Dat heb ik braaf gedaanquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:41 schreef Sally het volgende:
En in dit topic kun je hier vinden wie er tot nu al gezegd hebben (misschien) te komen:
Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente) #2
Ook komen?
Klik hier om het formulier voor jouw aanmelding in te vullen Je kunt ook 'misschien' invullen!
Graag zien we dat de mensen die zich al hebben aangemeld ook dit form gebruiken.
Yeah yeah, I knowquote:
Kans is dat ik dat pas de vrijdag voor de meet weetquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:49 schreef Sally het volgende:
[..]
Yeah yeah, I knowalgemene oproep heh
![]()
* Sally hoopt dat je toch kunt![]()
Ik kan godverdomme van zeker naar zeker niet.quote:Op zondag 22 augustus 2010 10:48 schreef smegmanus het volgende:
Ik kan van misschien naar zeker niet
De miniBBQ bij mij ging door tot half 6 dus uhm denk niet dat zo'n grote om 2 uur al dood isquote:Op zondag 22 augustus 2010 16:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik kan godverdomme van zeker naar zeker niet.
Blijkt dat ik de 11de moet werken van 1500 tot 2300.
Dan ben ik om half twaalf thuis en met douchen en eten niet voor 0000 de deur uit.
Naar Wierden rijden zou ik dan pas op zn vroegst om 0200 aanwezig kunnen zijn.
Dan is neem ik aan het feest voor een groot gedeelte afgelopen qua eten en zuipen.
Godverdomme
Nouja wellicht niet dood, maar om voor 4 uurtjes te pilsen en eventueel nog wat leftovers van BBQ naar binnen te mikken is mij geen rit van 400km en 20 euro waard eerlijk gezegd.quote:Op zondag 22 augustus 2010 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De miniBBQ bij mij ging door tot half 6 dus uhm denk niet dat zo'n grote om 2 uur al dood is
En als er gezorgd wordt voor jägermeister?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja wellicht niet dood, maar om voor 4 uurtjes te pilsen en eventueel nog wat leftovers van BBQ naar binnen te mikken is mij geen rit van 400km en 20 euro waard eerlijk gezegd.
Bovendien kom ik dan nuchter aan terwijl iedereen al aardig in de olie is.
Balen...kun je niet ruilen voor een vroege dienst ofzo?quote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja wellicht niet dood, maar om voor 4 uurtjes te pilsen en eventueel nog wat leftovers van BBQ naar binnen te mikken is mij geen rit van 400km en 20 euro waard eerlijk gezegd.
Zal ik je baas die ochtend bellen dat je ziek bentquote:Op zondag 22 augustus 2010 17:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is een minimale kans dat ik daar langs rijd. Maar daar heb je niks aanquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:08 schreef Wells.p het volgende:
laat alsjeblieft even weten of er iemand vanuit haarlem daar naar toe gaat waarbij ik mee kan rijden!!
Ik slaap ook in de autoquote:Op dinsdag 24 augustus 2010 23:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is een minimale kans dat ik daar langs rijd. Maar daar heb je niks aan![]()
Als ik kom neem ik btw wel 2 tenten meeEn als het dit soort pokkeweer is slaap ik wel in mn auto
Iets met een wedstrijd op zondag, buscombi en risicowedstrijd. Ik heb geen zin in een SV-tjequote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
Leeuwarden is godverdomme wel een eind weg.
Weet wel adresje voor je in het midden. Deventer!
Ga je er wel heen dan? Volgens mij begint de wedstrijd al om half 1.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:24 schreef justmattie het volgende:
[..]
Iets met een wedstrijd op zondag, buscombi en risicowedstrijd. Ik heb geen zin in een SV-tje
Nee sowieso niet, omdat het een combi is.quote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:42 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ga je er wel heen dan? Volgens mij begint de wedstrijd al om half 1.
Wat had je dan verwacht. Vrij vervoerquote:Op woensdag 25 augustus 2010 00:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee sowieso niet, omdat het een combi is.
quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:37 schreef Sally het volgende:
En het nieuwste lijstje nu ook op het forum: op alfabetische volgorde!
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOG NIET MEER BIJGEWERKT sinds 17/8.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.=======================
Ook komen?
Klik hier om het formulier voor jouw aanmelding in te vullen Je kunt ook 'misschien' invullen!
Graag zien we dat de mensen die zich al hebben aangemeld ook dit form gebruiken.
Roep even als je jezelf mist of als je verkeerd staatOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Ik moet even intern overleg plegen, ben zo druk op het werk dat ALLE vrije tijd wordt opgeslokt (plus wat dingen prive die tegenzitten...)quote:Op woensdag 25 augustus 2010 14:19 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wanneer moest dat geld binnen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |