Sterker nog: Ivar ís Ikea. Wij hebben een stellingkast van het Ivar-systeem.quote:

(of een afro, dat zit er dik in:P)
  (of een afro, dat zit er dik in:P) 

Ivana Humpalotquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef Basboussa het volgende:
Ivan en Ivan(k)a.
Waarom moeilijk doen als het zo makkelijk kan... Je vond het mooi de eerste keer, waarom afstappen van een succesformule?

Datquote:

Zo heb ik een Milan en Mila in de familiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef Basboussa het volgende:
Ivan en Ivan(k)a.
Waarom moeilijk doen als het zo makkelijk kan... Je vond het mooi de eerste keer, waarom afstappen van een succesformule?

Gewoon de naam door het sleutelgat roepen als hij staat te douchen! Dan kan ie er moeilijk onderuitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:09 schreef Basboussa het volgende:
Om even in dezelfde stemming te blijven: Lotte en Ot.
Ik word er gaar van, namen bedenken. De man wil er heul nog niet aan, en alles wat ik maar zeg wordt meteen richting de prullenbak verwezen. Nee, hij wacht vast wel weer op een spiritueel moment onder de douche waar hij 'al zijn beslissingen des levens neemt'. Jammer dat ik dat zo weinig heb, van die momenten onder de douche... Dus ik maak maar lijstjes, in de hoop dat ik toch wat goede ingevingen krijg. Maar op dit moment klinken zelfs Jan en An me als potentiele namen in de oren. Niet dat ik daar per definitie wat tegen heb, maar het voldoet niet geheel aan onze eisen...

Ik wilde eigenlijk iets op het douchegordijn/de muur schrijven ofzo, met scheerschuim, whatever, en dan net doen alsof het een 'boodschap' van boven is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:15 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Gewoon de naam door het sleutelgat roepen als hij staat te douchen! Dan kan ie er moeilijk onderuit

IsaLuna.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:14 schreef Noa24 het volgende:
Goed, ik ben nu bijna 36 weken zwanger en nog zijn we niet helemaal uit over de naam
MIjn vriend vindt:
Isabel
Isabelle
Isabella
heel erg mooi. Ik hou ook van namen als Luna, Lara of Isis. Dit vindt hij iets minder.
Lastig!

Ive had Jenthe geheten als het een meisje was geweest, want daar had ik over gedroomd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:18 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk iets op het douchegordijn/de muur schrijven ofzo, met scheerschuim, whatever, en dan net doen alsof het een 'boodschap' van boven is.
Of zeggen dat ik een droom gehad heb, en dat die naam het moet worden. Had zijn schoonzus ook, en daar heeft hij veel respect voor, dromen die zeggen hoe het moet gaan heten. Maar ik denk niet dat hij daarin trapt als ik dan met een ueber seculiere naam kom aanzetten ofzo. Dat gelooft hij vast alleen als het zo'n Abdallah naam is.... Jammer genoeg...

Isabella is heel tofquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:14 schreef Noa24 het volgende:
Goed, ik ben nu bijna 36 weken zwanger en nog zijn we niet helemaal uit over de naam
MIjn vriend vindt:
Isabel
Isabelle
Isabella
heel erg mooi. Ik hou ook van namen als Luna, Lara of Isis. Dit vindt hij iets minder.
Lastig!

er is nu een vrouw op tv die heet Berkelina Bul!
 er is nu een vrouw op tv die heet Berkelina Bul!

Ja, als je een Ikeanaam wilt voorkomen maar wel een Zweedse naam wilt gebruiken dan moet je er Ingvar van maken, Ingvar Kamprad heeft bepaald dat zijn naam niet gebruikt mag worden voor een artikel in zijn bedrijfquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Sterker nog: Ivar ís Ikea. Wij hebben een stellingkast van het Ivar-systeem.

Bedankt voor het meedenkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:04 schreef Belana het volgende:
Lotte en Job
Lotte en Maarten
Lotte en Frank
Lotte en Melle
Ik vind Nola trouwens een leuke meisjesnaam
 Zit denk ik niet echt iets voor ons tussen
 Zit denk ik niet echt iets voor ons tussenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:09 schreef Basboussa het volgende:
Om even in dezelfde stemming te blijven: Lotte en Ot.

Is Melle een nieuwe populaire naam aan het worden ofzoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:25 schreef cattie het volgende:
Lotte en Thijs
Lotte en Thije
Lotte en Floris
Lotte en Martin
Lotte en Ingmar
Lotte en Ben
Lotte en Melle
Lotte en Ies
Lotte en Isaac
 Ik zie herkenning bij Belana
 Ik zie herkenning bij Belana 
 Ik denk alleen ook niet helemaal iets voor ons bij
 Ik denk alleen ook niet helemaal iets voor ons bij

Ik lurk mee, voor het geval datquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:51 schreef mrien het volgende:
Wij zijn nu dus zoekend naar een leuke jongensnaam, beetje passend bij Lotte.
Gisteravond al een heel namenboek doorgekeken en daar een kleine selectie aan over gehouden, viel echt veel af
Ik heb zelf een naam die ik heel mooi vind, nu manlief nog overtuigen

Nee! Wat leukquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:02 schreef Linda2205 het volgende:
Mrien, wist je trouwens dat onze Lotte zo heet dankzij jouw Lotte?

Izalinequote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:19 schreef Basboussa het volgende:
[..]
IsaLuna.
of Isisbel.
Als je voor een Isabel variant gaat, zou ik volgens mij gewoon voor hoe korter hoe beter gaan, dus Isabel... Ik vind dat -le of -la gewoon altijd niet zo nodig ofzo...

Klinkt als een asperinefabrikantquote:

Is dat wat? Klinkt ontzettend als een chemisch iets waar je aan ruikt en meteen rood haar van krijgt ofzo.quote:

ik moet steeds zo lachen als ik dit leesquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:00 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Izzy leuk voor een Amerikaans meisje, niet voor een Nederlands kind. Ik blijf maar denken aan:
Bolke, Bolke, Bolke de beer
Daar issie weer! Daar issie weer!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |