Dat dus...quote:Op zaterdag 28 augustus 2010 13:40 schreef Groofsken3 het volgende:
[..]
Pvoesssss, je dochter is echt veel te jong om dat soort grote verantwoordelijkheid toe te dichten
.
Nee, en dus??quote:
quote:Hieronder een lijst met vrijwel alle OUD kindjes.
Gewoon voor de leuk. Om eens te kunnen kijken of we de landelijke trends een beetje volgen en of je nog origineel bent met jouw favoriete namen.
!!!
De lijst wordt niet automatisch bijgewerkt na een nieuwe geboorte, als jouw kindje nog niet in de lijst staat moet je even een brul geven dan kan een van de modjes dat doen als ze er langs lopen.
!!!!
Het was gewoon even een melding dat ik dat een leuke naam vindt meer nietquote:Op zondag 29 augustus 2010 11:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, en dus??
Je hebt dit wel gelezen?:
[..]
Het kan aan mij liggen hoor, maar ik snap er niets van met die puntjes.quote:Op zondag 29 augustus 2010 21:38 schreef Jeetjejom het volgende:
Dit is toch iets wat niet klopt he, in de meisjeslijst van SVB staat fictief.... en Ding ben ik ook al tegen gekomen net als D'......Dat mag toch zeker niet *hoewel daar genoeg namen staan die verboden zouden moeten worden*
Niemand suggesties voor namen bij ons? (zie mijn post ergens hierboven)
quote:Op zondag 29 augustus 2010 22:11 schreef cattie het volgende:
Namen met een ' er in mogen volgens mij jammer genoeg wel.
Je spreekt het uit als boattequote:Op zondag 29 augustus 2010 19:53 schreef lady-wrb het volgende:
ik hoorde van de week van de naam bote.
nooit van gehoord maar het blijkt fries te zijn.
maar je zal dr mee gezegend zijn
Whut is geen naam hè?quote:Op maandag 30 augustus 2010 19:54 schreef Jeetjejom het volgende:
Whut?! Gossie, ben helemaal voor het in ere houden van tradities, maar tja, die mensen moeten dan wel binnen Friesland blijven ben ik bang.....
Precies als met de naam Casey.quote:Op maandag 30 augustus 2010 21:17 schreef Jeetjejom het volgende:
Laatst werd hier ook al Fake genoemd, vind ik een goed voorbeeld van Whut?! In Nederland klinkt het misschien nog welk oke, maar stel je voor dat hij naar het buitenland (Engelstalig) gaat verhuizen.....
haha das de luxe tak van Keessiequote:Op maandag 30 augustus 2010 21:23 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Precies als met de naam Casey.
Ik vind 't echt leuk voor een jongen, maar niet in NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |