nee dat zou bewaarplicht ook niet zijn.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:03 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Ach man, die cameras in de stoel worden nog helemaal niet gebruikt en het wordt ook geen EU richtlijn...
http://news.cnet.com/8301-17852_3-10172931-71.htmlquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ontslagen, heb je daar een bron van?
[..]
ja maar dat is dan nog steeds op professioneel vlak. Een antecedent van je vorige werk weet ook niet wat voor misstanden je in ;t weekend uitvreet.quote:Dat klopt inderdaad, vroeger belden ze je antecedenten na bij oude werkgevers.
[..]
quote:Duh.
Dus voortaan niet meer de stewardess betasten in het vliegtuig.
Dus wat blijft er over ... een medium waarmee de gewone burger elke beweging geregistreerd wordt. Het kan dus alleen maar tegen je gebruikt worden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:05 schreef TimeJumper het volgende:
Als ik een terrorist was, met de bedoeling om een vliegtuig op te blazen.
En het is mij gelukt om door de beveiliging van de luchthaven te komen.
Wat maakt het mij dan nog uit dat ik gefilmd word als ik in het vliegtuig zit?
Ik ben toch van plan om mezelf op te blazen.
(misschien leuk voor de familie, een filmpje van mijn laatste uren)
Dat waren we al een poosje..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:24 schreef kawotski het volgende:
[..]
en de PVV is nog niet eens begonnen..D'r blijft niks meer over voor Wilders.. we zijn allemaal verdacht..
Toch zal dat alles mij niet weerhouden een bom te plaatsen, of dat nou in een vliegtuig is of in een willekeurig dorp ..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus wat blijft er over ... een medium waarmee de gewone burger elke beweging geregistreerd wordt. Het kan dus alleen maar tegen je gebruikt worden.
ja en? ik ga toch ook niet al mijn prive gegevens op internet dumpenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er zijn al ontslagen gevallen omdat iemand bruut zit te feesten in 't weekend maar maandag te beroerd is om te komen.
Get real! Voor dat je wordt aangenomen wordt je eerst door wieowie.nl of iets dergelijks gehaald.
Wat ik wil zeggen is wees bewust wat je op je profiel knalt. Het kan zwaar tegen je gebruikt worden.
Ja, maar welke klapjosti gaat die foto's dan ook op internet zetten?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er zijn al ontslagen gevallen omdat iemand bruut zit te feesten in 't weekend maar maandag te beroerd is om te komen.
Get real! Voor dat je wordt aangenomen wordt je eerst door wieowie.nl of iets dergelijks gehaald.
Wat ik wil zeggen is wees bewust wat je op je profiel knalt. Het kan zwaar tegen je gebruikt worden.
Als ik een terrorist was (hierbij doe ik ook even de groeten aan de AIVD die zit mee te lezenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 09:05 schreef TimeJumper het volgende:
Als ik een terrorist was, met de bedoeling om een vliegtuig op te blazen.
En het is mij gelukt om door de beveiliging van de luchthaven te komen.
Wat maakt het mij dan nog uit dat ik gefilmd word als ik in het vliegtuig zit?
Ik ben toch van plan om mezelf op te blazen.
(misschien leuk voor de familie, een filmpje van mijn laatste uren)
Hoef jij zelf nieteens te zijn, kan ook dat jij op de achtergrond staat op een foto van iemand anders..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:14 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja, maar welke klapjosti gaat die foto's dan ook op internet zetten?
Een trein kan niet zo makkelijk 10k naar beneden vallen, zodat die helemaal stuk is, of een willekeurig gebouw in rijden.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als ik een terrorist was (hierbij doe ik ook even de groeten aan de AIVD die zit mee te lezen)....
Snap niet waarom beveiliging bij vliegverkeer altijd zo'n bigdeal is maar je nooit iets hoort over treinen.
Je stapt zo zonder controle een trein in waar een paar honderd man inzitten...
Of bussen, trams, winkels, vrachtwagens, benzinestations, haarsalons, bioscopen..quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Als ik een terrorist was (hierbij doe ik ook even de groeten aan de AIVD die zit mee te lezen)....
Snap niet waarom beveiliging bij vliegverkeer altijd zo'n bigdeal is maar je nooit iets hoort over treinen.
Vorige week het nieuws gemist?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:34 schreef VancouverFan het volgende:
[..]
Een trein kan niet zo makkelijk 10k naar beneden vallen, zodat die helemaal stuk is, of een willekeurig gebouw in rijden.
Willekeurig had ik er nog bij gezetquote:
Precies wat ik bedoel. De rede waarom het wordt geïntroduceerd zal er echt geen minder aanslagen of iets gepleegd worden. Wat ik al eerder zei het is voor burgercontrole niet anti-terrorisme.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:05 schreef fs180 het volgende:
[..]
Toch zal dat alles mij niet weerhouden een bom te plaatsen, of dat nou in een vliegtuig is of in een willekeurig dorp ..
ja met een koffer C4 met de Thalys naar Parijs.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Big Brother op de werkvloerquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 08:59 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ontslagen, heb je daar een bron van?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |