abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85124384
Ik heb dr ook gevonden: "Or if you'd know what I would mean by saying "Fok!". "
:P

leuk is de verwante meiden ernaast:

onder het fotootje staat: "similar"of "less desiring of sex"

nou dat belooft wat :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85125117
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 01:35 schreef Godshand het volgende:
Ik heb dr ook gevonden: "Or if you'd know what I would mean by saying "Fok!". "
:P

leuk is de verwante meiden ernaast:

onder het fotootje staat: "similar"of "less desiring of sex"

nou dat belooft wat :')
*Zwaait* :W
Ja, klopt dat zie ik dan ook maar dan mannelijke varianten.
pi_85125368
:W
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_85127477
Ik heb een knuz profiel aangemaakt, heb nu al spijt :')

Me eerste reactie

Datum: 11/08/2010 06:01
Titel: hoi
Inhoud:
hoi leuke dame,

Ik ben *,een betrouwbare, vriendelijke man. Ik woon alleen,en na al weer een tijd alleen te zijn geweest, begin ik ook de liefde wel weer te missen.r, en vind je het ook leuk om zo nu en dan eens lekker uit eten te gaan of gewoon op de bank een filmpje te kijken, dan zou ik graag met je in contact komen.

groetjes *
Een vriend is iemand die je verleden kent, in je toekomst gelooft en je vandaag accepteert zoals je bent.
  Moderator woensdag 11 augustus 2010 @ 07:27:04 #30
9859 crew  Karina
Woman
pi_85127532
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 07:08 schreef Prinsesje4you het volgende:

Me eerste reactie

Inhoud:
hoi leuke dame,

Ik ben *,een betrouwbare, vriendelijke man. Ik woon alleen,en na al weer een tijd alleen te zijn geweest, begin ik ook de liefde wel weer te missen.r, en vind je het ook leuk om zo nu en dan eens lekker uit eten te gaan of gewoon op de bank een filmpje te kijken, dan zou ik graag met je in contact komen.

groetjes *
Op Knuz toch best wat leuke reacties gehad (maar ook rare). Mijn date van zondag komt ook van Knuz. Voordeel is dat je gratis berichten kan sturen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_85127592
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 07:27 schreef Karina het volgende:

[..]

Op Knuz toch best wat leuke reacties gehad (maar ook rare). Mijn date van zondag komt ook van Knuz. Voordeel is dat je gratis berichten kan sturen.
Ik vind Knuz bijzonder onoverzichtelijk en kom er de laatste tijd ook echt geen leuke vrouwen meer tegen.
For great justice!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:35:09 #32
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85127947
Ik heb me ook maar geregistreerd bij OKCupid. Mooie site. Weet alleen niet of er veel Nederlandse, lesbische vrouwen zitten van 30-35 (mijn zoekprofiel).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 08:48:35 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85128139
Nee, OKCupid gaat hem dus niet worden. 2 blz met zogenaamde matches :').
Niet meer actief op Fok!
pi_85128470
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Nee, OKCupid gaat hem dus niet worden. 2 blz met zogenaamde matches :').
Er zitten sowieso niet zo heel veel mensen op. :7 En jouw selectiecriteria zijn nog wat strenger. :+
For great justice!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:13:24 #35
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85128567
Wat hebben mensen toch tegen de term 'op zoek'? Ze zijn echt doodsbang om wanhopig over te komen. "Ik heb een fantastisch leven, goeie vrienden, goeie baan bla bla bla, dus ik ben écht niet op zoek hoor, maar toch zou het heel stiekem wel leuk zijn als er iemand op me zou zitten wachten als ik thuiskom."
Ik zoek wel, anders sta ik niet op zo'n site.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:31:00 #36
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_85129075
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen de term 'op zoek'? Ze zijn echt doodsbang om wanhopig over te komen. "Ik heb een fantastisch leven, goeie vrienden, goeie baan bla bla bla, dus ik ben écht niet op zoek hoor, maar toch zou het heel stiekem wel leuk zijn als er iemand op me zou zitten wachten als ik thuiskom."
Dat is plaatsvervangende schaamte, denk ik.
451 °F
  woensdag 11 augustus 2010 @ 09:46:20 #37
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_85129512
Jezus :')
Een interesseberichtje gekregen van een meid die 1.80 lang is én 100-110 kilo weegt.. Toch maar vriendelijk afgeslagen ;( En dan nog bij postuur 'normaal' ingevuld hebben :{
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_85129617
quote:
Op dinsdag 10 augustus 2010 23:15 schreef Charles.Darwin het volgende:
FOK! Fotoboek
_O-
  woensdag 11 augustus 2010 @ 10:25:41 #39
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85130568
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:46 schreef Civilian het volgende:
Jezus :')
Een interesseberichtje gekregen van een meid die 1.80 lang is én 100-110 kilo weegt.. Toch maar vriendelijk afgeslagen ;( En dan nog bij postuur 'normaal' ingevuld hebben :{
Die moet je gewoon keihard negeren, worden ze nog onzekerder van. >:)
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  woensdag 11 augustus 2010 @ 10:39:58 #40
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85131002
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 00:35 schreef Knipoogje het volgende:
Dat OKCupid moet wel ontzettend veel geld verdienen met al dat datamining. Tig miljoen mensen die allemaal tientallen vragen invoeren... de holy grail aan persoonlijke data!
Wat valt er aan de vragen van OkCupid dan te dataminen?
  Moderator woensdag 11 augustus 2010 @ 11:48:37 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_85133687
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 10:39 schreef Sander het volgende:

[..]

Wat valt er aan de vragen van OkCupid dan te dataminen?
Bij sommige vragen kan ik me er wel iets bij voorstellen, in welke staten van Amerika is men tegen vlagverbranding? Of tegen anticonceptie?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  woensdag 11 augustus 2010 @ 11:55:03 #42
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_85133990
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:48 schreef Karina het volgende:

[..]

Bij sommige vragen kan ik me er wel iets bij voorstellen, in welke staten van Amerika is men tegen vlagverbranding? Of tegen anticonceptie?
Fair enough. Maar er staan twintig miljard vragen in die database en het grootste gedeelte gaat nergens over :P
pi_85134155
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Bij de meiden kun je gerust van uitgaan dat ze echt enorm op zoek zijn, ze verpakken de boodschap alleen enorm indirect.
Ze leggen nogal nadruk hoe fantastisch hun leven nu wel niet is, maar guess what; ze zijn tamelijk ongelukkig. Reden: ze missen een man in hun leven.
Vanuit de nogal geëmancipeerde maatschappij en hun vriend(en)(innen)kring (die ook grotendeels uit vrijgezellen bestaan) gedragen ze zich als de “zelfstandige” en
“vrijgevochten” vrouw. Maar ze kunnen de biologie niet eeuwig voor de gek houden. En wat ook zo is, vrouwen takelen qua uiterlijk snel af. Als ze eenmaal in de ’30 zijn gaat het hard. Tja…als je dan nog single bent….

Bij de mannen is het wat simpeler, de meeste die op zo’n site staan willen gewoon snel en makkelijk een ‘lekker wijf’ in bed krijgen. Haha!
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:28:37 #44
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85135198
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 11:58 schreef Homey het volgende:
Vanuit de nogal geëmancipeerde maatschappij en hun vriend(en)(innen)kring (die ook grotendeels uit vrijgezellen bestaan) gedragen ze zich als de “zelfstandige” en
“vrijgevochten” vrouw. Maar ze kunnen de biologie niet eeuwig voor de gek houden. En wat ook zo is, vrouwen takelen qua uiterlijk snel af. Als ze eenmaal in de ’30 zijn gaat het hard. Tja…als je dan nog single bent….

Bij de mannen is het wat simpeler, de meeste die op zo’n site staan willen gewoon snel en makkelijk een ‘lekker wijf’ in bed krijgen. Haha!
LOL :D Bijna helemaal met je eens, buiten dat veel vrouwen op datingsites staan omdat hun vriendinnen allemaal 'aan de relatie' zijn en compleet burgerlijke trutjes zijn geworden. Geen zin meer om te stappen, elke avond met hun vriend op de bank zitten, denken aan kinderen, kortom: aftellen tot de dood.
Omdat zij niet meer gaan stappen denken ze: fuck, hoe moet ik nou weer aan de man komen? Ah, datingsites! (Dit is dus wel vaak de lekkere categorie en niet de categorie die sowieso niet van stappen houdt en dus vrij suf/lelijk is)

Om op je andere punt in te gaan, daarin heb je gelijk. Als ik met een vrouw van 33-35 ging daten was ze 'voor de lange termijn' altijd bang dat als ik 35 zou worden (over 9 jaar) ik nog steeds vrouwen van 25 kon krijgen. Mannen worden aantrekkelijker voor vrouwen, een man van 35 heeft een 'actieradius' van 20 jaar (20-40 jaar), terwijl een vrouw van 45 (zij zou dan 44 zijn als ik 35 was, snappen jullie het nog 8)7 ) een 'actieradius' heeft van 15 jaar, maar dan naar boven gezien. (45-60 jaar)

Een vrouw van 45 kan vast op een datingsite één of andere milf-hunter regelen, maar relatiemateriaal van 35? No fucking way, bijna uitgesloten.

Kortom, vrouwen weten dat het minder wordt. Op hun 25e zijn ze fucking lekker (of in 80% van de gevalllen zelfs dán niet eens :')) en vanaf daar wordt het steeds wat minder. En erger nog, ze worden minder vruchtbaar... (Publiek: oehhhhhh :o ) Mannen daarentegen hebben potent zaad tot hun 60e, worden ouder, wijzer, knapper, rijker. Zolang je geen dikke kansloze uitgezakte tokkie met een bierbuik en een snor wordt (maar dus een leuke knappe oudere vent met een goede baan) kun je veel meer vrouwen krijgen dan oude vrouwen van 55 die een leuke vent willen.

Conclusie: Ik ben zelf een man, olé! *O*
Gourmetten of steengrillen?
pi_85135971
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 07:08 schreef Prinsesje4you het volgende:

Me eerste reactie

Inhoud:
hoi leuke dame,

groetjes *
**Adviesinwin modus aan**

Zoeiets zou ik zo maar kunnen schrijven (ik heb een hekel aan een eerste berichtje maken :P). Maareuh al doende leert men, wat zou wel handiger zijn (nee ik ga niet ctrl-c en)

**Adviesinwin modus uit**
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_85135994
En het eerste contact is gelegd op OkCupid, zal vanavond op msn wel merken hoe het verder gaat >:)
Barney Stinson: “There are only two reasons to date a girl you've already dated: breast implants.”
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:55:03 #47
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_85136219
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef Ordos20 het volgende:

[..]

**Adviesinwin modus aan**

Zoeiets zou ik zo maar kunnen schrijven (ik heb een hekel aan een eerste berichtje maken :P). Maareuh al doende leert men, wat zou wel handiger zijn (nee ik ga niet ctrl-c en)

**Adviesinwin modus uit**
Het is veel te standaard. En het gaat niet in op haar profiel, dus je moet altijd een connectie maken met haar profiel zodat zij weet dat je het gelezen hebt. Dus niet "Ik ben Bert, hou van leuke dingen doen, daten?' maar "Hey, ik zag dat je hiervan houdt, ken je dan oo dit en dat?" (ofzo)

En heel belangrijk, maak een grap. Als ze om je lacht, weet dat je écht geïnteresseerd bent en niet alleen over jouw eigen leuke-dingen-doen-leventje praat, dan doet de leuke foto de rest. ^O^
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 11 augustus 2010 @ 12:59:49 #48
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_85136395
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

Het is veel te standaard. En het gaat niet in op haar profiel, dus je moet altijd een connectie maken met haar profiel zodat zij weet dat je het gelezen hebt. Dus niet "Ik ben Bert, hou van leuke dingen doen, daten?' maar "Hey, ik zag dat je hiervan houdt, ken je dan oo dit en dat?" (ofzo)

En heel belangrijk, maak een grap. Als ze om je lacht, weet dat je écht geïnteresseerd bent en niet alleen over jouw eigen leuke-dingen-doen-leventje praat, dan doet de leuke foto de rest. ^O^
Yup. Je kunt jezelf nog zoveel kwaliteiten toedichten in je berichten, een vrouw bepaalt dat uiteindelijk toch liever zelf. Daar kun je beter vooraf al rekening mee houden door niet al te standaard te reageren.
451 °F
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:00:51 #49
97868 Krullehoofd
Knap, intelligent en eerlijk.
pi_85136429
quote:

[..]

Wanneer heb je dat stuk voor de OP nou eens af ? O-)
Een frigide vrouw beminnen is als een lekke fietsband oppompen....
  woensdag 11 augustus 2010 @ 13:19:46 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_85137153
quote:

[..]

Dat inderdaad. Iedereen houdt van 'leuke dingen doen', maar wat je leuk vindt, is afhankelijk van je smaak. En idd op het profiel ingaan, laten zien dat je dezelfde interesses hebt.

Ik heb me ook aangemeld op e-matching. Eens kijken of dat wat is :).
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')