Dat valt wel mee hoorquote:
Er komt toch geen sex voor in mijn naam? Veldslagen ook nietquote:
ik deed het deze keer niet expresquote:
Tuurlijk johquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik deed het deze keer niet expres
Huuuh, verkeerd begrepen.... In de Griekse Tragedietm die jouw confrontatie met een zak chips was waar jij een Griekse Tragedietm over gaat schrijven en waar jij dan ook de titel van verzint, komen daar seks en veldslagen in voor?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er komt toch geen sex voor in mijn naam? Veldslagen ook niet
Naaiertquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huuuh, verkeerd begrepen.... In de Griekse Tragedietm die jouw confrontatie met een zak chips was waar jij een Griekse Tragedietm over gaat schrijven en waar jij dan ook de titel van verzint, komen daar seks en veldslagen in voor?
Springert, wat heb ik gedaan?quote:
tnx GvE.... die site had ik al bekeken.... levertijd >>>5 a 7 werkdagen.... dus dat wordt het niet...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
http://www.feestshopper.n(...)P1r6MCFZs1DgodHQ4T4g
Naast deze webwinkel en onze hoofdvestiging in Helmond hebben we nog enkele filialen.
Deze filialen zijn gevestigd in: Amstenrade, Breda, Budel, Horst, Tilburg, Veldhoven en Venray.
Voor meer informatie over onze filialen kunt u kijken bij het winkeloverzicht.
Doordat we meerdere filialen beheren hebben we een grote voorraad artikelen zodat we in staat zijn grote aantallen te leveren in een korte tijd.
Gaaf zeg.... deed het zetten pijn????quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oh Yuki,
hier zie je mn ijzer wat beter![]()
[ link | afbeelding ]
ja. tis een kutfoto. maar dit was hoe ik het er het beste opkreeg
Tof!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
oh Yuki,
hier zie je mn ijzer wat beter![]()
[ link | afbeelding ]
ja. tis een kutfoto. maar dit was hoe ik het er het beste opkreeg
Gewoon proberen, nee heb je.. Maar wat je ook kan doen is gewoon de c&a of h&m ofzo inlopen en zoeken naar een goedkope kanten jurk die je wat dieper kan uitsnijden/korter maken aan de voorkantquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
tnx GvE.... die site had ik al bekeken.... levertijd >>>5 a 7 werkdagen.... dus dat wordt het niet...
Morgen ff vragen aan pa en ma of die nog iets hebben
tnx....
hoerenjurk idd....zal ik anders ff langs het Bordeel in Laren gaan?
Ooooh! Uiteraard! In een Griekse tragedietm horen seks en veldslagen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huuuh, verkeerd begrepen.... In de Griekse Tragedietm die jouw confrontatie met een zak chips was waar jij een Griekse Tragedietm over gaat schrijven en waar jij dan ook de titel van verzint, komen daar seks en veldslagen in voor?
deze deed meer pijn dan deel 1, maar ze kreeg hem er niet zo goed doorheenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gaaf zeg.... deed het zetten pijn????
Meer qua perspectief ook. Ik sta altijd geweldig op foto'squote:
De hollywood generatiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh! Uiteraard! In een Griekse tragedietm horen seks en veldslagen!
*insert anticlimax-postquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef RaXz het volgende:
[..]
Please, don't get me started.![]()
![]()
Niks joh
Niets arrogants aan als het klopt, maar volgens mij meen je het niet echt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Meer qua perspectief ook. Ik sta altijd geweldig op foto's
[/arrogantie]
Jij hebt nog nooit een echte Griekse Tragedie gelezen?quote:
Wel ok met mij, alleen een tijd niet gesprongen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
*insert anticlimax-post![]()
Hoest kerel?
Bring it on!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ooooh! Uiteraard! In een Griekse tragedietm horen seks en veldslagen!
er zijn idd genoeg verschrikkelijke foto's van me te vindenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:20 schreef RaXz het volgende:
[..]
Niets arrogants aan als het klopt, maar volgens mij meen je het niet echt.
Nee, maar dan lees ik liever iets van Socrates e.d.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt nog nooit een echte Griekse Tragedie gelezen?
Daar spreekt je eigen oordeel.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zijn idd genoeg verschrikkelijke foto's van me te vinden
Jij kent niet al mijn foto's. Dat moge duidelijk zijnquote:
Das jammer...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:21 schreef RaXz het volgende:
[..]
Wel ok met mij, alleen een tijd niet gesprongen.![]()
En met jou?
Google is je vriendquote:
Daar kom ik vandaan en dit topic is de eerste hit:quote:
Ik zag het, momentje voor het lezenquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar kom ik vandaan en dit topic is de eerste hit:
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=ef16fef2a13c1bbe
Noem je je kitten varken?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik twijfel.. zou ik Varken vanacht in de keuken opsluiten? ze wil snachts nog wel eens op mijn gezicht springen en dat lijkt me nu niet zo'n goed idee![]()
maar aan de andere kant, ze hoeft nu nergens voor gestraft te worden, want ze is kei lief
ja, want dat is haar naamquote:
wtfquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Daar kom ik vandaan en dit topic is de eerste hit:
http://www.google.nl/#hl=(...)&fp=ef16fef2a13c1bbe
You're on!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
yuki, deze moeten we voor 1 uur ook wel vol kunnen krijgen?
Ik zou het voor de zekerheid wel doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik twijfel.. zou ik Varken vanacht in de keuken opsluiten? ze wil snachts nog wel eens op mijn gezicht springen en dat lijkt me nu niet zo'n goed idee![]()
maar aan de andere kant, ze hoeft nu nergens voor gestraft te worden, want ze is kei lief
tofquote:
Ja, maar ze ligt al op haar plekje in mijn bedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik zou het voor de zekerheid wel doen
Daar kan de Griekse Tragedietm niks aan doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:26 schreef RaXz het volgende:
[..]
Heel veel als ik het niet heb.![]()
Al moet ik toegeven dat het niet zo heel lang geleden is.
Ik zou het niet doen. Als de keuken normaal haar strafplek is, gaat ze er niks van snappen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ze ligt al op haar plekje in mijn bed
ik ben uniek. ik weet hetquote:
daarom.. pas als ze vanacht echt wild is misschien denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet doen. Als de keuken normaal haar strafplek is, gaat ze er niks van snappen.
Sorry hoor, ik zal de Griekse Tragediefck niet meer tot laster zijn.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan de Griekse Tragedietm niks aan doen
Kloon!quote:
Yuki, hoi.quote:
Dan ga jij toch lekker naar de keukenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ze ligt al op haar plekje in mijn bed
Japanse godinquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Yuki, hoi.
Waar komt je naam vandaan? Een Zuid-Guinees kruid of een West-Japanse strijdkreet?
Je sleeve?quote:
Nee. Niet mn sleeve. Mn snakebitequote:
De Godin van de plakkerige tissues na een Animefilm?quote:
ik pas niet in het kattenmandje en ik kan ontsnappenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dan ga jij toch lekker naar de keuken
Welke slang heeft jou voor eeuwig gebeten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Niet mn sleeve. Mn snakebite
Goed zoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:31 schreef RaXz het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik zal de Griekse Tragediefck niet meer tot laster zijn.
In een echte Griekse Tragedietm pauzeren ze de seks om een stad in te nemen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan de Griekse Tragedietm niks aan doen
Hentai? Nee bedanktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Godin van de plakkerige tissues na een Animefilm?
WC wacht wel. En koop een laptop.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:33 schreef Yuki het volgende:
Shit.
Ik moet naar de wc, maar er is geen tijd te verliezen om dit topic voor 1 uur nog vol te krijgen.
What to do?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:33 schreef Yuki het volgende:
Shit.
Ik moet naar de wc, maar er is geen tijd te verliezen om dit topic voor 1 uur nog vol te krijgen.
What to do?
Cyntia, mn piercsterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke slang heeft jou voor eeuwig gebeten?
Google slaat mijn privacy in de wind. Bovendien vertel je zo mooi zwoel...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hentai? Nee bedankt
Yuki Onna. Google
Ik las "om in een stad te nemen"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In een echte Griekse Tragedietm pauzeren ze de seks om een stad in te nemen.
schoonmaken kan altijd laterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:33 schreef Yuki het volgende:
Shit.
What to do?
PC meenemenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:33 schreef Yuki het volgende:
Shit.
What to do?
Heb een laptop.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
WC wacht wel. En koop een laptop.
Laat es zien dan!?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Cyntia, mn piercster
Dit is de eerste die ze bij mij zet, maar ze draait al een jaar lang heel vaak nieuwe bolletjes op mn piercings
Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik weet het.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
vorige pagina geloof ikquote:
Jij bent niet de helderste thuis, of wel?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb een laptop.
Wat heeft dat ermee te maken?
meenemen naar de wcquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb een laptop.
Wat heeft dat ermee te maken?
Dit topic komt echt nog wel vol hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:33 schreef Yuki het volgende:
Shit.
What to do?
Ahaaaa, lekker. Ziet er goed uit.quote:
Het moet voor 1 uurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:36 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dit topic komt echt nog wel vol hoor
Je slaat wartaal uitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent niet de helderste thuis, of wel?
De godin van de sake.![]()
Freudiaanse gedachte van jou deze keerquote:
Dat schept een band.quote:
Er staat alleen dat ik niet mag kussen en geen orale seks mag hebben voor 3 wekenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ahaaaa, lekker. Ziet er goed uit.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het moet voor 1 uur![]()
We hebben een taak. Een doel in ons leven
Da's onzin. Waarom? Zit het in je tong? Nee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er staat alleen dat ik niet mag kussen en geen orale seks mag hebben voor 3 weken
En jij moet meehelpenquote:
Stamt uit mijn tijd van Within Temptation fan-hood.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Google slaat mijn privacy in de wind. Bovendien vertel je zo mooi zwoel...
gelukkig deed je dat toch al nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Er staat alleen dat ik niet mag kussen en geen orale seks mag hebben voor 3 weken
Een schone nacht!quote:
Nee. Je moet ons ook helpenquote:
Wat ben je weer lekker streng.quote:
Truste Samzzquote:
Tering, deze post is echt te lang. Voortaan alleen korte, anders halen we 1 uur nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Stamt uit mijn tijd van Within Temptation fan-hood.
Nummer Ice Queen.
Ik zocht een nickname. Vond op een website van japanse goden en godinnen ineens Yuki Onna - The Snow Queen.
1 + 1 = Yuki als nickname geboren
in mn lip schatquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Da's onzin. Waarom? Zit het in je tong? Nee.
Ice Queenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nummer Ice Queen.
Ik zocht een nickname. Vond op een website van japanse goden en godinnen ineens Yuki Onna - The Snow Queen.
Braaf!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker streng.
Ik zal kijken.
Kom op kerel, do your part, be all you can be, post!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat ben je weer lekker streng.
Ik zal kijken.
Ah so.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nummer Ice Queen.
Hell yeah!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Het moet voor 1 uur![]()
We hebben een taak. Een doel in ons leven
ik had vanavond kunnen hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
gelukkig deed je dat toch al niet
Alleen maar smilies posten dus?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tering, deze post is echt te lang. Voortaan alleen korte, anders halen we 1 uur niet
idd.. foei!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tering, deze post is echt te lang. Voortaan alleen korte, anders halen we 1 uur niet
Je zult versteld staan.quote:
En dat als psycholoogquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Freudiaanse gedachte van jou deze keer
whahaha, kut voor jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik had vanavond kunnen hebben
En jij als mijn mattie snapt mequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kom op kerel, do your part, be all you can be, post!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen maar smilies posten dus?
Welke film?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:40 schreef RaXz het volgende:
Filmpje bijna klaar met uploaden, ik ga op m'n bank plaatsnemen.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Alleen maar smilies posten dus?
iddquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
En jij als mijn mattie snapt me
quote:
ik sta niet snel versteldquote:
quote:
quote:
Work, work!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
idd.. foei!
we hebben nog flink wat te gaan
Je hebt nog maar 17 minutenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik sta niet snel versteld![]()
pas wanneer we deze niet voor 1 uur vol krijgen
jaa.. doortiepen!!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Work, work!
We can still make it if we work!
17 minuten, en we zijn nog niet op de helft.....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik sta niet snel versteld![]()
pas wanneer we deze niet voor 1 uur vol krijgen
heejquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Wow en nu heeft m'n ex een soort van nieuwe vriendin of zo. Voel me best beledigd, neit dat ik nou knap ben, maar ik ben toch wel knapper dan zij is!
En ik weet het, het draait niet om uiterlijk, maar ik deed alles voor mijn vriend en we pasten geweldig bij elkaar dus ja, ik voel me beledigd.
Daarom . moet makkelijk lukken nogquote:
Exen horen geen nieuwe relaties te krijgenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Wow en nu heeft m'n ex een soort van nieuwe vriendin of zo. Voel me best beledigd, neit dat ik nou knap ben, maar ik ben toch wel knapper dan zij is!
En ik weet het, het draait niet om uiterlijk, maar ik deed alles voor mijn vriend en we pasten geweldig bij elkaar dus ja, ik voel me beledigd.
Sterkte zegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Gewoon haar schoppenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:42 schreef Rupsebeest het volgende:
wel bijnaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
17 minuten, en we zijn nog niet op de helft.....
THINK POSITIVE!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
17 minuten, en we zijn nog niet op de helft.....
Pardon? Dan blijf ik altijd alleenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Exen horen geen nieuwe relaties te krijgen
Als je een mooie vlinder bent, staan ze voor je in de rij.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:42 schreef Rupsebeest het volgende:
gewoon hem opnieuw verleiden om daarna te dumpenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:42 schreef Rupsebeest het volgende:
Inderdaad, en zeker niet voor mij!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Exen horen geen nieuwe relaties te krijgen
Ja behoorlijk jaquote:
quote:
Dat doen we. Opschieten en typenquote:
Jouw ex dus.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Pardon? Dan blijf ik altijd alleen
Te ver wegquote:
geen dubbele quotes!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Inderdaad, en zeker niet voor mij!
[..]
