abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85162035
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:37 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Die VancouverFan trolled in elk privacy gerelateerd topic. Beetje zielig maar kan hij vast ook niet helpen.

Zal niet lang meer duren of er komt een terreur tax. Onzinnige maatregelen dit.
Onzin bericht dit.

Er is geen enkel betrouwbare bron voor Lambiekje zijn beweringen te vinden.

Het grappig is dat Lambiekje zo vaak roept dat mensen hun ogen moeten open houden en niet alles moeten geloven wat er gezegd wordt.

Maar zo gauw er iets gezegd wordt wat in Lambiekje zijn straatje past, neemt die het kritiekloos als waarheid aan.
Leaf
pi_85165107
Zou wel heel ziek zijn als dit gebeurd..
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 07:45:17 #53
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_85173797
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:54 schreef Peter het volgende:

[..]

Allemaal mening en gedachte van jou, geen feit of als feit onomstotelijk aan te tonen d.m.v. (ontwerp) wetteksten van de EU of meerdere lidstaten...
Je weet dat er wetten bedacht en ingevoerd kunnen worden zonder goedkeuring e.d. in de EU.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 07:48:24 #54
52357 Lambiekje
pi_85173810
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:56 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Onzin bericht dit.

Het grappig is dat Lambiekje zo vaak roept dat mensen hun ogen moeten open houden en niet alles moeten geloven wat er gezegd wordt.

Maar zo gauw er iets gezegd wordt wat in Lambiekje zijn straatje past, neemt die het kritiekloos als waarheid aan.
Waar zeg ik dat het waar is. Ik constateer alleen dat nieuwsbericht. En ik meet het af tegen al die andere privacy schendende wetten/regels en maatregelen.

Maar kennelijk zie jij elke dingetjes apart. Maar dat is niet zo. Je moet het in het groter geheel zien. Maar aan jouw reacties te merken heb je dat niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 07:48:54 #55
52357 Lambiekje
pi_85173814
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 00:08 schreef Seamonkey- het volgende:
Zou wel heel ziek zijn als dit gebeurd..
... het is gewoon in de lijn der verwachting.
pi_85173854
Ik wordt ook niet graag gefilmd als ik in een vliegtuig zit, maar hoe ondermijnt dit precies onze democratie (zoals in het bericht staat)?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:06:26 #57
52357 Lambiekje
pi_85173947
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 07:55 schreef DroogDok het volgende:
Ik wordt ook niet graag gefilmd als ik in een vliegtuig zit, maar hoe ondermijnt dit precies onze democratie (zoals in het bericht staat)?
Hebben we dan een democratie? Onze maatschappij is meer een nepotistische plutocratie.
pi_85174236
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Hebben we dan een democratie? Onze maatschappij is meer een nepotistische plutocratie.
Nepotisme: begunstigen van eigen familieleden door autoriteiten
Plutocratie: bestuursvorm waarin geld ervoor zorgt dat de macht en de wetten door een groep kunnen worden bepaald.

:')

Bilderbergers zeker?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  donderdag 12 augustus 2010 @ 08:47:01 #59
52357 Lambiekje
pi_85174469
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:34 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nepotisme: begunstigen van eigen familieleden door autoriteiten
Plutocratie: bestuursvorm waarin geld ervoor zorgt dat de macht en de wetten door een groep kunnen worden bepaald.

:')

Bilderbergers zeker?
Nepotisme kan je dan vertalen naar vriendjespolitiek en ja daarbij kunnen zonen van hoog binnen komen.

Neem aan dat je The Corporation kent?
pi_85175089
The Corporation was een gelegenheidsteam van pokerprofessionals
pi_85180667
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:11 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Röntgen is ongeacht gevaarlijk en moet in uiterste gevallen gebruikt worden. Met een dergelijk aparraat worden we zwaar onnodig blootgesteld. Veiligheid vergroot je niet met z'n ding.
Met dat laatste ben ik het 100% eens met je, echter dat gaat ver voorbij de claim dat ze daar staan met als doel kanker te veroorzaken.
Ze staan er omdat het volk elk miniem risico (zonder resultaat) probeert uit te sluiten en een regering die daar aan mee doet om elke verantwoordelijkheid af te schuiven.
Dat ze niet werken maakt niet uit, Jan en Truus gaan weer met een veilig gevoel vliegen en Hirsch Balin kan zijn handen wassen in onschuld mocht het toch weer fout gaan (iets waarop je kan wachten)...

Dat heeft niets met populatie verminderende complotten te maken als wel de afnemende intelligentie van de mens en haar regenten...

Probleem is wel dat je met dat soort uitspraken veel van je punten meteen al onderuit haalt, terwijl je heel soms best valide punten aandraagt...
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 12 augustus 2010 @ 13:08:29 #62
215628 woid
let's get Friendly
pi_85182757
hmmm de 8 mile high club krijgt een andere Dimensie -O-
pi_85192089
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 13:08 schreef woid het volgende:
hmmm de 8 mile high club krijgt een andere Dimensie -O-
1 mile high club... 8 mile was een film met een wigger blanke rapper..
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 12 augustus 2010 @ 16:44:52 #64
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_85192510
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 22:56 schreef VancouverFan het volgende:

http://www.safee.reading.ac.uk/about.htm
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:33:41 #65
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_85194412
Je filmt mij maar lekker hoor als ik in het vliegtuig zit, kan je fijn 8 uur lang naar een slapende man kijken :D
Half bezopen is weggegooid geld.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 17:44:31 #66
52357 Lambiekje
pi_85194866
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:33 schreef PierreTT het volgende:
Je filmt mij maar lekker hoor als ik in het vliegtuig zit, kan je fijn 8 uur lang naar een slapende man kijken :D
ja maar dat kan tegen je gebruikt worden als je "opgedragen" was van studeer maar wat tijdens je vlucht. En het blijkt dat je gewoon hebt geslapen. Reken er maar 1000% op dat de beelden opgeslagen wordt en maanden bewaard worden.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 21:51:54 #67
239294 PierreTT
Man man man, wat een drama!
pi_85205802
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 17:44 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ja maar dat kan tegen je gebruikt worden als je "opgedragen" was van studeer maar wat tijdens je vlucht. En het blijkt dat je gewoon hebt geslapen. Reken er maar 1000% op dat de beelden opgeslagen wordt en maanden bewaard worden.
Wie gaat er nou in godsnaam die beelden opvragen om te kijken of ik gestudeerd heb tijdens die vlucht? Wat zou mijn eventuele werkgever dat nou interesseren :D
Half bezopen is weggegooid geld.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:56:54 #68
52357 Lambiekje
pi_85218452
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 21:51 schreef PierreTT het volgende:

[..]

Wie gaat er nou in godsnaam die beelden opvragen om te kijken of ik gestudeerd heb tijdens die vlucht? Wat zou mijn eventuele werkgever dat nou interesseren :D
Net zo als je werkgever geïnteresseerd is in je Hyves/Facebook profiel.
pi_85218813
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 07:56 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Net zo als je werkgever geïnteresseerd is in je Hyves/Facebook profiel.
Tuurlijk joh.

Verhalen die je op een website zet zijn net zo interessant als wat iemand doet in een vliegtuig :D
Jij spoort echt niet....
Leaf
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:49:07 #70
52357 Lambiekje
pi_85218975
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 08:37 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Tuurlijk joh.

Verhalen die je op een website zet zijn net zo interessant als wat iemand doet in een vliegtuig :D
Jij spoort echt niet....
Er zijn al ontslagen gevallen omdat iemand bruut zit te feesten in 't weekend maar maandag te beroerd is om te komen.

Get real! Voor dat je wordt aangenomen wordt je eerst door wieowie.nl of iets dergelijks gehaald.

Wat ik wil zeggen is wees bewust wat je op je profiel knalt. Het kan zwaar tegen je gebruikt worden.
pi_85219032
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 08:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er zijn al ontslagen gevallen omdat iemand bruut zit te feesten in 't weekend maar maandag te beroerd is om te komen.

Get real! Voor dat je wordt aangenomen wordt je eerst door wieowie.nl of iets dergelijks gehaald.

Wat ik wil zeggen is wees bewust wat je op je profiel knalt. Het kan zwaar tegen je gebruikt worden.
Als je zelf je je verhalen op het internet gooit kan iedereen er naar kijken. Dat is je eigen domme schuld.

Maar dat gelijk stellen aan het opvragen van beelden hoe je tijdens een vliegtuig vlucht was _O-
Leaf
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 08:59:27 #72
52357 Lambiekje
pi_85219185
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 08:52 schreef VancouverFan het volgende:

[..]

Als je zelf je je verhalen op het internet gooit kan iedereen er naar kijken. Dat is je eigen domme schuld.

Maar dat gelijk stellen aan het opvragen van beelden hoe je tijdens een vliegtuig vlucht was _O-
Ik stel dat niet gelijk ... ik geef aan wat voor mogelijkheden er zijn. Tuurlijk is het raar om voor een klein bedrijfje omdergelijke beelden op te vragen.

Maar als je een Shell medewerker bent of iets. Of je bent een klokkenluider. De politie heeft nieuw materiaal om iemand te bestuderen.

Het wordt absoluut niet gebruikt voor terrorisme dreiging. Die onzin mag nu toch wel eens duidelijk zijn.
Er is geen vijand.

Kijk anders de New American Century docu ...
pi_85219197
quote:

[..]

Ontslagen, heb je daar een bron van?
quote:
Dat klopt inderdaad, vroeger belden ze je antecedenten na bij oude werkgevers.
quote:
Duh.
Dus voortaan niet meer de stewardess betasten in het vliegtuig.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 09:01:51 #74
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_85219225
quote:

[..]

In veel contracten staat dan ook iets over jezelf niet ongeschikt om te werken maken.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_85219240
quote:
Op vrijdag 13 augustus 2010 08:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik stel dat niet gelijk ... ik geef aan wat voor mogelijkheden er zijn. Tuurlijk is het raar om voor een klein bedrijfje omdergelijke beelden op te vragen.

Maar als je een Shell medewerker bent of iets. Of je bent een klokkenluider. De politie heeft nieuw materiaal om iemand te bestuderen.

Het wordt absoluut niet gebruikt voor terrorisme dreiging. Die onzin mag nu toch wel eens duidelijk zijn.
Er is geen vijand.

Kijk anders de New American Century docu ...
Ach man, die cameras in de stoel worden nog helemaal niet gebruikt en het wordt ook geen EU richtlijn...
Leaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')