Je zou het niet zeggenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb het er nog wel eens moeilijk mee
Want ze heet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn dochter wordt vaak met Noa aangesproken. Stomme, onoplettende mensen
Bijzonder lellik idd.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:50 schreef Csbs het volgende:
Wier dochter heet Querida? Dat is toch wel heel leuk en bijzonder
Tokkie! *wijst*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Kees, zo heet ook een chihuahua van me, en ik heb ook een hond die Sjon heet
Het roept zo heerlijk!quote:
Zeggequote:
Geniale hondennamen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:53 schreef Poppedein het volgende:
maar is ook lastig, ik vind veel namen al gauw hondennamen...maar mijn honden heten dan ook Ruud & Suus
Ik ken een Herman van 4, das echt geen gezicht bij zo een klein jochie.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb een kat die Herman heet. Maar dat is ook een echte Herman. Zouden er nu nog mensen hun kind Herman noemen? En dan bedoel ik echt als roepnaam? Misschien als je kind bij de geboorte een grijze baard heeft...
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:55 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb een kat die Herman heet. Maar dat is ook een echte Herman. Zouden er nu nog mensen hun kind Herman noemen? En dan bedoel ik echt als roepnaam? Misschien als je kind bij de geboorte een grijze baard heeft...
wat niet? de naam of de baard?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ken een Herman van 4, das echt geen gezicht bij zo een klein jochie.
Beiden niet !quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:56 schreef Poppedein het volgende:
[..]
wat niet? de naam of de baard?
schatje/liefje/poepje/dotje etc op zijn spaans..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:53 schreef Csbs het volgende:
[..]
ZeggePas maar op, anders verpats ik je kind weer. Het is bijzonder, ik ben benieuwd of ze echt de betekenis weten.
Alle namen hebben een betekenis natuurlijk. Ik vind Querida minder erg dan mijn eigen naam. Dat heeft in het Spaans iets met lieveheersbeestjes te maken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:57 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
schatje/liefje/poepje/dotje etc op zijn spaans..
ik neem aan dat ze zelf ook hebben gegoogled
Onze hond gaat Noes heten, maar het ging hier niet over hondennamen hequote:
OOOOOOOOOH kom dan naar F & Fquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:17 schreef Belana het volgende:
[..]
Onze hond gaat Noes heten, maar het ging hier niet over hondennamen he
(we krijgen kopen voor veel geld een leonberger)
Bij Ivar denk ik aan:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:04 schreef Jojogirl het volgende:
En Ivan vind ik gek genoeg veel minder mooi dan Ivar, terwijl het toch erg op elkaar lijkt.
Godin van het zuivere lichtquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Kleurdoos het volgende:
of een chineesje adopteren en haar Bertha-Annegreta noemen
dat vind k altijd zo'n maf gezichtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef Kleurdoos het volgende:
of een chineesje adopteren en haar Bertha-Annegreta noemen
Yumi, Moshi en Sumi, zo heten 2 katten en de hond van een vriendin van mequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:44 schreef Kleurdoos het volgende:
Yumi Sushi en Moshi
Nu wil ik een sjeneesjesdrieling
Ivar is idd een beetje Ikea...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Bij Ivar denk ik aan:
[ afbeelding ]
![]()
Ik vind die 'r' op het einde niet mooi. Er zijn maar weinig mensen die dat op een aardige manier uit kunnen spreken (ik maak er zelf een soort g van of een bekakte r).
Heb je Baby te huur wel eens gezien? Daar deed een stelletje aan mee waarvan het meisje élke aflevering moest huilen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:39 schreef huuphuup het volgende:
Overigens heten opvallend veel Cantonese meisjes Ivy of Olivia. Ik vind het allebei leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |