Je kan het enkel en alleen maar zeggen en benadrukken hoeveel belang je er aan hecht, maar ik vrees dat het daar ongeveer stoptquote:Op maandag 16 augustus 2010 10:53 schreef pessie het volgende:
En mijn zoon heeft een speen. Ik heb altijd geroepen dat mijn kind geen speen krijgt maar nu drinkt hij eindelijk effectief en hoef ik hem niet meer continu aan te leggen. Hoe ga ik nu aan mn schoonouders uitleggen dat ze nooit maar dan ook nooit de speen in de suikerpot mogen dopen en vervolgens aan Nathan geven? (daar hebben ze het regelmatig over "omdat kinderen dat zo lekker vinden", ik snap nu een stuk beter waarom manlief een rampgebit heeft).
elke luierwissel zachtjes zinkzalf inmasseren (hoeft niet veel te zijn!). de maizenatruc werkt ook heel goed (dan geen zinkzalf dusquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:31 schreef ymme het volgende:
Mart is echt zielig. Vaak dunne poep in de luier. Het ruikt alsof de hele luier onder zit. Maar blijkt dan maar een klein beetje te zijn. StinkenMaar zijn billen worden roder en roder. En ook beginnen er bultjes op te zitten. Meneer is ook niet echt vrolijk en huilt veel. Vind dit zo zielig.
Kan in zijn mond niet ontdekken welke tand nu aan het doorkomen is. Is allemaal nogal doorzichtig en mart laat ons niet graag in z'n mondje kijken.
Alle tips zijn welkom
daar hebben ze die celstofmatjes voor uitgevondenquote:Op maandag 16 augustus 2010 11:53 schreef ymme het volgende:
Nou ja, hij slaapt gelukkig wel goed. Dus dan vind ik een pijnstiller eigenlijk niet zo nodig.
En als we nu eens konden zien welke tand!
En in de blote billen laten liggen, durf ik niet. Plast ie niet alles onder, poept ie dadelijk anders onder
heerlijk!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:56 schreef Orea het volgende:
Ze zit boven geboortegewicht! Vanaf donderdag gewoon 250 gram aangekomen! Ik ben mega trots en fijn om de bevestiging te krijgen dat het nu dus prima loopt met de borstvoeding!
Super!quote:Op maandag 16 augustus 2010 11:56 schreef Orea het volgende:
Ze zit boven geboortegewicht! Vanaf donderdag gewoon 250 gram aangekomen! Ik ben mega trots en fijn om de bevestiging te krijgen dat het nu dus prima loopt met de borstvoeding!
Ik zeg regelmatig tegen schoonmoe "het is mijn kind, ik ben degene die hard heeft gewerkt om hem geboren te laten worden", lijkt soms alleen net alsof ze me niet hoort. En manlief hoort ze wel, en van hem kan ze ook meer hebben dan van mij dus vind ik dat manlief dat moet regelen met zn ouders, bij mijn eigen ouders is het anders, als mijn moeder niet luistert zeg ik dat gewoon. Bij schoonmoeders werkt alles kennelijk toch even anders.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef Ticootje het volgende:
Pessie, waarom zeg je dat tegen je man? Ik zou toch echt even stuiteren tegen schoonmoe. Het is jouw kind. Jij bepaald. Als jij het genoeg vindt dan heeft ze dat te slikken, en niet weigeren om Nathan aan je terug te geven. Kom op nou, zal ff helemaal mooi worden.
Fijn!! Lukt het een beetje je draai te vinden met 2 kinderen?quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:51 schreef Lieszdraaijer het volgende:
Schoonouders en eigen ouders lijkt vaker anders te gaan..Ik herken veel in je verhaal Pessie want mijn schoonmoeders luistert soms ook nergens naar als ik wat zeg! Gewoon blijven zeggen..
Kom even snel buurten want hoor Nanique boven alweer pruttelen dus die word zo wakker! Ze ligt vanaf half 12 al lekker te pitten!!Had ik even de handen vrij voor Shenaya dat was fijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |