quote:
quote:
#quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met bierproeverijen dan?
Dan laat je je toch ook niet leiden door de smaak van de proefmeester o.i.d.?
Ik bij whisky proeverijen in ieder geval niet...
Dat hangt van je werkschema af wat je met je werkgever overeengekomen bent.....quote:
Cursussen en proeverijen zijn inderdaad 2 verschillende dingen. Open- en blindproeverijen ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
#
Onze bierproeverijen zijn dan ook vrijwel altijd blind. En onze proeverijen zijn met mensen die al verstand hebben van bier / een eigen smaak hebben ontwikkeld.
Ik heb bij die cursussen altijd het idee dat er vooral mensen heengaan die er juist niet veel van weten en meer willen leren. Maar daarom zei ik ook: ik vraag me af. Ik weet dus niet of dat zo is
Nee, dat wilde ik niet horen inderdaadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dat hangt van je werkschema af wat je met je werkgever overeengekomen bent.....
Maar dat wil je vast niet horen
Dat lijkt me van de cursusleider afhangen, alsmede van jouw objectiviteit...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je er echt beter door leert proeven of dat je je de smaak van de cursusleider aanmeet
Nog 26 minuten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:28 schreef iamredleader het volgende:
Tsjongejongejonge, is het nou nog steeds niet 17:00?
Toen ik bedacht dat te posten was het al bijna 1,5 uur stil hier.quote:
Wat had jij voor briljante ideeėn als ik vragen mag?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik bedacht dat te posten was het al bijna 1,5 uur stil hier.
Het was dus een constatering, geen gebod of zo...
Maar jij en Jojo moesten de boel zo nodig weer verstoren en daarmee ging mijn creatieve ingeving/uiting de mist in...
Whehehequote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:45 schreef MadMaster het volgende:
Toen ik bedacht dat te posten was het al bijna 1,5 uur stil hier.
Het was dus een constatering, geen gebod of zo...
Maar jij en Jojo moesten de boel zo nodig weer verstoren en daarmee ging mijn creatieve ingeving/uiting de mist in...
Hard gewerkt vandaag?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |