Inderdaad. Vraag je aan een vrouw in de kroeg hoe oud ze is, komt ze met zo'n zielig 'raad maarrrr'.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:44 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik word eigenlijk altijd jonger geschat, maar dat kan natuurlijk ook uit beleefdheid zijn![]()
Erg belangrijk !quote:
Hebben die geen eigen computer dan? Of werkt dat niet zo op de sociale werkplaats?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:49 schreef Trololo. het volgende:
Nee, ik zit op mijn werk... mijn collega's moesten er ook om lachen!
Mijn vriendinnetje zegt altijd 'LOL' als ik iets grappigs zegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Erg belangrijk !Niks zo erg als een vrouw die je schaapachtig zit aan te kijken als je een grapje maakt...
Je msn-vriendinnetje bedoel je?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:55 schreef Trololo. het volgende:
[..]
Mijn vriendinnetje zegt altijd 'LOL' als ik iets grappigs zeg
Nee, IRLquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:57 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je msn-vriendinnetje bedoel je?
Of AFK als ze IRL leuke dingen gaat doen ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:02 schreef Silenus het volgende:
Zegt ze dan ook 'BRB' als ze even gaat pissen?
Nou ja, toen ik me twee jaar geleden moest legitimeren of ik wel echt boven de 18 was vond ik redelijk genant. Iets jonger is leuk, maar 8 jaar.......quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Vraag je aan een vrouw in de kroeg hoe oud ze is, komt ze met zo'n zielig 'raad maarrrr'.
Ik zit godverdomme toch niet bij fucking that's the question, SNOL, denk ik dan...Maarja, uit hosseltechnisch oogpunt ga je dan maar 3 jaar onder je werkelijke schatting zitten.
"Haha nee ik ben toch echt 31!"
"Haha ja dag, je lult, je bent zeker 27."
"Nee echt hihi!"
(Intussen denkt ze: Yeah ik zie er nog goed uit, ik kan jonge mannen krijgen, en deze ook, olé, zoenen!
Mission accomplished. Vrouwen...:')
photo proofquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:07 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik me twee jaar geleden moest legitimeren of ik wel echt boven de 18 was vond ik redelijk genant. Iets jonger is leuk, maar 8 jaar.......
Ik heb een tijdje 'roffelkopter' gezegdquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:02 schreef Silenus het volgende:
Die uitsmijter wilde gewoon je achternaam weten zodat 'ie je later kon playen op Hyves.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:07 schreef Farouche het volgende:
[..]
Nou ja, toen ik me twee jaar geleden moest legitimeren of ik wel echt boven de 18 was vond ik redelijk genant. Iets jonger is leuk, maar 8 jaar.......
En ik trap er nog iedere keer in ookquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Inderdaad. Vraag je aan een vrouw in de kroeg hoe oud ze is, komt ze met zo'n zielig 'raad maarrrr'.
Ik zit godverdomme toch niet bij fucking that's the question, SNOL, denk ik dan...Maarja, uit hosseltechnisch oogpunt ga je dan maar 3 jaar onder je werkelijke schatting zitten.
"Nee echt hihi!"
(Intussen denkt ze: Yeah ik zie er nog goed uit, ik kan jonge mannen krijgen, en deze ook, olé, zoenen!
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 'roffelkopter' gezegd
Zou je misschien denken, maar dan dat is gewoon be right back. We spreken Engels onderlingquote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:02 schreef Silenus het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Nee echt hihi!"
Don't call us, we'll call you.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:11 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
CherryLips tijdens een date:
"Haha, en dan vraag ik me soms wel eens af waarom ik nog single ben. Er zijn gewoon te weinig leuke mannen!Roffelkopter!!"
Date:ik bel je nog wel.
Dat zou je 5 jaar lang al te horen krijgen...quote:
LIjkt me geweldig als er een date zoiets op zijn/haar antwoordbandje heeft staanquote:
of doet ze stijf haar ogen dicht en murmelt ctrlZ ctrlZ ctrlZ achter elkaar als ze net iets heel dom heeft gedaan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 15:02 schreef Silenus het volgende:
nee, alt F4quote:Op donderdag 12 augustus 2010 16:29 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
of doet ze stijf haar ogen dicht en murmelt ctrlZ ctrlZ ctrlZ achter elkaar als ze net iets heel dom heeft gedaan?
Je lijkt wel een wijf met die vraagquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb een fobo... dus doe maar een poging.
Dat knuffelen kan nog net, maar dat 'Hihi'....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf met die vraagMaar je zei dat je er jonger uitzag dus je zult wel een jaar of 36 zijn dan.
Ik kreeg net nog een bericht op Knuz, een man die in 1 zin de woorden "knuffelen" en hihi gebruiktOOK net een wijf dus
Male hihi.. that's a big nonoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat knuffelen kan nog net, maar dat 'Hihi'....
Had ik het laatst met mijn date over. Die zegt regelmatig 'hihi' over de chat. Als een vrouw het doet is het wel schattig, maar een man moet haha tikken. Of hehe voor sarcastische dingetjes. Hoho is ook fout, want dan visualiseert de dame ineens 50 kilo bij je huidige gewicht.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:26 schreef Arnax het volgende:
Dat knuffelen kan nog net, maar dat 'Hihi'....
En een rood pak + witte baardquote:Op donderdag 12 augustus 2010 17:55 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Had ik het laatst met mijn date over. Die zegt regelmatig 'hihi' over de chat. Als een vrouw het doet is het wel schattig, maar een man moet haha tikken. Of hehe voor sarcastische dingetjes. Hoho is ook fout, want dan visualiseert de dame ineens 50 kilo bij je huidige gewicht.
Ik had em allang doorquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
"Nee echt hihi!"
hahahaha... Ik mail met een kerel die vaak "hihi" typt. Stoorde me er ook al aanquote:
Ditch de 'hihi' en het is helemaal goed!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb hihi, haha, hehe en whehe in m'n arsenaal, maar hohoho past niet echt bij m'n postuur
Moewahahahaaaah... past weer meer bij mij!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
ik heb hihi, haha, hehe en whehe in m'n arsenaal, maar hohoho past niet echt bij m'n postuur
Hehe, misschien kunnen jullie samen op "mannenjacht" gaan ?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:39 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
hahahaha... Ik mail met een kerel die vaak "hihi" typt. Stoorde me er ook al aan
Verder is ie wel leuk though.
in heel uitzonderlijke gevallen vind ik hihi gewoon goed passen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 19:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ditch de 'hihi' en het is helemaal goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |