haha heb jij hem ook moeten doen of nietquote:
En dan gewoon rijden met een rijverbod. Je vraagt er gewoon om TS, koop een fietsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:36 schreef Susi het volgende:
Eigen schuld. In één maand al drie keer betrapt met te hard rijden
Dat ze je rijbewijs in de versnipperaar gooien......quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:35 schreef Catch_me het volgende:
Verdomme man het zit zo
Ik reed vandaag over de A58 richting Breda en er is daar ineens een stuk waarvoor je voor milieu redenen maar 100 mag rijden. Ik had de 100 bordjes niet gezien en reed dus iets van 140 met cruisecontrol aan (nieuwe rijden enzo he
!). Doemt er ineens een zwarte audi voor me op met een stop politie bordje....
Bij het tankstation aan de kant en een prent, en gelijk een punt op mijn rijbewijs, wat dus al de 3e in 1 maand tijd was (30k/h te hard voor de 3e keer) en dus werd m'n ribba ingevorderd
Ze hebben me ook aangemeld voor een EMG cursus bij het CBR die 700 euro kost, stelletje smerige struikroversUiteraard mocht ik niet meer verder rijden maja toen ze weg waren ben ik gewoon doorgereden omdat ik toch vlak in breda woon
Of schud ze gewoon van je af.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef eejts het volgende:
Gepakt worden door de politieKijk eens uit je doppen man sukkeltje.
ja het was zo'n politie auto in burger dat kan je toch niet zien man :quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef eejts het volgende:
Gepakt worden door de politieKijk eens uit je doppen man sukkeltje.
nee ik rij op een runner.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:38 schreef Catch_me het volgende:
[..]
haha heb jij hem ook moeten doen of niet? Kan er helemaal nix over vinden namelijk
en hem vooral de komende 10-20 jaar niet meer laten halen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:39 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dat ze je rijbewijs in de versnipperaar gooien......
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:35 schreef Catch_me het volgende:Ze hebben me ook aangemeld voor een EMG cursus bij het CBR die 700 800 euro kost
met 210 km bedoel je?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:44 schreef Salatrel het volgende:
er zijn mensen die hem sneller kwijt zijn.
210 is sneller...quote:
210km is een afstand, 190kmh is een snelheidquote:
Ik begrijp ook wat een fotolijst met zijn verhaal te maken heeft:quote:
Het viel je dus niet op dat een auto met 2 inzittenden al een paar kilometer achter je aan reed? Op ongeveer dezelfde afstand en met dezelfde snelheid als jij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
ja het was zo'n politie auto in burger dat kan je toch niet zien man :
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
En dan als gebruikersnaam 'Catch_me'faler.
Inderdaad, was meteen een mooi FP bericht geweest.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jammer dat er geen boom op de snelweg stond
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:51 schreef Roflpantoffel het volgende:
En dan als gebruikersnaam 'Catch_me'faler.
quote:
Wat is daar mis mee? Iedereen die zijn rijbewijs haalt heeft hem in het begin nog maar net.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:35 schreef Tovenaar. het volgende:
Jochies die net hun rijbewijs hebben
Heffeliniquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:50 schreef Overijsseljwz het volgende:
Hallo,
Jij bent volgens mij rijke vent, anders ga je niet doen dat.
dus geen terechte klacht,![]()
jij bent gewoon raar, en vreemd, ik zou dat nooit doen, dan ben je niet nigger.
hef zou zo iets nooooit doen
want die s big bosss
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:48 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Iedereen die zijn rijbewijs haalt heeft hem in het begin nog maar net.
Verder dit.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:53 schreef ShaoliN het volgende:
Wat een dom rund ben je als je drie keer in 1 maand tijd gepakt wordt.
Drie punten, dus niet. Dan is het rijbewijs ongeldig verklaard en mag TS opnieuw beginnen na een tijdje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:48 schreef ViaRegnum het volgende:
Wanneer krijg je je rijbewijs eigenlijk terug, TS?
RIjbewijs kwijt alla, maar kun je die EMG cursus niet weigeren? Dat is gewoon geldroofquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:35 schreef Catch_me het volgende:
Verdomme man het zit zo
Ik reed vandaag over de A58 richting Breda en er is daar ineens een stuk waarvoor je voor milieu redenen maar 100 mag rijden. Ik had de 100 bordjes niet gezien en reed dus iets van 140 met cruisecontrol aan (nieuwe rijden enzo he
!). Doemt er ineens een zwarte audi voor me op met een stop politie bordje....
Bij het tankstation aan de kant en een prent, en gelijk een punt op mijn rijbewijs, wat dus al de 3e in 1 maand tijd was (30k/h te hard voor de 3e keer) en dus werd m'n ribba ingevorderd
Ze hebben me ook aangemeld voor een EMG cursus bij het CBR die 700 euro kost, stelletje smerige struikroversUiteraard mocht ik niet meer verder rijden maja toen ze weg waren ben ik gewoon doorgereden omdat ik toch vlak in breda woon
Ja oké, maar ik vroeg me af wanneer dat tijdje isquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:01 schreef Tinos85 het volgende:
Drie punten, dus niet. Dan is het rijbewijs ongeldig verklaard en mag TS opnieuw beginnen na een tijdje.
juistem!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:06 schreef NiGeLaToR het volgende:
Ik geef toe, die 100 zones zijn de zoveelste mega-vertrutting in NL, maar om je in 1 maand voor de 3e keer aan dezelfde steen te stoten geeft al aan dat je je rijbewijs op basis van (gebrek aan) intelligentie al niet hoort te hebben.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:58 schreef BOKA het volgende:
[..]
Het viel je dus niet op dat een auto met 2 inzittenden al een paar kilometer achter je aan reed? Op ongeveer dezelfde afstand en met dezelfde snelheid als jij.
Bovendien staan die borden daar al erg lang en staat het boven elk hectometerpaaltje nog eens vermeld.
Sukkel.
Volgensmij had jij een politieauto met loeiende sirenes nog niet gezien.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef Catch_me het volgende:
[..]
ja het was zo'n politie auto in burger dat kan je toch niet zien man :
Rijbewijs nooit meer teruggeven aan zulke idioten... Geen verantwoordelijkheidsgevoel, totaal gevaar voor de maatschappij...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:21 schreef Crank het volgende:
Maatje van mij is in een half jaar tijd zijn rijbewijs kwijt geraakt.
1x 270 op de a12
1x Alcohol
1x Alcohol + rotonde naar de klote gereden.
Kreeg na een jaar ze rijbewijs terug, geen cursus want de officier vond 5000 euro aan boetes wel voldoende.
Tweede keer alcohol is in de regel gewoon een EMA. En vooral met zo'n verleden is een cursus op z'n plek, ipv al die boetes.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:21 schreef Crank het volgende:
Maatje van mij is in een half jaar tijd zijn rijbewijs kwijt geraakt.
1x 270 op de a12
1x Alcohol
1x Alcohol + rotonde naar de klote gereden.
Kreeg na een jaar ze rijbewijs terug, geen cursus want de officier vond 5000 euro aan boetes wel voldoende.
Rijbewijs terug gekregen hij rijd nu ook weer vrolijk rond, en die cursus heeft die nooit gehad en krijgt die ik ook niet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:47 schreef Mikkie het volgende:
Bullshit. Een officier kan invorderen op basis van cumulatie, maar een agent kan dat ter plekke niet.
[..]
Tweede keer alcohol is in de regel gewoon een EMA. En vooral met zo'n verleden is een cursus op z'n plek, ipv al die boetes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |