Komt het dan ook gelegen dat ik even de tijgernoot promoot?quote:

Graag....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Komt het dan ook gelegen dat ik even de tijgernoot promoot?

Wtf
 Wtf  

Had dit in elk geval niet zien aankomen
 Had dit in elk geval niet zien aankomen  

Echte liefde is ondoorgrondbaar...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Etcetera het volgende:
Ja maar Pitt en ik hebben nog steeds iets van 'die twee zijn bij elkaar omdat ze dan ķemand hebben' in plaats van dat ze van elkaar houden. Blijkbaar zit ik ernaastHad dit in elk geval niet zien aankomen

en best wel stom. en nu lig ik met koorts in bed.
 en best wel stom. en nu lig ik met koorts in bed.

Hallo PS...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
texel is te ver wegen best wel stom. en nu lig ik met koorts in bed.

Juni volgend jaar en geen idee. In elk geval geen ceremoniemeester, gelukkig maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat het al snel gebeuren en mag je bruidsmeisje zijn?

O, je hebt nog even tijd om je voor te bereiden en in de aanloop naar het huwelijk de relatie op de klippen te zien slaan...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Juni volgend jaar en geen idee. In elk geval geen ceremoniemeester, gelukkig maar

Bedanktquote:

Ik vind het echt wel tof voor ze hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die uitspraak heb ik nog maar even bewust niet gedaan gezien Etcie's 'enthousiasme'...
 Maar het kwam nogal onverwachts
 Maar het kwam nogal onverwachts  

sorryquote:
 voel me heel belabberd en mijn broer zou een half uur geleden al met eten komen
 voel me heel belabberd en mijn broer zou een half uur geleden al met eten komen

lol ik verbaas vriend en vijand en zelfs mezelf de afgelopen tijdquote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ach, ik heb een familielid waarvan ik dacht dat ze nooit ontmaagd zou worden en op haar 40e is ze na een jaar onverwacht hokken getrouwd. Niets is onmogelijk tegenwoordig...

Als je ziek bent, heb je toch geen trek in eten, lijkt me...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
sorryvoel me heel belabberd en mijn broer zou een half uur geleden al met eten komen

Je hebt altijd verbaast boven verbaast...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
lol ik verbaas vriend en vijand en zelfs mezelf de afgelopen tijd

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |