quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
Het land waar je een junkie om een fiets kan vragen.
Het land van Baas B en Lange Frans.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:43 schreef Bellatrix het volgende:
Het land waar je een junkie om een fiets kan vragen.
Staat ernaast hè. Four Eyes Joke Shop.quote:
Het land waar Andre Hazes over 100 jaar in elke café nog steeds de baas is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:44 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het land van Baas B en Lange Frans.
Omg die katquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Staat ernaast hè. Four Eyes Joke Shop.
Vandaag is het regenboogdag..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het land van frikandellen, kroketten, die je in elke straat uit de muur kunt trekken.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het land waar Andre Hazes over 100 jaar in elke café nog steeds de baas is.
Zulks een onchristelijk tijdstip.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:46 schreef crv het volgende:
En nu echt naar bed want morgen vandaag gaat de wekker om 5:30![]()
Welterusten [ afbeelding ]
Hopenlijk tot sneller dan verwacht
Met nasiballen in de muur, en niemand die droog brood eet.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:47 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omg die kat![]()
.
[..]
Het land van frikandellen, kroketten, die je in elke straat uit de muur kunt trekken.
Ofzoiets.
Het land dat mee doet aan de oorlog in Irak, want ome Bush heeft Balkenende in zijn zak.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met nasiballen in de muur, en niemand die droog brood eet.
Ja niet meer gelukkig.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het land dat mee doet aan de oorlog in Irak, want ome Bush heeft Balkenende in zijn zak.
quote:
Nu heeft Obama Rutte aan zijn zak hangen.quote:
Is toch veel lekkerder.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:54 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nu heeft Obama Rutte aan zijn zak hangen.
Waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:55 schreef Chowi het volgende:
Yvonne mag me niet meer. Wat moet ik daaraan doen?
Geen idee of een negerzak lekker is.quote:
Wat heb je gedaan dan.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:55 schreef Chowi het volgende:
Yvonne mag me niet meer. Wat moet ik daaraan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |