iCarly?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef GenusButeo het volgende:
Laatst maakten ze bij iCarly een grapje over Ramadan. Dat vind ik echt niet kunnen, hoor.
JE KENT ICARLY TOCH WELquote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:01 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
JE KENT ICARLY TOCH WEL
[ afbeelding ]
Gast. Ben je homo of zo?quote:iCarly is een Emmy-genomineerde Amerikaanse televisieserie die uitgezonden wordt op Nickelodeon. Het programma is gericht op tieners en kinderen en is op 8 september 2007 voor het eerst op televisie uitgezonden. Allereerst op YTV en een maand later op The N (nu TeenNick), een onderdeel van Nickelodeon. Vanaf Pasen 2008 wordt het eerste seizoen op Nickelodeon in het Verenigd Koninkrijk en in Australië uitgezonden. Vanaf 17 mei 2008 wordt ook in Nederland de serie uitgezonden. iCarly is de eerste serie ter wereld die de mogelijkheid biedt om filmpjes op te sturen naar de officiële website, deze filmpjes worden vervolgens uitgezonden in de show. Miranda Cosgrove speelt de hoofdrol van Carly Shay, een 14-jarige presentatrice en bedenker van de internet-show iCarly. Samen met haar beste vrienden Sam Puckett (Jennette McCurdy) en Freddie Benson (Nathan Kress) verzorgt ze elke week een nieuwe show.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef GenusButeo het volgende:
Laatst maakten ze bij iCarly een grapje over Ramadan. Dat vind ik echt niet kunnen, hoor.
Eh, nee? Waar slaat dat nou weer op?quote:
Aub leg eens uit wat dageraad is? Ik ken het niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
04:40 is dageraad. Zonsopgang is rond 06:10.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eh, nee? Waar slaat dat nou weer op?
Begin van de ochtend. Buiten wordt het lichter zonder de aanwezigheid van de zon. Wanneer de zon opkomt (en dus zichtbaar wordt), is het al licht. Zonsopgang is meer het begin van de dag.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:07 schreef Martin1234 het volgende:
[..]
Aub leg eens uit wat dageraad is? Ik ken het niet?
Hoezo dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:12 schreef o.us het volgende:
Meldt. Wordt lekker een nachtmens komende tijd.
Dat is jouw mening en dat mag jij vinden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:14 schreef VuilnisMetaal het volgende:
Ramadan
Vasten om het leed van andere mensen te ervaren/verhelpen.
Ik vind het maar bullshit.
een wonderbaarlijke genezing!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Eh, nee? Waar slaat dat nou weer op?
icarly is zo nu en dan best grappig moet ik toegevenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef GenusButeo het volgende:
das een broodje aapquote:
Gelukkig maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:15 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en dat mag jij vinden.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef Martin1234 het volgende:
Er zijn ook veel Moslims die hier niet eens aan mee doen hoor!
Eerst een paar weken 's avonds zo veel mogelijk eten zodat je aan het eind van de rit goed voorbereid bent op een enorm snoepfeest. Zoiets was het iig.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Moesten ze nou juist wel of niet veel eten?
quote:
Jij hebt nog niet gehoord van het nieuwe vaccin?quote:
iCarly is briljant. Jammer dat ze het nagesynchroniseerd hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:17 schreef Slayage het volgende:
[..]
icarly is zo nu en dan best grappig moet ik toegeven
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:19 schreef KwisatzHaderach het volgende:
[..]
Eerst een paar weken 's avonds zo veel mogelijk eten zodat je aan het eind van de rit goed voorbereid bent op een enorm snoepfeest. Zoiets was het iig.
Oh ja, en er zullen zo links en rechts wel wat poppen verbrand worden want er moet ook tussendoor een beetje gefeest worden. Je kunt je niet elke avond volvreten zonder een beetje beweging.
huh welke afleveringquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef GenusButeo het volgende:
you wishquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Je moest erin meegaan, zou leuk zijn geweest.
[..]
Jij hebt nog niet gehoord van het nieuwe vaccin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Ze moeten 115% eten in 35% van de tijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Moesten ze nou juist wel of niet veel eten?
Dat ze inbreken bij een docente en dan worden ze betrapt en dan gaan ze zingen voor haar verjaardag en dan zegt ze dat ze niet jarig is en dan zegt die blonde 'EHHH... GELUKKIG SUIKERFEEST?" en dan zegt Carly "RAMADAN?"quote:
Wat een slecht grapje.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat ze inbreken bij een docente en dan worden ze betrapt en dan gaan ze zingen voor haar verjaardag en dan zegt ze dat ze niet jarig is en dan zegt die blonde 'EHHH... GELUKKIG SUIKERFEEST?" en dan zegt Carly "RAMADAN?"
liever niet, maar dat is wel de praktijk meestal jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze moeten 115% eten in 35% van de tijd.
Komt omdat het vertaald is, wedden dat ze dat in de originele versie niet zeggen. Nasynchronisatie.quote:
wat is suikerfeest in het engels? vraag ik me nu af...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:29 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Dat ze inbreken bij een docente en dan worden ze betrapt en dan gaan ze zingen voor haar verjaardag en dan zegt ze dat ze niet jarig is en dan zegt die blonde 'EHHH... GELUKKIG SUIKERFEEST?" en dan zegt Carly "RAMADAN?"
Niet in de winterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
liever niet, maar dat is wel de praktijk meestal ja
Sugarparty.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:32 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is suikerfeest in het engels? vraag ik me nu af...
in de winter vasten is voor watjes, dan doen namelijk ook de mensen mee, die nu klagen dat het niet te doen is met die lange dagenquote:
Precies mijn gedachtesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:36 schreef Slayage het volgende:
[..]
in de winter vasten is voor watjes, dan doen namelijk ook de mensen mee, die nu klagen dat het niet te doen is met die lange dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |