abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 augustus 2010 @ 10:28:41 #126
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85176840
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zag opeens dat ik dat uit had staan (ooit een keer uitgezet en niet meer aangezet). En ik zie dat het FoBo tot datingsite is gepromoveerd, toch maar eens aanpassen dan binnenkort ;)
Ja zeg, zo kunnen die mannen natuurlijk nooit zien of je ze aan het checken ben. :(
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
pi_85177346
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 08:20 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik zag opeens dat ik dat uit had staan (ooit een keer uitgezet en niet meer aangezet). En ik zie dat het FoBo tot datingsite is gepromoveerd, toch maar eens aanpassen dan binnenkort ;)
Fobo is gratis ook :P
Sarcasme. Herken het.
pi_85178114
WTF heb even 20 topics gemist ofzo
pi_85178849
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 19:43 schreef Viking84 het volgende:
Jullie kunnen trouwens wel allemaal gaan lopen zeuren over 'onpersoonlijke berichtjes krijgen', maar ik vind het niet gek dat mensen daartoe overgaan (vooral mannen) als je ziet hoe scheef de verhouding berichtje schrijven - reactie krijgen is. Als ik een persoonlijk bericht schrijf, ben ik daar toch zomaar 10 mins á een kwartier mee bezig.
Je moet ook geen heel bericht schrijven, maar iets korts waar je inhaakt op haar profiel en een vraag stelt. Altijd een vraag stellen. Altijd.

Als iemand bij favo boek hetzelfde wazige boek als jij hebt ingevuld stuur je iets als
"Jaaah! Eindelijk iemand die het boek <xxxxx> kent! Het was even zoeken, maar iemand met smaak verdient een reaktie ;-)
Heb je al wat leuke contacten kunnen opdoen via RP?"

Luchtig + een vraag. Als ze je profiel interessant vinden zullen ze antwoord geven. En als je eenmaal heen en weer aan het sturen bent, dan gaat het verder vanzelf.
beter een knipoog dan een blauw oog
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:46:13 #130
313504 Trololo.
Russianbrides.nu
pi_85179391
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Je moet ook geen heel bericht schrijven, maar iets korts waar je inhaakt op haar profiel en een vraag stelt. Altijd een vraag stellen. Altijd.

Als iemand bij favo boek hetzelfde wazige boek als jij hebt ingevuld stuur je iets als
"Jaaah! Eindelijk iemand die het boek <xxxxx> kent! Het was even zoeken, maar iemand met smaak verdient een reaktie ;-)

Luchtig + een vraag. Als ze je profiel interessant vinden zullen ze antwoord geven. En als je eenmaal heen en weer aan het sturen bent, dan gaat het verder vanzelf.
Fout! Luchtig is gebakken lucht! En mooie vrouwen doen nu eenmaal leuke contacten op, dus je had net zo goed kunnen vragen of ze van lekker eten houdt! _O-

Maak er iets van als:

Ik kwam voorbij je profiel en ik zag dat je houdt van de boeken van Stieg Larsson. Dat zeg je toch niet omdat hij nu zo populair is hè. Je lift toch niet mee op zijn populariteit? Als ik een inschatting mocht maken zie ik je er meer voor aan dat je de boeken van Maria Mosterd leest! Nou, verklaar dat eens!

Reactie gegarandeerd! :')
pi_85179440
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:31 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Hierbij zou ik dus zoiets hebben van: pfff, whatever!!
Sarcasme. Herken het.
pi_85179472
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:47 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hierbij zou ik dus zoiets hebben van: pfff, whatever!!
:D.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_85179492
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:46 schreef Trololo. het volgende:

[..]

Fout! Luchtig is gebakken lucht! En mooie vrouwen doen nu eenmaal leuke contacten op, dus je had net zo goed kunnen vragen of ze van lekker eten houdt! _O-

Maak er iets van als:

Ik kwam voorbij je profiel en ik zag dat je houdt van de boeken van Stieg Larsson. Dat zeg je toch niet omdat hij nu zo populair is hè. Je lift toch niet mee op zijn populariteit? Als ik een inschatting mocht maken zie ik je er meer voor aan dat je de boeken van Maria Mosterd leest! Nou, verklaar dat eens!

Hierbij zou ik ook zoiets hebben van: ppffff whatever.

Whehehe. Jullie kunnen elkaar een handje geven voor het schrijven van suffe openingsberichtjes :9
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:51:07 #134
313504 Trololo.
Russianbrides.nu
pi_85179589
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:48 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Whehehe. Jullie kunnen elkaar een handje geven voor het schrijven van suffe openingsberichtjes :9
Ik ben geen RP lid, maar ik zou het wel cool vinden als iemand dat even naar zo'n grietje toestuurt om het te testen :)

Jij bent bevooroordeeld, dus jouw mening telt niet :{w
pi_85179675
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:51 schreef Trololo. het volgende:

[..]

Ik ben geen RP lid, maar ik zou het wel cool vinden als iemand dat even naar zo'n grietje toestuurt om het te testen :)

Jij bent bevooroordeeld, dus jouw mening telt niet :{w
Ik ben niet bevooroordeeld, ik ben ervaringsdeskundig en geef graag ongewenst mijn mening :P
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:54:40 #136
313504 Trololo.
Russianbrides.nu
pi_85179745
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:52 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben niet bevooroordeeld, ik ben ervaringsdeskundig en geef graag ongewenst mijn mening :P
Jij bent een vrouw en eerlijk gezegd is een vrouw de laatste aan wie je moet vragen hoe je een vrouw moet benaderen! :')
pi_85179781
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:54 schreef Trololo. het volgende:

[..]

Jij bent een vrouw en eerlijk gezegd is een vrouw de laatste aan wie je moet vragen hoe je een vrouw moet benaderen! :')
Ja, want single mannen weten het veel beter, daarom zijn ze nog single :P
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:56:43 #138
97868 Krullehoofd
pi_85179821
quote:

[..]

Whehehe net of jij het beter kunt...
pi_85179838
~:)
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:46 schreef Trololo. het volgende:

[..]

Maak er iets van als:

Hier zou ik dus ook op afknappen hoor. Maria Mosterd vind ik namelijk een beetje simpel, waardoor ik indirect denkt dat ik simpel ben.....

Laatst leuk profiel gezien van iemand waarbijs tond dat hij momenteel met een boek van Stieg bezig was, waarop ik stuurde:

En, heb je Stieg al uit? groetjes!

Meer was er niet nodig :) .
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:59:12 #140
313504 Trololo.
Russianbrides.nu
pi_85179916
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben niet single oO<

Ik wou dat ik het was, maar helaas ik heb het leukste meisje van paiq weten te ontvoeren en ze wil me niet laten gaan! En ik haar ook niet O+
  donderdag 12 augustus 2010 @ 11:59:58 #141
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_85179940
quote:

[..]

Komt mij ook allemaal wat... geforceerd over!

quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:55 schreef Spirit82 het volgende:

Hoe is het met jou affaire afgelopen dan? afgelopen? :D
Overal verstand van.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:01:54 #142
313504 Trololo.
Russianbrides.nu
pi_85180024
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:57 schreef Farouche het volgende:
[..]

Hier zou ik dus ook op afknappen hoor. Maria Mosterd vind ik namelijk een beetje simpel, waardoor ik indirect denkt dat ik simpel ben.....

Laatst leuk profiel gezien van iemand waarbijs tond dat hij momenteel met een boek van Stieg bezig was, waarop ik stuurde:

Dat was de bedoeling van dat bericht ook. Je weg te zetten als simpel. Een beetje vrouw komt voor zichzelf op en boem... contact! Daarna wel lief zijn tegen elkaar! *;
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:03:50 #143
313504 Trololo.
Russianbrides.nu
pi_85180096
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 11:57 schreef Farouche het volgende:
[..]

Jij bent een vrouw! :{w Als je er leuk uit ziet hoef je alleen maar een berichtje te sturen, zo van: Neuckuh? en je hebt beet :Y
pi_85180121
Eigenlijk... Maakt het niks uit wat je schrijft. Als ze je foto maar leuk vinden volgens mij.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:12:13 #145
97868 Krullehoofd
pi_85180432
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:04 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Eigenlijk... Maakt het niks uit wat je schrijft. Als ze je foto maar leuk vinden volgens mij.
Gezien de kritiek van meerdere dames hier op spelvauten e.d in profielen is dat niet helemaal waar.
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:12:19 #146
313504 Trololo.
Russianbrides.nu
pi_85180438
quote:
Ik heb dat laatst eens getest en het klopt niet. Een foto van een goeduitziende man met een simpele tekst scoort, dezelfde foto met een wat langere, in mijn ogen een originele tekst, die scoort ook.

Maar, dezelfde foto met de profieltekst zoals iemand die hier gepost heeft in een vorig topic die scoort helemaal niet, noppes, nada!
pi_85180456
quote:
-O- en ik sta altijd kut op foto's
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:16:45 #148
97868 Krullehoofd
pi_85180596
quote:
Tenzij je in de groep 18 - 21 jaar zit, dan denk ik wel dat je gelijk hebt.
  Moderator donderdag 12 augustus 2010 @ 12:21:01 #149
9859 crew  Karina
Woman
pi_85180751
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:12 schreef Trololo. het volgende:

[..]

Ik heb dat laatst eens getest en het klopt niet. Een foto van een goeduitziende man met een simpele tekst scoort, dezelfde foto met een wat langere, in mijn ogen een originele tekst, die scoort ook.

Maar, dezelfde foto met de profieltekst zoals iemand die hier gepost heeft in een vorig topic die scoort helemaal niet, noppes, nada!
Ik kijk natuurlijk naar de foto, maar ook naar het profiel. Als het een leuke foto is maar overal staat verder ingevuld "vertel ik later" en bij de profieltekst staat 1 regeltje, dan reageer ik niet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  donderdag 12 augustus 2010 @ 12:23:56 #150
313504 Trololo.
Russianbrides.nu
pi_85180852
quote:
Op donderdag 12 augustus 2010 12:21 schreef Karina het volgende:

[..]

Ik kijk natuurlijk naar de foto, maar ook naar het profiel. Als het een leuke foto is maar overal staat verder ingevuld "vertel ik later" en bij de profieltekst staat 1 regeltje, dan reageer ik niet.
Bij 'mij' stond er: Kom maar op!

Als reactie veel: Hier ben ik dan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')