Ja behoorlijk ja
En nee ik ga d'r niet schoppen hoor, dat wint ze nooit.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja behoorlijk ja
Als secondenlijm van een spermabank!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jouw ex dus.
Singles stick together!
Dan is het goedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:45 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jouw ex dus.
Singles stick together!
ja. maar druk. veel berichten tiepen jijquote:
Thanks!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:44 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je een mooie vlinder bent, staan ze voor je in de rij.
Even geduld nog.
knuffel voor jouquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Inderdaad, en zeker niet voor mij!
[..]
Ja behoorlijk ja
JA MEVROUW!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja. maar druk. veel berichten tiepen jij
werkt die goed dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als secondenlijm van een spermabank!
Sinds wanneer doe jij moeilijk over zondes?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen dubbele quotes!
dat is zonde!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen dubbele quotes!
dat is zonde!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sinds wanneer doe jij moeilijk over zondes?
niet snel genoeg, nog maar 13 minuten!quote:
Heb m'n ex aan een TGV geplakt. Wat een rust.quote:
quote:
Goed zo. Het doel moet gehaald wordenquote:
EN DAN!?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
niet snel genoeg, nog maar 13 minuten!
* djayzz stapt uit de rij en loopt naar vorenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:45 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Thanks!
Ze hoeven niet eens voor me in de rij te staan, zodra 'the one' er maar bij zit.
ik dacht altijd dat Bizon Kit goed wasquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb m'n ex aan een TGV geplakt. Wat een rust.
Laatste 43 ZELFS posts in iets van 3 minuten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:46 schreef djayzz het volgende:
[..]
niet snel genoeg, nog maar 13 minuten!
WAT IS ER!?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Goed zo. Het doel moet gehaald worden
Ouwe lul.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:46 schreef Graseter het volgende:
WAAROM POST IEDEREEN ZO SNEL, WAT IS DIT!?
quote:
Het einde van de wereld!!quote:
Een trots warm gevoel maakt zich van mij meester.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laatste 35 posts in iets van 3 minuten.
Prima!!
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een trots warm gevoel maakt zich van mij meester.
Gewoon Pritt stiftquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat Bizon Kit goed was
Het gaat de gopede kant uit!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Laatste 43 ZELFS posts in iets van 3 minuten.
Prima!!
Als dat zou kunnen!quote:
pritt stift werkt nooitquote:
hoofdletters helpen nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:47 schreef Graseter het volgende:
DIT TOPIC MOET GODVERDOMME BINNEN 13 MINUTEN DICHT!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:48 schreef Graseter het volgende:
BARBUSSE, NIET OUWEHOEREN MAAR POSTEN!
Nee. Want dan wil ik nu seks!quote:
Ja, jouw handje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:47 schreef Graseter het volgende:
ALS IK IEMAND NIET ZIE POSTEN DAN ZWAAIT ER WAT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
We kunnen het!!!quote:
wat alleen door jou?quote:
iK OOK. KOM MAAR SNEL.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. Want dan wil ik nu seks!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, jouw handje.FFAAAUUWTT!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seks is lekker op een trekkeeeeeeeeeer!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, jouw handje.haha sadistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
SLIJMJURK. AL DIE WIJVEN ZIJN ZO...quote:
daar ben ik nog nooit op genomenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:49 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Seks is lekker op een trekkeeeeeeeeeer!
ehm...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:49 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Seks is lekker op een trekkeeeeeeeeeer!
Hee, ik ben geen wijf!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
SLIJMJURK. AL DIE WIJVEN ZIJN ZO...
No way!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg gewoon een melding dat ik te snel post
Nee oke dan. Ik trek hier de zweep eroverquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar ben ik nog nooit op genomen
nieuw doel in mn leven
Seks op een stekker.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nieuw doel in mn leven
Eerst dit doel volbrengen!!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nieuw doel in mn leven
Je lult!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:49 schreef Barbusse het volgende:
Ik krijg gewoon een melding dat ik te snel post
http://messages.fok.nl/compose.php?to=262674quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
uiteraard. Maar moet makkelijk lukkenquote:
Ik ook niet, maar lijkt me best lekker.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nieuw doel in mn leven
NIET NU!!!quote:
Maar het was, in het vorige topic, wel MIJN ideequote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee oke dan. Ik trek hier de zweep erover
Been there, done thatquote:
valt iig uit te proberenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar lijkt me best lekker.
ik heb wel eens seks gehad in een hooischuur. dolletjes, met hooikoorts...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:50 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar lijkt me best lekker.
MOET !!!!quote:
JE KAN HET!!!quote:
Dat redden we echt wel in 8 minutenquote:
wat mag je?quote:
telt de zoon ook?quote:
quote:
Volgens mij is iedereen daar mee bezigquote:
PM? LM en dat wordt ik of kloon natuurlijkquote:
quote:
typoquote: