Nee, geen mail/msn meesturen werkt frustratie verhogendquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Arnax het volgende:
[..]
En jij stuurt gelijk een mail/msn adres of telefoonnummer als ze geen full-member zijn?
Hoe kom je dan in contact met vrouwen die geen full-member zijn?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:16 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Nee, geen mail/msn meesturen werkt frustratie verhogend
Niet, die zijn toch niet serieus. Doen mee voor spek en bonen. Die mogen hun eigen boontjes doppenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:18 schreef Arnax het volgende:
[..]
Hoe kom je dan in contact met vrouwen die geen full-member zijn?
Ja maar jij zegt bij alles 'pff whatever' tot er een leuk koppie langskomt en dan mag ie net zo goed blz 142 van het telefoonboek quoten, dan reageer je welquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hierbij zou ik dus zoiets hebben van: pfff, whatever!!
Das waarquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ja maar jij zegt bij alles 'pff whatever' tot er een leuk koppie langskomt en dan mag ie net zo goed blz 142 van het telefoonboek quoten, dan reageer je wel
HA! Misschien moet dat in de praktijk gebracht worden met een profiel als:quote:
Dát vind ik dus inderdaad een leuk berichtjequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:42 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
HA! Misschien moet dat in de praktijk gebracht worden met een profiel als:
'Het schijnt dat het vrouwen op datingsites niet echt boeit wat je neerzet omdat voor een eerste indruk het uiterlijk ook op internet het belangrijkste is en dat je net zo goed het telefoonboek kunt quoten. Bij deze dus:
<insert lap tekst uit telefoonboek>
Natuurlijk, ik wil ook niet zeggen dat we het nu maar met lelijkerds moeten doen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:54 schreef Ordos20 het volgende:
Maar in de tussentijd doen we toch net alsof het wel wat uitmaakt![]()
Mjah.. dat valt mij ook al op. Genoeg profielen waarbij ik denk "Echt niet dat jij 28 bent"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:54 schreef Ordos20 het volgende:
Maar in de tussentijd doen we toch net alsof het wel wat uitmaakt![]()
Trouwens als ik zo rond kijken tussen de profielen..... ligt het nou aan mij of liegt de helft over haar leeftijd. Ik bedoel..... ik zie dames die beweren 30*35 te zijn met een hoofd wat ver boven de 45 lijkt
*onschuld aan het kwijtraken is*
Heb je het nou over mij??quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah.. dat valt mij ook al op. Genoeg profielen waarbij ik denk "Echt niet dat jij 28 bent"
En als ze dan wel 28 zijn dan heb ik medelijden met ze want dan hebben ze gewoon 'n oude kop
En uit medelijden stuur je ze dan maar een berichtje..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Mjah.. dat valt mij ook al op. Genoeg profielen waarbij ik denk "Echt niet dat jij 28 bent"
En als ze dan wel 28 zijn dan heb ik medelijden met ze want dan hebben ze gewoon 'n oude kop
Ik weet niet of je weleens naar Popstars of zo kijkt, maar het lijkt wel of iedereen er tegenwoordig VEEL ouder uitziet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:57 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, dat komt doordat de TV's van tegenwoordig veel beter zijnquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of je weleens naar Popstars of zo kijkt, maar het lijkt wel of iedereen er tegenwoordig VEEL ouder uitziet.
Nee, ik kijk helaas alleen kwaliteitsTV..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet niet of je weleens naar Popstars of zo kijkt, maar het lijkt wel of iedereen er tegenwoordig VEEL ouder uitziet.
Ik niet hoor.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:07 schreef Karina het volgende:
het lijkt wel of iedereen er tegenwoordig VEEL ouder uitziet.
Een of ander programma waarin je veeel mensen ziet en waarbij hun leeftijd wordt genoemdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:17 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, ik kijk helaas alleen kwaliteitsTV..
Ik word eigenlijk altijd jonger geschat, maar dat kan natuurlijk ook uit beleefdheid zijnquote:
Net zo oud als zijn schoenmaat, maar hij heeft de illusie dat ie er jonger uitziet!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Een of ander programma waarin je veeel mensen ziet en waarbij hun leeftijd wordt genoemd
@Techno: ik weet niet hoe je eruitziet en ook niet hoe oud jij bent![]()
Ik heb een fobo... dus doe maar een poging.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:43 schreef Karina het volgende:
@Techno: ik weet niet hoe je eruitziet en ook niet hoe oud jij bent![]()
Jij lacht altijd als enige om je eigen grapjes?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:46 schreef Trololo. het volgende:
Net zo oud als zijn schoenmaat, maar hij heeft de illusie dat ie er jonger uitziet!
Nee, ik zit op mijn werk... mijn collega's moesten er ook om lachen!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Jij lacht altijd als enige om je eigen grapjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |