Hehehequote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:54 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Hehe, misschien kunnen jullie samen op "mannenjacht" gaan ?
whehehehequote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:52 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Moewahahahaaaah... past weer meer bij mij!
Zit ik net te chatten met iemand die hihi typte.. even wat van gezegd en klaar ermee. Ik bedoel, je bent toch geen paardquote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ditch de 'hihi' en het is helemaal goed!
Tgggquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:00 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Zit ik net te chatten met iemand die hihi typte.. even wat van gezegd en klaar ermee. Ik bedoel, je bent toch geen paard![]()
Echt leuke gesprekken, leuke man op de foto.. komt ie helemaal uit LimburgEn ik woon ergens waar ze de harde G hebben
Dan krijg ik gelijk zo'n beeld voor me van een of andere hijgert..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:02 schreef Krullehoofd het volgende:
Er zijn ook mensen die ghegheghe gebruiken. Ik weet het niet, komt op mij een beetje over als baby taal ofzo.
Ja joh, môt je doen, kèn je lachûh !quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:57 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
HeheheIk zal het eens voorstellen..
Hé hou eens op! Ik heb heus een goed voorstellingsvermogen en tot op dit moment kon ik het redelijk onderdrukken.quote:
Hmm, en mijn Tgggquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:05 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Hé hou eens op! Ik heb heus een goed voorstellingsvermogen en tot op dit moment kon ik het redelijk onderdrukken.
Jouw druppelsquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:09 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hmm, en mijn TgggWas de druppel?
Wat stel je je nu voor?
quote:
quote:
Aaawwhh wat lief, ontluikende liefde...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:11 schreef Civilian het volgende:
[..]Daten? Ik heb ook een harde G
Je maakt me gek met die harde Gquote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:11 schreef Civilian het volgende:
[..]Daten? Ik heb ook een harde G
Hey, een basis van druppels en harde G's kan best werken hoor!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:16 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
[..]
Aaawwhh wat lief, ontluikende liefde...
quote:ok dan lekker geil ik wil je poesje volspuiten....
klinkt ook lekker....
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is dat hihi een virus dat zich snel verspreidt, mijn date van zondag begint er ook al mee... snel afleveren.
En de andere, die wilde knuffelen, nou ja knuffelen was het niet dus.
[..]
Doei en blok.
Volgens mij is dat hihi een virus dat zich snel verspreidt, mijn date van zondag begint er ook al mee... snel afleveren.
[..]
Doei en blok.
Volgens mij is dat hihi een virus dat zich snel verspreidt, mijn date van zondag begint er ook al mee... snel afleren.
[..]
Doei en blok.
Misschien wilde hij wel erna knuffelen. Of ervoor..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is dat hihi een virus dat zich snel verspreidt, mijn date van zondag begint er ook al mee... snel afleren.
[..]
Doei en blok.
Ik heb een keer gehad dat eentje de cam aandeed en geen kleding meer aanhad.... dat verwacht je ook niet... dan liever gelijk duidelijk, scheelt tijd...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:06 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Misschien wilde hij wel erna knuffelen. Of ervoor..
Maar ik heb ze liever zo, weet je meteen dat je ze kunt blokkeren. Sommigen doen er zinnenlang over om uiteindelijk te vragen: Ben je geil?
Dat heb ik als man nu nooitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat eentje de cam aandeed en geen kleding meer aanhad.... dat verwacht je ook niet... dan liever gelijk duidelijk, scheelt tijd...
Hij is tenminste wel eerlijk.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Doei en blok.
Hij had het vast heel warm.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:13 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehad dat eentje de cam aandeed en geen kleding meer aanhad.... dat verwacht je ook niet... dan liever gelijk duidelijk, scheelt tijd...
Eigenlijk is het wel grappig, denken die mannen nou echt dat je zo een vrouw kunt versieren, hoe dom ben je dan.quote:
Die mannen zitten er ook niet om te versieren. Die moeten hun (g)ei(l) kwijt.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel grappig, denken die mannen nou echt dat je zo een vrouw kunt versieren, hoe dom ben je dan.
Als je daar al geil van wordt, van dat soort dingen mailenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:47 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Die mannen zitten er ook niet om te versieren. Die moeten hun (g)ei(l) kwijt.
Ik word wel opgewonden van zo'n man in zijn nakie met zijn pik in zijn hand.. vragende of ik geil ben.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je daar al geil van wordt, van dat soort dingen mailenzielig hoor.
Dat zijn toch fantastische kroegverhalen ! Je bent gelijk het middelpunt van alle mannelijke aandacht..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 21:53 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Ik word wel opgewonden van zo'n man in zijn nakie met zijn pik in zijn hand.. vragende of ik geil ben.
Hoe kan ik het weerstaan.. natuurlijk zeg ik jaen vinger me klaar op het beeld dat hij me geeft
![]()
Maar voor een avondje lachen is het altijd leuk
... en welke vrouw wil dat nou nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:00 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat zijn toch fantastische kroegverhalen ! Je bent gelijk het middelpunt van alle mannelijke aandacht..
En dan zeg je gewoon : "volgens mij ben je vijf jaar jonger als dat je eruit ziet"quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Vraag je aan een vrouw in de kroeg hoe oud ze is, komt ze met zo'n zielig 'raad maarrrr'.
Wijsneusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Heheh, jij zou het leuk vinden als ineens zo'n kerel naakt voor je cam zat?
Zeg gewoon hoeveel jaren.. die man heeft allang besloten; wel of niet niet neuken.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:39 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
En dan zeg je gewoon : "volgens mij ben je vijf jaar jonger als dat je eruit ziet"
idd, leeftijd maakt niets uit als je toch al weet wat je gaat (of beter: wilt) doenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:50 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Zeg gewoon hoeveel jaren.. die man heeft allang besloten; wel of niet niet neuken.
Maar omslachtigheid is een kenmerkend iets van de mens.. vinden we heerlijk om te doen
Origineel bericht hoor... pff.quote:Hey,
Ik heb je oproep gelezen en ben geïnteresseerd om met jou in contact te komen!
Om te zien of jij ook interesse in mij hebt wacht ik op een berichtje van jou. Ik hoop een berichtje van je te ontvangen!
Groetjes,
Aaldert
Dat is toch het standaard berichtje als je op 'toon interesse' klikt? Tenzij afzender *heel* leuk is negeer ik die. Wil wel iets van moeite zien.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:03 schreef LilDutchPrincess het volgende:
NL 31642544
[..]
Origineel bericht hoor... pff.
whehehequote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is toch het standaard berichtje als je op 'toon interesse' klikt? Tenzij afzender *heel* leuk is negeer ik die. Wil wel iets van moeite zien.
Zó irritant die interessedingen.. Ja, ik heb interesse.. om je heg te scheren :Squote:Op donderdag 12 augustus 2010 23:12 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat is toch het standaard berichtje als je op 'toon interesse' klikt? Tenzij afzender *heel* leuk is negeer ik die. Wil wel iets van moeite zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |