Die discussie mag in het ikea topicquote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
Helaas doen ze echter geen tuinen. Dus daar kunnen ze je niet mee helpen.
Ik ga het er met mijn vriendin over hebben, nu ik vast wat antwoorden heb. En dat postzegeltuintje, ach die kan ik zelf ook wel aan.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef Ml-etje het volgende:
Eric, je kan dan een 3D tekening krijgen die door een architect wordt gemaakt. Dit is een vrijblijvend en kosteloos advies op maat (er worden tekeningen gevraagd van de ruimte, een inschatting van de wensen en dan gaat een architect hiermee aan de slag). Helaas doen ze echter geen tuinen. Dus daar kunnen ze je niet mee helpen.
Ga er morgen proberen om ook voor te gaan zitten.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:21 schreef Beijtje het volgende:
Was dat niet de tijd van Phil & Kirstie?
Edit: die zitten nu op 17 uur zie ik nu (dan moet dit nieuwe programma wel heeeeel goed zijn, want 18 u is voor mij prime time en Phil en Kirstie waren vaste prik)...
ohja Kirstie (if you knock down this wall...) en Phil, altijd leuk.quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:21 schreef Beijtje het volgende:
Was dat niet de tijd van Phil & Kirstie?
Edit: die zitten nu op 17 uur zie ik nu (dan moet dit nieuwe programma wel heeeeel goed zijn, want 18 u is voor mij prime time en Phil en Kirstie waren vaste prik)...
Haha, ja idd...quote:Op zondag 15 augustus 2010 15:40 schreef WRH het volgende:
[..]
Kirstie (if you knock down this wall...)
Jup leuke tv altijd en nu maar hopen dat de dames het ook zo goed kunnenquote:Op zondag 15 augustus 2010 15:55 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Haha, ja idd...![]()
Ik vind ze echt fantastisch. Hoe ze altijd mensen op subtiele wijze laten zien dat je niet voor dát budget én een groot huis én een toplocatie én een droomkeuken kan hebben...En zij kunnen (net als wij hier in K&W
) altijd goed door dingen 'heen kijken' (Kirstie vooral door muren idd).
Ja idd. Maar het jammere van dit soort programma's vind ik dat je (itt bijv bij Phil & Kirstie) niet het eindresultaat ziet: is het huis verkocht, is het huis aangekocht, is de trap verbouwd?quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:37 schreef Ml-etje het volgende:
Oeh leuk van die rondleidingen, binnengluren
Nou die zin krijg ik nietquote:Op maandag 16 augustus 2010 18:45 schreef Beijtje het volgende:
[..]
Ja idd. Maar het jammere van dit soort programma's vind ik dat je (itt bijv bij Phil & Kirstie) niet het eindresultaat ziet: is het huis verkocht, is het huis aangekocht, is de trap verbouwd?
Dat grote huis in brabant vond ik trouwens echt niks.
En dat huis dat op dat van Shanna lijkt:![]()
Krijg bijna zin een nieuw huis te kopen en op te knappen
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:53 schreef Greys het volgende:
Welke had jij gewild Ml-etje, als je moest kiezen?
Appartement 1 of 2?
Ik denk ik toch 1
Leuk programma trouwens. Wel af en toe een beetje veel-van-hetzelfde (vergeleken met andere programma's lijkt het allemaal wel heel erg op elkaar), maar toch leuk om te kijken zo na je werk
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:56 schreef Ml-etje het volgende:
Oh dan zou ik toch 3 nemen en daar de elementen van 2 instoppen
2 die badkamer
quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:57 schreef Ml-etje het volgende:
Oh ze dubt tussen 1 en 2
Hij richt 1 wel erg mooi in
1quote:Op maandag 16 augustus 2010 18:57 schreef Greys het volgende:
[..]
3 was juist die hypermoderne, 2 had geen elementen die me aanspraken, die was gewoon enorme eh... 'leeg'Ik vond 1 het mooist, maar wel weer erg duur.
Benieuwd was ze gaat nemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |