haha heb jij hem ook moeten doen of nietquote:
En dan gewoon rijden met een rijverbod. Je vraagt er gewoon om TS, koop een fietsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:36 schreef Susi het volgende:
Eigen schuld. In één maand al drie keer betrapt met te hard rijden
Dat ze je rijbewijs in de versnipperaar gooien......quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:35 schreef Catch_me het volgende:
Verdomme man het zit zo
Ik reed vandaag over de A58 richting Breda en er is daar ineens een stuk waarvoor je voor milieu redenen maar 100 mag rijden. Ik had de 100 bordjes niet gezien en reed dus iets van 140 met cruisecontrol aan (nieuwe rijden enzo he
!). Doemt er ineens een zwarte audi voor me op met een stop politie bordje....
Bij het tankstation aan de kant en een prent, en gelijk een punt op mijn rijbewijs, wat dus al de 3e in 1 maand tijd was (30k/h te hard voor de 3e keer) en dus werd m'n ribba ingevorderd
Ze hebben me ook aangemeld voor een EMG cursus bij het CBR die 700 euro kost, stelletje smerige struikroversUiteraard mocht ik niet meer verder rijden maja toen ze weg waren ben ik gewoon doorgereden omdat ik toch vlak in breda woon
Of schud ze gewoon van je af.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef eejts het volgende:
Gepakt worden door de politieKijk eens uit je doppen man sukkeltje.
ja het was zo'n politie auto in burger dat kan je toch niet zien man :quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:40 schreef eejts het volgende:
Gepakt worden door de politieKijk eens uit je doppen man sukkeltje.
nee ik rij op een runner.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:38 schreef Catch_me het volgende:
[..]
haha heb jij hem ook moeten doen of niet? Kan er helemaal nix over vinden namelijk
en hem vooral de komende 10-20 jaar niet meer laten halen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:39 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Dat ze je rijbewijs in de versnipperaar gooien......
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:35 schreef Catch_me het volgende:Ze hebben me ook aangemeld voor een EMG cursus bij het CBR die 700 800 euro kost
met 210 km bedoel je?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:44 schreef Salatrel het volgende:
er zijn mensen die hem sneller kwijt zijn.
210 is sneller...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |