quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit kan ik wel bevestigen. Hij heeft mij ook eens gered met de kindjes hier, zonder kleurtje zelfs. Deze man is een held.
Zoek 'm op, zeg z'n moeder dat je zijn juf bent en praat met m.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:31 schreef yvonne het volgende:
Hallo Re, help me out.
Ik ben bang voor bloed aan m'n handen, maar zeg nou zelf
AP kán niet echt zijn, dat kan gewoonweg niet!
AP zeg ik al 98768768756xquote:
NINJA EDITquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:31 schreef yvonne het volgende:
Hallo Re, help me out.
Wacht maar tot je theezakjes hebtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dit kan ik wel bevestigen. Hij heeft mij ook eens gered met de kindjes hier, zonder kleurtje zelfs. Deze man is een held.
quote:
Ervaring ?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wacht maar tot je theezakjes hebt
Aaaaaaaaaaahquote:
Jij denkt serieus dat AP een troll is? Nee, hij is echt. Dat moet wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:31 schreef yvonne het volgende:
Hallo Re, help me out.
Hoe is het met je theezakjes trouwens? Zijn het inmiddels al theezakken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wacht maar tot je theezakjes hebt
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat AP een troll is? Nee, hij is echt. Dat moet wel.
En mensen die voor een trein springen door de manier waarop ze behandeld worden op FOK!, kunnen ook geen weerstand bieden in de echte, harde wereld. Dat heet natuurlijke selectie.
Nee, het is vast een oudere eenzame vrouw op een kamer heel alleen die haar rol speelt op een jongerenforum geheten FOK!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:35 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat AP een troll is? Nee, hij is echt. Dat moet wel.
En mensen die voor een trein springen door de manier waarop ze behandeld worden op FOK!, kunnen ook geen weerstand bieden in de echte, harde wereld. Dat heet natuurlijke selectie.
Toen moesten jullie nog geboren wordenquote:
Mag ik deze inkoppen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, het is vast een oudere eenzame vrouw op een kamer heel alleen die haar rol speelt op een jongerenforum geheten FOK!
Echt niet?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm ik mis iets want ik ken die ap niet
Je zou nu toch wel beter moeten weten toch? Je hebt al van allerlei mongolen meegemaakt op dit forum, en je verbaasd je nog steeds over bepaalde users?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, het is vast een oudere eenzame vrouw op een kamer heel alleen die haar rol speelt op een jongerenforum geheten FOK!
Man ik heb hier de hele Pickwick fabriek hangen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hoe is het met je theezakjes trouwens? Zijn het inmiddels al theezakken?
Deze is écht de ergste van allemaalquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Je zou nu toch wel beter moeten weten toch? Je hebt al van allerlei mongolen meegemaakt op dit forum, en je verbaasd je nog steeds over bepaalde users?
Maak weer een paar foto's zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man ik heb hier de hele Pickwick fabriek hangen!
Nee, daar mis je niets aan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef formerjellybean het volgende:
hmmm ik mis iets want ik ken die ap niet
Oké: skippy, je hebt een puntquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:37 schreef HeatWave het volgende:
skippy, speedfreaksjj, trueno, need I go on?
*trots*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze is écht de ergste van allemaal
En schenkstroop dan.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deze is écht de ergste van allemaal
Geeft de Pickwick fabriek ook rondleidingenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Man ik heb hier de hele Pickwick fabriek hangen!
Ik heb FOK! meegemaakt zonder AP en ik moet zeggen dat ik het een stuk beter vond.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef JustinK het volgende:
Hoe zou het leven op FOK! zijn zonder AP?
Je hebt geen blog meer jonguhquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:39 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Maak weer een paar foto's zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Geeft de Pickwick fabriek ook rondleidingen?
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
http://ado.blogdns.com/joomla/
*fapfapfap*quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef Dartanion het volgende:
[ afbeelding ]
Die staan er nog best OK bij hoor, voor iemand van jouw leeftijd!
permban, klaarquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef yvonne het volgende:
Ja nou weer ff serieus
a) ik denk dat ie bij afzeiken voor de trein springt
b) ik denk dat ie eik niet echt is en iemand een rol speelt
Confused
Jammer heb ik het niet lang genoeg mee kunnen maken.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb FOK! meegemaakt zonder AP en ik moet zeggen dat ik het een stuk beter vond.
Fapperdefap!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef Dartanion het volgende:
Die staan er nog best OK bij hoor, voor iemand van jouw leeftijd!
Ik denk dat je gelijkt hebt. Iemand kan niet zo gestoord zijn. Issie dat wel. Jammer dan. Lezen we dan wel weer in de krant.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef yvonne het volgende:
Ja nou weer ff serieus
a) ik denk dat ie bij afzeiken voor de trein springt
b) ik denk dat ie eik niet echt is en iemand een rol speelt
Confused
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |