*Zwaait*quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:35 schreef Godshand het volgende:
Ik heb dr ook gevonden: "Or if you'd know what I would mean by saying "Fok!". "
leuk is de verwante meiden ernaast:
onder het fotootje staat: "similar"of "less desiring of sex"
nou dat belooft wat
Op Knuz toch best wat leuke reacties gehad (maar ook rare). Mijn date van zondag komt ook van Knuz. Voordeel is dat je gratis berichten kan sturen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb een knuz profiel aangemaakt, heb nu al spijt
Me eerste reactie
Datum: 11/08/2010 06:01
Titel: hoi
Inhoud:
hoi leuke dame,
Ik ben *,een betrouwbare, vriendelijke man. Ik woon alleen,en na al weer een tijd alleen te zijn geweest, begin ik ook de liefde wel weer te missen.r, en vind je het ook leuk om zo nu en dan eens lekker uit eten te gaan of gewoon op de bank een filmpje te kijken, dan zou ik graag met je in contact komen.
groetjes *
Ik vind Knuz bijzonder onoverzichtelijk en kom er de laatste tijd ook echt geen leuke vrouwen meer tegen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Op Knuz toch best wat leuke reacties gehad (maar ook rare). Mijn date van zondag komt ook van Knuz. Voordeel is dat je gratis berichten kan sturen.
Er zitten sowieso niet zo heel veel mensen op.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:48 schreef Viking84 het volgende:
Nee, OKCupid gaat hem dus niet worden. 2 blz met zogenaamde matches.
Dat is plaatsvervangende schaamte, denk ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen de term 'op zoek'? Ze zijn echt doodsbang om wanhopig over te komen. "Ik heb een fantastisch leven, goeie vrienden, goeie baan bla bla bla, dus ik ben écht niet op zoek hoor, maar toch zou het heel stiekem wel leuk zijn als er iemand op me zou zitten wachten als ik thuiskom."
Ik zoek wel, anders sta ik niet op zo'n site.
Die moet je gewoon keihard negeren, worden ze nog onzekerder van.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:46 schreef Civilian het volgende:
Jezus
Een interesseberichtje gekregen van een meid die 1.80 lang is én 100-110 kilo weegt.. Toch maar vriendelijk afgeslagenEn dan nog bij postuur 'normaal' ingevuld hebben
Wat valt er aan de vragen van OkCupid dan te dataminen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:35 schreef Knipoogje het volgende:
Dat OKCupid moet wel ontzettend veel geld verdienen met al dat datamining. Tig miljoen mensen die allemaal tientallen vragen invoeren... de holy grail aan persoonlijke data!
Bij sommige vragen kan ik me er wel iets bij voorstellen, in welke staten van Amerika is men tegen vlagverbranding? Of tegen anticonceptie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Wat valt er aan de vragen van OkCupid dan te dataminen?
Fair enough. Maar er staan twintig miljard vragen in die database en het grootste gedeelte gaat nergens overquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij sommige vragen kan ik me er wel iets bij voorstellen, in welke staten van Amerika is men tegen vlagverbranding? Of tegen anticonceptie?
Bij de meiden kun je gerust van uitgaan dat ze echt enorm op zoek zijn, ze verpakken de boodschap alleen enorm indirect.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:13 schreef Viking84 het volgende:
Wat hebben mensen toch tegen de term 'op zoek'? Ze zijn echt doodsbang om wanhopig over te komen. "Ik heb een fantastisch leven, goeie vrienden, goeie baan bla bla bla, dus ik ben écht niet op zoek hoor, maar toch zou het heel stiekem wel leuk zijn als er iemand op me zou zitten wachten als ik thuiskom."
Ik zoek wel, anders sta ik niet op zo'n site.
LOLquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:58 schreef Homey het volgende:
Vanuit de nogal geëmancipeerde maatschappij en hun vriend(en)(innen)kring (die ook grotendeels uit vrijgezellen bestaan) gedragen ze zich als de “zelfstandige” en
“vrijgevochten” vrouw. Maar ze kunnen de biologie niet eeuwig voor de gek houden. En wat ook zo is, vrouwen takelen qua uiterlijk snel af. Als ze eenmaal in de ’30 zijn gaat het hard. Tja…als je dan nog single bent….
Bij de mannen is het wat simpeler, de meeste die op zo’n site staan willen gewoon snel en makkelijk een ‘lekker wijf’ in bed krijgen. Haha!
**Adviesinwin modus aan**quote:Op woensdag 11 augustus 2010 07:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
Ik heb een knuz profiel aangemaakt, heb nu al spijt
Me eerste reactie
Datum: 11/08/2010 06:01
Titel: hoi
Inhoud:
hoi leuke dame,
Ik ben *,een betrouwbare, vriendelijke man. Ik woon alleen,en na al weer een tijd alleen te zijn geweest, begin ik ook de liefde wel weer te missen.r, en vind je het ook leuk om zo nu en dan eens lekker uit eten te gaan of gewoon op de bank een filmpje te kijken, dan zou ik graag met je in contact komen.
groetjes *
Het is veel te standaard. En het gaat niet in op haar profiel, dus je moet altijd een connectie maken met haar profiel zodat zij weet dat je het gelezen hebt. Dus niet "Ik ben Bert, hou van leuke dingen doen, daten?' maar "Hey, ik zag dat je hiervan houdt, ken je dan oo dit en dat?" (ofzo)quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:49 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
**Adviesinwin modus aan**
Zoeiets zou ik zo maar kunnen schrijven (ik heb een hekel aan een eerste berichtje maken). Maareuh al doende leert men, wat zou wel handiger zijn (nee ik ga niet ctrl-c en)
**Adviesinwin modus uit**
Yup. Je kunt jezelf nog zoveel kwaliteiten toedichten in je berichten, een vrouw bepaalt dat uiteindelijk toch liever zelf. Daar kun je beter vooraf al rekening mee houden door niet al te standaard te reageren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is veel te standaard. En het gaat niet in op haar profiel, dus je moet altijd een connectie maken met haar profiel zodat zij weet dat je het gelezen hebt. Dus niet "Ik ben Bert, hou van leuke dingen doen, daten?' maar "Hey, ik zag dat je hiervan houdt, ken je dan oo dit en dat?" (ofzo)
En heel belangrijk, maak een grap. Als ze om je lacht, weet dat je écht geïnteresseerd bent en niet alleen over jouw eigen leuke-dingen-doen-leventje praat, dan doet de leuke foto de rest.
Wanneer heb je dat stuk voor de OP nou eens af ?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Het is veel te standaard. En het gaat niet in op haar profiel, dus je moet altijd een connectie maken met haar profiel zodat zij weet dat je het gelezen hebt. Dus niet "Ik ben Bert, hou van leuke dingen doen, daten?' maar "Hey, ik zag dat je hiervan houdt, ken je dan oo dit en dat?" (ofzo)
En heel belangrijk, maak een grap. Als ze om je lacht, weet dat je écht geïnteresseerd bent en niet alleen over jouw eigen leuke-dingen-doen-leventje praat, dan doet de leuke foto de rest.
Dat inderdaad. Iedereen houdt van 'leuke dingen doen', maar wat je leuk vindt, is afhankelijk van je smaak. En idd op het profiel ingaan, laten zien dat je dezelfde interesses hebt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |