Dan nog blijft hij mijn beste keeperquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:20 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
hehehehe kon het niet laten
denk dat ie die 6 jaar niet red. Ook het verminderen van stats gaat nl sneller nu.
0-7 met de 1e hattrick!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:18 schreef Outpost76 het volgende:
0-6 hier met 2 spelers die een hattrick kunnen gaan maken en nog ± 11 minuten te gaan.
Hoe hoog zit ie dan qua keepen? Oh nee laat maar. Je hebt waarschijnlijk geen 2e keep.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dan nog blijft hij mijn beste keeper![]()
![]()
Ah je eerste hattrick is binnen Outpost!
Beide Redelijkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:24 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hoe hoog zit ie dan qua keepen? Oh nee laat maar. Je hebt waarschijnlijk geen 2e keep.
Ja ik zag t.
Redelijk is in no time niks meer. Ik zou toch echt gaan zoeken naar een andere. Desnoods geen prent of iets wat er op lijkt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:25 schreef Drassss het volgende:
[..]
Beide RedelijkHet valt nog mee kuch.
Maar ik heb al zeker 2 talentjes gespot die al Goed keepen hebben. Gewoon hopen dat er 1tje training krijgt tot aan uitmuntend. Dan kan ik wel vooruit.
Tegen mijn principesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Redelijk is in no time niks meer. Ik zou toch echt gaan zoeken naar een andere. Desnoods geen prent of iets wat er op lijkt.
Okquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:28 schreef Drassss het volgende:
[..]
Tegen mijn principesIk heb zeker een seizoen om een betere te halen. Dus even rustig afwachten.
Als het echt moet ga ik zelf wel iets trainen maar dat is echt plan D..
Lekker! Hier is het maar 0-8 gebleven.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:28 schreef Gijs_ het volgende:
0-7 inmiddels en een hattrick voor m''n trainer!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:30 schreef ScudRaket het volgende:
* ScudRaket wint op zijn Nederlands
Mijn verdediger heeft anders ook net een Hattrick gemaakt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
0-7 met de 1e hattrick!Nu de 2e nog.
Welke verdediger heeft er nou in zn gebeurtenissen staan dat ie een hattrick scorde in de beker??? Mijn eigen jeugd trainie!![]()
Ok echt boeie is het niet maar ik vind het wel leuk!![]()
Edit : Ok nog 2 er bij en hij heeft 2 hattricks
0-8 nu dus.
Ach ik win als VI ook met meer maar dat betekend niet dat dat had gemoeten. Kijk maar eens naar de uitslagen in mijn div. 1x 10-0 en de rest zit onder mij dus dat valt wel mee denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:32 schreef Drassss het volgende:
5-0 Winst..
De ellende is eigenlijk al te zien in de beker, want normaal moet je als 5de klasse team met je A-team toch met hogere cijfers winnen... Achja allemaal niet zo erg.
Is dat je A-team? Ga je ook afzakken ofzo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ach ik win als VI ook met meer maar dat betekend niet dat dat had gemoeten. Kijk maar eens naar de uitslagen in mijn div. 1x 10-0 en de rest zit onder mij dus dat valt wel mee denk ik.
Leuke stats voor het komende seizoen :
[ afbeelding ]
Die is er allang!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef FrituurVetPet het volgende:
Heeft er iemand hier enig idee of Foxtrick wellicht voor google Chrome in de pijplijn zit?
En wanneer wordt de nieuwe bekerronde bekend?
Tenminste niet in de min door deze wedstrijd.quote:Het team speelde een wedstrijd. Hiervoor ontving je 30 298 ¤ aan entreegeld.
Ow dan kunnen ze elkaar een handje geven!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn verdediger heeft anders ook net een Hattrick gemaakt.
Kijk maar uit. Ik ga er niet van uit dat teams met hun sterkste opstelling spelen in de 1e beker wedstrijd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:34 schreef Flappekz het volgende:
Ben er stiekem wel een beetje ziek van eigenlijk.....3 gele kaarten, blessure van mn keeper....niet meer extra PIC-cen![]()
Maar net ook ff naar mn tegenstanders gekeken, moet met dit team makkelijk kunnen handhaven. Geen versterkingen meer nodig
Maar dat deed ik ook nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tenminste niet in de min door deze wedstrijd.
[..]
Ow dan kunnen ze elkaar een handje geven!
[..]
Kijk maar uit. Ik ga er niet van uit dat teams met hun sterkste opstelling spelen in de 1e beker wedstrijd.
Ik ben met negen man geeindigd omdat ik nog 2 blessures te verwerken kreeg nadat ik al mijn wissel gebruikt had...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:03 schreef ScudRaket het volgende:
2-1 voor en ik speel met 10 man LOL
Dit is mn A team niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Is dat je A-team? Ga je ook afzakken ofzo?
Tja had mij dan ook je spelers laten kopen en opstellen. Gijs_ en ik winnen makkelijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:14 schreef MrMoon het volgende:
uitgeschakeld met een 0 - 1 nederlaag..
ach.. maakt me niet zo uit..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja had mij dan ook je spelers laten kopen en opstellen. Gijs_ en ik winnen makkelijk.
Zeur dan ook niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:30 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ach.. maakt me niet zo uit..
er staan overigens weer 3 extra spelers op de TL..
Welkom!quote:
Hij is President.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Welkom!Stel je voor de rest ff voor Rikkert.
Zekers, van een leuke federatie die we weer leven in hebben geblazen na een paar jaar. Ooit een geweldige federatie met meer dan 200 leden!!!quote:
Ok lache! Dah wist ik heulemaal niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:12 schreef -Rikkert- het volgende:
[..]
Zekers, van een leuke federatie die we weer leven in hebben geblazen na een paar jaar. Ooit een geweldige federatie met meer dan 200 leden!!!
Maar ik ben Rik, 35 jaar oud en woon op Vlieland. Samen met mijn vriendin Marjolein en haar 2 kids. Ik heb ook 2 kids maar wonen bij hun moeder. Nummer 5 in nu onderweg en komt in Januari te wereld, als het goed is!
Verder speel ik HT al 6 jaar en maak al een tijdje logo's. Dus.............
Verder doe ik het met mijn team lekker rustig aan, ik hoef niet zo nodig!!!
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:12 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Bij DSF (De Spelende Federatie).
O, op welk eiland woont hij dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok lache! Dah wist ik heulemaal niet.
We moeten hier ook weer een nieuwe start maken want een paar bezigheden dreigen in het water te vallen voor het komende seizoen....
Gezellige boel dus! Zowaar een eilander erbij in de fed!
Zo kennen we er hier meer.
team id ed?
Ik doelde op het niet echt actief bezig zijn met promoveren ipv het eilanderschap.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:21 schreef -Rikkert- het volgende:
[..]
O, op welk eiland woont hij dan?
Ik zelf vind het hier niet echt heel overzichtelijk, maar dat zal wel wennen zijn!!!
Hoe weet je dan dat Rikkert dezelfde is als daaro?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:19 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zit daar zelf ook bij.
Maak dan ff een linkje in je post naar dat andere topic!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:18 schreef Drassss het volgende:
De FOK beker is daarin tegen al bijna rond. Mensen die nog willen inschrijven kunnen in het andere topic terecht!
jaja zou ik ook zeggen na 2 teleurgestelde posts.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:23 schreef MrMoon het volgende:
[..]
het was dan ook een mededeling
ja ik gun je je hap moment![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |