En dat gebeurt alleen als er teveel water aan 1 kant zitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Schepen vallen niet om als ze in het water liggen, ze kapseizen.
Touché.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Hij zei nergens dat het schip in het water lag.
Of teveel mensen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:24 schreef drumminggod het volgende:
[..]
En dat gebeurt alleen als er teveel water aan 1 kant zit
Niets voorspellende dromen zijn nog veel normaler.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:30 schreef JoepiePoepie het volgende:Nou nou nou, wat een kortzichtigheid en misplaatste 'grappen' weer hier!
Voorspellende dromen zijn heel normaal hoor!
Al gevonden?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:47 schreef senesta het volgende:
We hebben toch ook ooit een voorspellingen topic gehad in TRU.
* senesta gaat zoeken
Zoveel tochquote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:47 schreef senesta het volgende:
We hebben toch ook ooit een voorspellingen topic gehad in TRU.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:36 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zoveel toch! Maar goed, ik heb er eentje voor je omhoog gehaald
:
Mijn gaven testen : voorspellingen doen.
Jammer dat jij 'm niet op slot kan zetten hequote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:49 schreef Bastard het volgende:
Er zijn ook serieus bedoelde topics te vinden!
En weer terug ontopic, koffieleut.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jammer dat jij 'm niet op slot kan zetten he! Krijg je al afkickverschijnselen?
quote:
nog een keer:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik heb een droom gehad waarin de bliksem insloeg op een cruiseschip en hij viel om, zal wel storm zijn geweest, misschien was het een voorspellende droom want ik heb er helemaal niets mee.
Als er binnen een week niets in het nieuws komt over een cruiseschip dan kun je dit bericht als niet geschreven beschouwen.
Groeten,
Hansie
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ombia-een-dode.dhtmlquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef hanskraaijjr het volgende:
Ik heb een droom gehad waarin de bliksem insloeg op een cruiseschip en hij viel om, zal wel storm zijn geweest, misschien was het een voorspellende droom want ik heb er helemaal niets mee.
Als er binnen een week niets in het nieuws komt over een cruiseschip dan kun je dit bericht als niet geschreven beschouwen.
Groeten,
Hansie
Da's toch heul geen boot?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 13:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)ombia-een-dode.dhtml
quote:
Ik lees dit topic.. en denk dit komt me bekend voor! Ik heb een paar dagen geleden ook zoiets gedroomd en er toevallig over gepingd naar een paar vriendinnen van mij, dus even opgezocht:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:22 schreef hanskraaijjr het volgende:
Groeten,
Hansie
Oeh, het mysterie wordt vreemder en vreemder. *insert twilight muziekje*quote:Op zondag 29 augustus 2010 18:32 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ik lees dit topic.. en denk dit komt me bekend voor! Ik heb een paar dagen geleden ook zoiets gedroomd en er toevallig over gepingd naar een paar vriendinnen van mij, dus even opgezocht:
Ik heb het vrijdagnacht gedroomd, dus 27 augustus, te lang verhaal om te typen, maar in het kort: Ik was op een cruiseschip en er was storm en bliksem. Ik was dus met die 2 vriendinnen, maar nooit met ze drieën tegelijk, telkens maar met eentje. En de bliksem sloeg elke keer in op een andere plek waardoor we elke keer naar een andere plek moesten vluchten. Sommige plekken overstroomden en sommige mensen verdronken of werden geraakt door de bliksem maar wij hadden elke keer geluk.
Ik denk dat mijn droom misschien meer persoonlijk gericht was want: we kregen van IEMAND (geen idee wie) een sleutel, en daarmee konden we geheime ingangen openen op die boot. En 2 jongens en een oude vrouw hadden die sleutel ook en gingen ook idd verschillende ingangen openen. Maar daardoor werd het alleen maar lastiger om de goede richting op te vluchten (soort doolhof effect), dus ik wilde het niet gebruiken.
Voor de rest weet ik het niet meer. Jij toevallig gedroomd dat je een sleutel had en deuren ging openen?
Overstroomden, hoe wat maakte de lek? Verdronken, sprongen ze van de boot? Bliksem, dan loop je toch gewoon naar binnen dan ben je veiligquote:Op zondag 29 augustus 2010 18:32 schreef BananaCoconutFrappuccino het volgende:
[..]
Ik lees dit topic.. en denk dit komt me bekend voor! Ik heb een paar dagen geleden ook zoiets gedroomd en er toevallig over gepingd naar een paar vriendinnen van mij, dus even opgezocht:
Ik heb het vrijdagnacht gedroomd, dus 27 augustus, te lang verhaal om te typen, maar in het kort: Ik was op een cruiseschip en er was storm en bliksem. Ik was dus met die 2 vriendinnen, maar nooit met ze drieën tegelijk, telkens maar met eentje. En de bliksem sloeg elke keer in op een andere plek waardoor we elke keer naar een andere plek moesten vluchten. Sommige plekken overstroomden en sommige mensen verdronken of werden geraakt door de bliksem maar wij hadden elke keer geluk.
Ik denk dat mijn droom misschien meer persoonlijk gericht was want: we kregen van IEMAND (geen idee wie) een sleutel, en daarmee konden we geheime ingangen openen op die boot. En 2 jongens en een oude vrouw hadden die sleutel ook en gingen ook idd verschillende ingangen openen. Maar daardoor werd het alleen maar lastiger om de goede richting op te vluchten (soort doolhof effect), dus ik wilde het niet gebruiken.
Voor de rest weet ik het niet meer. Jij toevallig gedroomd dat je een sleutel had en deuren ging openen?
Wat kan er nou dom zijn aan een droom? Jouw dromen zitten zeker altijd 100% logisch in elkaarquote:Op donderdag 2 september 2010 12:31 schreef Killaht het volgende:
Overstroomden, hoe wat maakte de lek? Verdronken, sprongen ze van de boot? Bliksem, dan loop je toch gewoon naar binnen dan ben je veiligWat een domme droom
Jouw dromen zijn nooit cryptisch?quote:Op donderdag 2 september 2010 12:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Boot, vliegtuig, what's the difference.
Ja, dat zal allemaal wel, maar als je het zo gaat bekijken, dan kun je alles wel een voorspellende droom gaan noemen.quote:
Ik zou een boot vervangen met een vliegtuig niet cryptisch willen noemen. Zo wordt het wel heel makkelijk hè.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Jouw dromen zijn nooit cryptisch?
Mja dat ben ik met je eens.. het was het enige bericht wat in de buurt kwam van een groep mensen die op reis waren en omvielen.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:52 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou een boot vervangen met een vliegtuig niet cryptisch willen noemen. Zo wordt het wel heel makkelijk hè.
Nee, dat bedoel ik niet. Juist het verbinden aan de werkelijkheid, kom op.quote:Op donderdag 2 september 2010 12:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat kan er nou dom zijn aan een droom? Jouw dromen zitten zeker altijd 100% logisch in elkaar?
JIj schrijft letterlijk "wat een domme droom"quote:Op donderdag 2 september 2010 14:19 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nee, dat bedoel ik niet. Juist het verbinden aan de werkelijkheid, kom op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |