Nee man, ik vind het vet grappig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:32 schreef mstr het volgende:
Farmville, ik dacht dat dat alweer 'uit' was
Filosoferenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:28 schreef x3ro het volgende:
[..]
Wel als je op je werk bent en buiten fok, msn en het broodje voor mn neus niks te doen hebt
Ja en anderen doen dat niet, en vervolgens krijg ik allemaalquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
Jij /caret ehm wel veel zeg, je luistert naar mika en je doet aan farmville
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je doet er wel slim aan als je meelooptquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja en anderen doen dat niet, en vervolgens krijg ik allemaal![]()
![]()
![]()
's naar me hoofd. Ja, wat moet ik dan doen? Meelopen met die
![]()
![]()
![]()
's? Dacht het niet.
Hoezo?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je doet er wel slim aan als je meeloopt
Ja /care.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan krijg je ook geen![]()
![]()
![]()
's naar je hoofd
Mislukt, je kwam, je zag, en je posttequote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:05 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga niet meer posten, ben nu bezig met tof werk!
Als een jongen zo'n ding aan heeft dan knap ik daar meteen op afquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:17 schreef mstr het volgende:
http://relatie.blog.nl/ap(...)ck-i-p-v-een-onepack
Handig voor sommige FOK!kers.
Hahaha. Sommige mannen zouden 't best kunnen gebruiken anders.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als een jongen zo'n ding aan heeft dan knap ik daar meteen op af
Ik heb dan liever zo'n buik dan zo''n shirt eigenlijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Hahaha. Sommige mannen zouden 't best kunnen gebruiken anders.
Dat klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb dan liever zo'n buik dan zo''n shirt eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |