. Maar goed, het is ook wel weer een gewenste versterking en ik wil niet nog een seizoen promotie mislopen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat moet je wel per seizoen ff opnieuw checken he.
Ik was op zoek naar een gaatje in je begroting of juist naar extra geld om je te helpen aan die speler van koek.Helaas valt zo heel mn plan in duigen.....
Maar goed jij ben t ook niet van gister (mbt hattrick) dus dat had ik kunnen weten.
Ladies represent!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
De dames mogen ook meedoen hoor
Drogt:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik de speler niet kán betalen, meer dat het ff slikken is als je een speler op het oog hebt die je salarispost met 50% omhoog doet gaan. Maar goed, het is ook wel weer een gewenste versterking en ik wil niet nog een seizoen promotie mislopen.
Er is dus een kans dat hij binnenkort in skill kan zakken...quote:In de afgelopen 16 weken heeft deze speler geen tekenen vertoond van vooruitgang in enige vaardigheid, maar gelukkig ook geen achteruitgang.
2 keer gedaald. Zat 3,5 maanden tussen. Wel pas gezakt op zijn hoofdskill (afgelopen maandag), dus de volgende zal een andere skill zijn normaal gesproken.quote:09-08-2010 (1/43) Seizoen 32, Wedstrijdronde 1
Vaardigheidsniveau gedaald...
Zijn prestaties op het gebied van positiespel zijn niet meer wat ze geweest zijn. Ze daalden van mythisch naar buitenaards.
26-04-2010 (2/42) Seizoen 31, Wedstrijdronde 2
Vaardigheidsniveau gedaald...
Hij kon het op de training niet meer bijbenen. Tot voor kort was hij matig in scoren, nu is dat afgezakt naar zwak.
Had je kunnen weten he.quote:
Dat snap ik. Wat dat betreft doe je het beter dan ik. Ik koop een speler en ga dan pas kijken of het kan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het is ook niet dat ik de speler niet kán betalen, meer dat het ff slikken is als je een speler op het oog hebt die je salarispost met 50% omhoog doet gaan. Maar goed, het is ook wel weer een gewenste versterking en ik wil niet nog een seizoen promotie mislopen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef BrandX het volgende:
Door deze reeks heb ik veel meer zin en lol in hattrick gekregen![]()
en nu ga ik slapies doen.
En dan ben je nog maar net bij ons!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:12 schreef BrandX het volgende:
Door deze reeks heb ik veel meer zin en lol in hattrick gekregen![]()
en nu ga ik slapies doen.
Ik vergeet het zelf altijd, of ik ben er te lui voorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Had je kunnen weten he.All1 weet ik niet of het je nou echt geld gescheeld heeft.
Edit :
Tiefus ik zie net dat ik die 9 van mezelf vergeten ben.![]()
![]()
[..]
Ik zal eens kijken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hint hint ik heb nog een keeper te koop staan
Dankje voor het complimentquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:29 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken.
To hoog in skill...
Die miste ik inderdaad.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:36 schreef Flappekz het volgende:
Om eens wat nostalgisch te posten:
Hattrick
Als je hem persé kwijt wilt, dan moet je hem voor 0 listen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:38 schreef Drassss het volgende:
Hehe..
Ik hoop toch echt dat mijn keeper eruit gaat. Ben ik eindelijk 100% familie en kan ik gaan bouwen aan mijn team.
Vroeger eens gedaan, ik heb er nu nog nachtmerries vanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:45 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je hem persé kwijt wilt, dan moet je hem voor 0 listen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |