Two drunks sitting in a bar; one guy starts peeing in a beer bottle. The other guy says: 'Waddayadoin'?' He says: 'This shit's so good, imma drink it again.'quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:56 schreef Ringo het volgende:
Het fijne is natuurlijk ook dat na een glas of vijf, en dan heb ik het over GLAZEN, geen laffe horécabodempies, het je geen ene donder meer uitmaakt wat je drinkt.
Patrick Bateman (American Psycho) ook, dacht ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:51 schreef JAM het volgende:
J&B voor mij. Wat daar dan allemaal zo platvloers danwel bijzonder aan is zou ik werkelijk niet weten, behalve dat Paul Newman het drinkt in 'The Hustler'. Nou, da's toch tof hoor. Tof!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:14 schreef Gellius het volgende:
Tijd voor een glaasje Leffe bier, met grondtonen van barium, strontium, zoethout en handgepolitoerde beuken koorbanken.
Er kwamen in de familie toch vrij veel vroeggeboren kinderen voor? Dan zou ik vanaf 37 weken zeggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:33 schreef Gellius het volgende:
In het kader van de bevalling, bedoel je? Geen idee, dat is nog nooit geagendeerd.
Volgens mij middelt dat wel aardig uit. Ik was twee weken te vroeg, mijn broer twee weken te laat, de bevallige precies op tijd. Het is niet zo dat ik uit de genoemde voorraad ook dagelijks put hè?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Er kwamen in de familie toch vrij veel vroeggeboren kinderen voor? Dan zou ik vanaf 37 weken zeggen.
Ja, nog even en ze kunnen gewoon een topic in OUD beginnen. Zou wel schelen, want dat staat niet in m'n AT.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 19:55 schreef Ringo het volgende:
Het is de OUDificatie van de LPT, k_man.. Al vermoed ik hier een list.
En dan vergiet ie z'n zaad terwijl ie aan Hermelien of hoe ze ook mag heten denkt (hier een grap over een harde bezemsteel) en dan krijgt Claudia allerlei plakkerige kleren in de was. Nóóit aan beginnen, mensen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:05 schreef Claudia_x het volgende:
Als Ivan 14 is ligt hij 's avonds in zijn pyjama-in-één-stuk stiekem onder de dekens met een zaklampje Harry Potter te lezen.
Dat weet ik wel zeker. Van kleine tieten ook, trouwens. Zolang het voldoet aan het concept tiet, is het oké.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:10 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan houdt als hij 14 is vast van grote tieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |