quote:26 bezoeken vandaag.
ooohw dat moet idd wel lukken lijkt me..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3 spelers, en ik kan nu voor 5,6 miljoen shoppen, dus de kans dat het niet lukt is klein.
Wil dit seizoen een middenvelder en een spits kopen. Mijn oudste spits heeft nog wel wat rek dus hoeft nog niet meteen vervangen te worden, dan zou het dus om een mid gaan. Dan zijn Drogt en Dadema qua kwaliteiten interessant maar Dadema zijn salaris kan ik niet betalen en Drogt is wel wat oud.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bijna mijn hele team staat te koop, dus je kunt gewoon alles bekijken, en bieden zo hoog je wilt. Misschien zit er nog wat voor je tussen om je team te versterken.
Morgen zet ik Veldman nog te koop.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:13 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wil dit seizoen een middenvelder en een spits kopen. Mijn oudste spits heeft nog wel wat rek dus hoeft nog niet meteen vervangen te worden, dan zou het dus om een mid gaan. Dan zijn Drogt en Dadema qua kwaliteiten interessant maar Dadema zijn salaris kan ik niet betalen en Drogt is wel wat oud.
Je moet dus met een goed verkooppraatje komen om me Drogt aan te smeren
En qua spits kun je voor Cogghe gaan. 4 keer topscoorder van de divisie in de 5 seizoen dat hij bij mij gespeeld heeft. En vandaag ook weer 4 doelpunten. Ook heeft hij me het kampioenschap bezorgd afgelopen seizoen.quote:7. Johan Veldman (CM) (93225051)
31 jaar en 103 dagen, volgende verjaardag: 20-08-2010
Netherlands
zwak in vorm, conditie redelijk
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft briljant ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: TeamKoekje
(sinds 01-01-2010 (1/41), 1s 15w 5d)
Total Skill Index (TSI): 48 120
Loon: 52 650 ¤/week
842 400 ¤ / seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Huidige vaardigheden
Keepen: 1/20 rampzalig
Verdedigen: 3/20 slecht
Positiespel: 16/20 buitenaards
Vleugelspel: 2/20 waardeloos
Passen: 7/20 goed
Scoren: 4/20 zwak
Spelhervatting: 4/20 zwak
Ligt er maar aan hoe goed die spelers zijn moeten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
3 spelers, en ik kan nu voor 5,6 miljoen shoppen, dus de kans dat het niet lukt is klein.
Redelijk vleugel voegt dan ook weinig toe aan een mid. Passen wordt duur betaald gewoon.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe goed die spelers zijn moeten.Als het 17 jarige zijn met de stats die je in het vorige topic vermelde moet dat denk ik wel lukken ja.
Al krijg je m nooit voor de prijs die ik betaald heb voor een trainie namens Gijs_. Zn exacte stats wet ik niet meer maar hij was 17+ weinig dagen, uitstekend in verdedigen, redelijk in vleugel dacht ik en die koste maar iets van 350k
Het is dat je het net anders schrijft en hij veel ouder is maar hij lijkt verdacht veel op mijn speler Joakim Veltman (245840294). johan \ johakim Veldman \ Veltman. Ach what's in the name.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Morgen zet ik Veldman nog te koop.
[..]
En qua spits kun je voor Cogghe gaan. 4 keer topscoorder van de divisie in de 5 seizoen dat hij bij mij gespeeld heeft. En vandaag ook weer 4 doelpunten. Ook heeft hij me het kampioenschap bezorgd dit seizoen.
Jammer. Ik zou het wel leuk vinden als hij onderdak vind bij een FOK! team.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:19 schreef FrituurVetPet het volgende:
Cogghe zijn faam kende ik idd al. Maar heb nu net niet genoeg geld voor hem, en zoals ik al zei is een middenvelder harder nodig.
Zonde, maar als ik al dus een van jouw spelers inlijf wordt het veldman of drogt. Nogmaals: enig idee naar wat voor salaris Veldman kan gaan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jammer. Ik zou het wel leuk vinden als hij onderdak vind bij een FOK! team.
Toch 350k 375k (zie ik net) was dik onder zn tvquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Redelijk vleugel voegt dan ook weinig toe aan een mid. Passen wordt duur betaald gewoon.
ik zal er eens over nadenken, ik heb per slot van rekening nog spitsen nodig..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jammer. Ik zou het wel leuk vinden als hij onderdak vind bij een FOK! team.
Ik kan je daar helaas geen antwoord op geven. Als ik moet schatten, dan tussen de 40k en 45k... Maar ik weet het dus niet zeker. Misschien iemand anders...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Zonde, maar als ik al dus een van jouw spelers inlijf wordt het veldman of drogt. Nogmaals: enig idee naar wat voor salaris Veldman kan gaan?
http://www.hagonline.org/#manual-chapter#id=2quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:25 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik kan je daar helaas geen antwoord op geven. Als ik moet schatten, dan tussen de 40k en 45k... Maar ik weet het dus niet zeker. Misschien iemand anders...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zit ik nou al in een bidwar met 1 of andere halve gare die maar bieden blijft.![]()
Ik zal het waarschijnlijk gemist hebben. Maar ben je gepromoveerd \ gedegradeerd en in welke div speel je nu?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
20% eraf dus iets meer dan 40k. hmm
2 seizoenen geleden gedegradeerd uit de 6de. Vorig seizoen 3de geworden in de 7de ondanks de beste stats (ik wijt het aan het middenveld) en dus niet gepromoveerd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zal het waarschijnlijk gemist hebben. Maar ben je gepromoveerd \ gedegradeerd en in welke div speel je nu?
Kijk maar even. Er zullen vast en zeker nog wel jongere spelers zijn die ook in je team passen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:31 schreef FrituurVetPet het volgende:
20% eraf dus iets meer dan 40k. hmm
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja sorry maar ik kan niet hoger dus helaas zal die halve gare aan het langste eind trekken.
Misschiem moet je je alter ego eens even een pak slaag geven...quote:RKDEO biedt voor Wouter Dadema
RKDEO biedt voor Wouter Dadema
Ik vergeet gewoon op het eerste te reageren. Ik denk dat dat wel kan lukken. Vorige keer is het toch ook gelukt! Als we maar met ons allen er wat van willen maken. Helaas is het nou eenmaal zo dat de nieuwe aanwas bjina niet blijft hangen en we (bijna) nog steeds zitten met het zelfde groepje. Als we dan wat willen doen om het gezellig en leuk te houden moeten we het ons zelf makkelijker zien te maken. Ik sta iig open voor ideeën.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:46 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ben benieuwd of dat überhaupt nog gaat lukken..
Ja maar dan ook nog eens Nederlandsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Kijk maar even. Er zullen vast en zeker nog wel jongere spelers zijn die ook in je team passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |