http://sport.nieuws.nl/60(...)_in_trainersstaf_necquote:Patrick Kluivert in trainersstaf NEC
(Novum) - NEC heeft Patrick Kluivert toegevoegd aan de technische staf. De topscorer aller tijden van het Nederlands elftal gaat tot het eind van het seizoen onder hoofdcoach Wiljan Vloet ervaring opdoen als trainer. Kluivert, sinds dit voorjaar in het bezit van het diploma Coach Betaald Voetbal, staat donderdagochtend voor het eerst in Nijmegen op het trainingsveld.
Kluivert kent Vloet nog uit zijn periode bij PSV. "Ik ken hem als iemand die bereid is een beginnende trainer zoals ik veel kennis en kunde bij te brengen", zegt de 34-jarige oud-international. "Dat is precies wat ik zocht."
Technisch directeur Carlos Aalbers denkt dat Kluivert met zijn schat aan ervaring een belangrijke bijdrage aan het team kan leveren. "Wij beschikken over een ambitieuze spelersgroep met veel jonge spelers. Voor NEC is het geweldig dat hij bij NEC zijn eerste stappen als trainer wil komen zetten."
Ja, maar dat was meer op gebied van relatie adviezen. Hoe ga je met vrouwen om etc. Hebben die gasten veel van opgestoken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:36 schreef rubbereend het volgende:
Leuk, bij PSV bleek hij met zijn ervaring goed te liggen bij de jonge jongens
Hij werkte toch bij AZquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:36 schreef rubbereend het volgende:
Leuk, bij PSV bleek hij met zijn ervaring goed te liggen bij de jonge jongens
Ik wist wel dat er mensen zoals jij hier zouden komen om Patrick zwart te maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:44 schreef macondo het volgende:
Patrick Kluivert? Wérken? Hier moet sprake zijn van een misverstand.
[..]
Ja, maar dat was meer op gebied van relatie adviezen. Hoe ga je met vrouwen om etc. Hebben die gasten veel van opgestoken.
Nee, dit inkoppertje laat ik voorbij gaan..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef rutger415 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er mensen zoals jij hier zouden komen om Patrick zwart te maken.
Aan iedereen die hier kluivert wilt komen zwart maken: blijf uit dit topic!!!
ik heb het over zijn laatste seizoen als spelenquote:
ah ik dacht al dat iemand zo flauw moest zijn..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, dit inkoppertje laat ik voorbij gaan..
Joh hij heeft net zijn trainersdiploma gehaald. Dan ga je niet meteen bij een grote club aan de slag. Hij zoekt denk ik een club waar hij rustig ervaring kan opbouwen. Dan is NEC een prima club lijkt mij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:44 schreef Sjappel het volgende:
Met alle respect, maar dat hij bij NEC zou belanden had ie denk ik zelf ook niet gedacht
Toch moest ik lachen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:31 schreef macondo het volgende:
[..]
Nee, dit inkoppertje laat ik voorbij gaan..
Dat lijkt me toch iets anders. Toen hij nog speelde werd hij natuurlijk ook beoordeeld op zijn functioneren als speler op dat moment. En dat was natuurlijk al lang niet meer de Kluivert uit de Ajax en Barcelona tijd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb het over zijn laatste seizoen als spelen
Niks mis meequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:44 schreef Sjappel het volgende:
Met alle respect, maar dat hij bij NEC zou belanden had ie denk ik zelf ook niet gedacht
Vloet en Kluivert kennen elkaar nog van bij PSV.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Zal het een taakstraf zijn? Je gaat toch niet vrijwillig een jaar met Vloet werken?
quote:Donderdag was voor Patrick Kluivert zijn eerste dag als assistent-trainer van NEC. De voormalig spits van onder Ajax, AC Milan en Barcelona stapte na afloop tevreden van het veld en legde uit dat hij de huidige werkervaring mede te danken heeft aan Wiljan Vloet. In het verleden werkte hij al eens met de trainer van de Nijmegenaren samen bij PSV.
“Je weet wat je keuze is geweest. Je weet ook waarvoor je komt te staan. Dit is me goed bevallen”, vertelt Kluivert donderdag aan Omroep Gelderland. “Je praat nu over iets waar je heel veel verstand van hebt. En je wilt natuurlijk wat met je Coach Betaald Voetbal doen. Ik wil ooit voor een grote club staan, maar je moet ergens beginnen”, aldus de voormalig topaanvaller.
Zelf voetballen zal Kluivert (34) niet meer doen. “Ik heb nog een spelerslicentie, maar ik voetbal alleen nog in de tuin met mijn kinderen”, verklaart hij. De 79-voudig Oranje-international en topscorer aller tijden van het Nederlands elftal zal tot het einde van het seizoen als assistent-coach fungeren bij de Nijmeegse formatie.
Hoezo? Een topvoetballer als Neeskens was er ook coach. Van Hanegem coachte ook kleine clubs om maar eens wat te noemen. Juist goed dat hij daar begint, meteen aan de top beginnen als Van Basten of Gullit werkt nou ook niet bepaald........quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:29 schreef Earncash het volgende:
Als hij zich aansluit bij NEC, is dat wel érg ver beneden zijn niveau.
Oja? Wat is zijn niveau als trainer dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:29 schreef Earncash het volgende:
Als hij zich aansluit bij NEC, is dat wel érg ver beneden zijn niveau.
Jeugdelftal van z'n zoontje. Ik zie er nooit een volwassen trainer in.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:48 schreef Mark het volgende:
[..]
Oja? Wat is zijn niveau als trainer dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |