Het was phantastisch.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
Iemand wel eens in Phantasialand geweest?
Ja met mijn moeder en die is daar opgegeten door een kikkertje HAHAHHIHIIHIHIquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:26 schreef mstr het volgende:
Ligt het in Limboland?quote:
Alright, ik PM je wel. Ik moet even denken hoe ik het moet verwoorden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:34 schreef mstr het volgende:
[..]
En?
Uitgebreid antwoord mag ook via PM
Neem de tijd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Alright, ik PM je wel. Ik moet even denken hoe ik het moet verwoorden.
Ja dat zeg ik.quote:
Okquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:35 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee, maar het is heel erg in de buurt.
Thanks.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:42 schreef Ravenous- het volgende:
Ik weet niet wie hem dropte, maar die essential van Calvin Harris is tan2 dik
Twitter je ff als je er op zit?quote:
quote:
Oh ok.quote:
Je kent me toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ben je nou minderjarige jongens aan het versieren?
Spoiler!quote:
Vet nailed man.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef RoBro het volgende:
wai wai het is zomer zonder zon hoe nailed ben je dan
Na 10 uur, tuurlijk zonder zon.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:53 schreef RoBro het volgende:
wai wai het is zomer zonder zon hoe nailed ben je dan
Ziet er niet uit inderdaad!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je ziet t niet duidelijk
Das toch niet zo verneukt?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je ziet t niet duidelijk
Je mag je gezicht heus wel laten zien hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je ziet t niet duidelijk
Ik vind die zwarte vlek wel lekker rustgevend.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je mag je gezicht heus wel laten zien hoor
op je achterhoofd staat zeker een swastika ingegraveerdquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
je ziet t niet duidelijk
Saai hè, in je eentje een film kijkenquote:
Inderdaad, zo schrijf je 'oude'.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef RoBro het volgende:
waar is japsnars eigenlijk aude domino day addict
Ja op een gegeven moment wel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Saai hè, in je eentje een film kijken
Gelukkig is er Fok! nog!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment wel.
En Plastikman.quote:
Nee die zag er nog minder uitquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je mag je gezicht heus wel laten zien hoor
Leugens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:12 schreef Nectar het volgende:
Jongens, ik heb een vraagje, ben je een beetje een vreemd figuur, als je 3000 posts op 1 dag plaatst? dit is namelijk mijn 2893ste post voor vandaag.
nee ben je vet kewl ga doorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:12 schreef Nectar het volgende:
Jongens, ik heb een vraagje, ben je een beetje een vreemd figuur, als je 3000 posts op 1 dag plaatst? dit is namelijk mijn 2893ste post voor vandaag.
Beterschap danquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee die zag er nog minder uitben ziek
Dat is wel heel heel ziek.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vind het nogal meevallen.mijn record i 140 smsjes n een uur
en 1000 in 17 dagen.
Alleen als je durum döner hebt.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:24 schreef Squirrel.D het volgende:
accepteren jullie hier een Turkse tukker
klinkt een beetje...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:27 schreef mstr het volgende:
Volgens mij zijn de twee meisjes die ik sms met elkaar aan het spelen.
Wtfquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:27 schreef mstr het volgende:
Volgens mij zijn de twee meisjes die ik sms met elkaar aan het spelen.
Maar, waarom? in het begin konden we toch goed met elkaar praten, ik snapniet waarom je zou gemeen nu tegen mij moet doet.quote:
Vanavond natte dromen op het idee.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Twee vriendinnen en die zijn film aan het kijken, maar geen van twee smst terug.
Jij gaat bij mijn foes. Tot ziens.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:33 schreef Nectar het volgende:
[..]
Maar, waarom? in het begin konden we toch goed met elkaar praten, ik snapniet waarom je zou gemeen nu tegen mij moet doet.
Moet je eens kampleiding gaan spelen met 10 16-jarigenquote:
Het zal er zeker niet slecht uit zien neequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Vanavond natte dromen op het idee.
ach ben nog steeds beetje kinderlijkquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
Ey ik vond die squirrel en dan de D eigenlijk wel vetter dan die je nu hebt
Meisje toch,quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jij gaat bij mijn foes. Tot ziens.
ken je ze in real life? wat voor cijfer zou je ze geven?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:35 schreef mstr het volgende:
[..]
Het zal er zeker niet slecht uit zien nee
Vraag dan gelijk om pics.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ken je ze in real life? wat voor cijfer zou je ze geven?![]()
Just Asking
Ja, tuurlijk.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
ken je ze in real life? wat voor cijfer zou je ze geven?![]()
Just Asking
Wat is er mis met kinderachtigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:36 schreef Nectar het volgende:
[..]
Meisje toch,waarom ben jij zo ongelooflijk koppig, voor mij ben je geen foe, want ik ben niet zo kinderachtig:'). maar iig ik wil geen ruzie met je
Soms niksquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:37 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Wat is er mis met kinderachtig
Hou ook van jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
KinderachtigHAHAHA. Ik wil ook geen ruzie met jou, daarom hoef ik je berichten ook niet meer te zien.
Ok, weet je wat we dan doen, dan zijn we geen vijanden, en ook geen vrienden, dan zijn we gewoon niks, dan kennen we elkaar niet meer vanaf dit moment okequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:38 schreef DeLuna het volgende:
KinderachtigHAHAHA. Ik wil ook geen ruzie met jou, daarom hoef ik je berichten ook niet meer te zien.
Weigerend gereedschap.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:41 schreef -SG- het volgende:
Wat is de geschiedenis van Nectar en Deluna?
Nou zolang ik ze ken is DeLuna= Een beetje opstandig en Nectar: Toffe gastquote:
Ja, hoe lang ken je hem? 10 minuten?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:43 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Nou zolang ik ze ken is DeLuna= Een beetje opstandig en Nectar: Toffe gast
sinds 1 augustus.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, hoe lang ken je hem? 10 minuten?
En jou al veel langerquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, hoe lang ken je hem? 10 minuten?
jij beweert net dat je een turk bent hoe moet ik je dan tof gaan vindenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Hopelijk noem je later ook mij op
Hoe zou ik het zeggen.... Soms zijn er van zulke momenten dat men te snel beslistquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:49 schreef Nectar het volgende:
Ik ben tegen iedereen aardig eigenlijk, ik geen 1 persoon waar ik onaardig tegen doe hierop deze planeet, en waarom deluna mij haat snap ik eigenlijk niet
Brotah een Turk, Marokaan of Nederlander human is human.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:50 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij beweert net dat je een turk bent hoe moet ik je dan tof gaan vinden
Iedereen maakt wel eens mijn fout hij heeft mijn respect. Alsjeblieft vergeef hemquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef Nectar het volgende:
DeLuna ik wil jou mijn hand aanbiedende hand die voor de teken van vriendschap hier op fok! staat
![]()
en mijn kinderachtige gedrag in de PM van gisteren achterwege laten, sorry daarvooraccepteer je mijn hand
Dude....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef Ravenous- het volgende:
Ben ik even weg, meteen een orgie hiero.
Turken. trio's noem het maar op.
I'm in
je typt zelf als een nerd.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef Nectar het volgende:
DeLuna ik wil jou mijn hand aanbiedende hand die voor de teken van vriendschap hier op fok! staat
![]()
en mijn kinderachtige gedrag in de PM van gisteren achterwege laten, sorry daarvooraccepteer je mijn hand
Niet veel gemist ik ga al. moet om 3:30 opstaan. misch. kom ik wel zo laat online.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef Ravenous- het volgende:
Ben ik even weg, meteen een orgie hiero.
Turken. trio's noem het maar op.
I'm in
Zo netjes mogelijk? Dan mag jij nog een hele hoop leren, tjapquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef Nectar het volgende:
[..]
dat komt omdat die post zo netjes mogelijk moet zijn tegen luna.
Nee, ik weet al genoeg, noel.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:57 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zo netjes mogelijk? Dan mag jij nog een hele hoop leren, tjap
een pedo of een verkrachter is ook een human zou jij jezelf daarmee ook vergelijkenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:51 schreef Squirrel.D het volgende:
[..]
Brotah een Turk, Marokaan of Nederlander human is human.
Vergeet je nu een vraagteken?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef RoBro het volgende:
[..]
een pedo of een verkrachter is ook een human zou jij jezelf daarmee ook vergelijken
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:59 schreef RoBro het volgende:
[..]
een pedo of een verkrachter is ook een human zou jij jezelf daarmee ook vergelijken
quote:
quote:Plots was het licht in mijn kamer, geen gewoon licht, ik beschouwde het toen als "ziekenhuis" licht, zeer fel.
Ik lag nog steeds op mijn buik, paniekerig draaide ik mijn hoofd om en zag een bruin "wezen" op mijn rug zitten en greep mijn nek vast.
Ik kon niets zeggen of doen weet ik me te herinneren, maar was zeer bang.
Het wezen deed me geen pijn.
Naar wat ik me kan herinneren had het een bruine vacht, pek zwarte ogen, een snuit en scherpe kleine hoektanden.
De poten (of armen) waren lang en smal, maar de handen (of klauwen) voelde niet koud aan.
word jij daar echt emotioneel van ja?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Holy shit, even vergeten hoe emotioneel ik kan worden door bepaalde nummers.![]()
Ja, bij een paar ga ik 9/10 keer janken. Sommige liedjes moet je echt bij me uit de buurt houden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:26 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
word jij daar echt emotioneel van ja?
Denk niet dat ik dan ga huilen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:34 schreef NoelGallagher het volgende:
haha ik ga dont look back in anger voor je zingen op lowlands
Ik kon het niet latenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die 'grap' maakte ik expres niet.
Ach, we hebben ook schlemielen nodig die de te makkelijke grappen maken.quote:
Ja, maar goed dat wij er zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ach, we hebben ook schlemielen nodig die de te makkelijke grappen maken.
Precies.quote:
Blow je de kenker in, that'll cheer you up!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:06 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik voel me net een droevige cliniclown
Ik ga maar eens vroeg naar bed, de nacht-tv kan me niet bekoren.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Blow je de kenker in, that'll cheer you up!
Nee? Geen enorme drang tot bellen naar zo'n hijgende huisvrouw met hese whiskystem?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:10 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik ga maar eens vroeg naar bed, de nacht-tv kan me niet bekoren.
Voor een hese whiskystem bel ik jou welquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee? Geen enorme drang tot bellen naar zo'n hijgende huisvrouw met hese whiskystem?
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:19 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Voor een hese whiskystem bel ik jou wel
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Repeater / Extender
Je kan geen Router OP een Router aansluiten.
Je moet een Wireless Extender / Wireless Repeater erop aansluiten. die versterkt het signaal
* Thas zet de TV aanquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:10 schreef Bravebart het volgende:
Wat een triest programma op NL2Een zwerver die op Kerstavond doodgevroren en daarna begraven is zonder dat iemand wist wie hij was
Neh, het was Netwerkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 02:13 schreef Thas het volgende:
[..]
* Thas zet de TV aan
Ehh, het is gewoon weer van die standaard nachtpropaganda van de publieke omroep van "kijk ons eens kwaliteitsprogramma's hebben" wat dan 5 minuten duurt en dan 20 keer herhaald wordt?
Waarom niet?quote:
SBS6 dusquote:
dat mijdt ik dus ook, behalve soms bij poker of voetbalquote:
Goed idee, morgen 8:30 opquote:Slaaptijd nu!
Bij mij ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:21 schreef Stroopwafels het volgende:
Verveling is nu al toegeslagen.
hoiquote:
Nee bedankt. Wie ben jij?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:29 schreef Rietje. het volgende:
Alles naar wens? Niemand een rietje nodig?
Leeftijd/geslacht/waarkomjevandaan/watzijnjeintresse's?quote:
Okeee.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Leeftijd/geslacht/waarkomjevandaan/watzijnjeintresse's?
Stel je even voor!
Vakantiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een nieuwelingen tegewoordig.
Nee. Werk. Wat een kutdag. Er is bijna geen werk.quote:
Troost je met de gedachte dat de week al voor de helft voorbij is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee. Werk. Wat een kutdag. Er is bijna geen werk.
Het zou verboden moeten worden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:56 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een nieuwelingen tegewoordig.
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 09:56 schreef klaaser het volgende:
[..]
Ik ben een beetje boos, dat ze hier zomaar topics mogen sluiten
En dat ik al 3 uur en 3/4 kwartier FOK!, en betaald krijgquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:00 schreef mstr het volgende:
[..]
Troost je met de gedachte dat de week al voor de helft voorbij is.
En nog binnen 10 post dicht ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/313888
Wat een figuur
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:07 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
En nog binnen 10 post dicht ook.
Als je dat niet red.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
Ik zat ook wel dik te spammen in zijn andere topics.
Vandaag moet ik 12k posts halen!
En ze trappen er nog in ookquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:04 schreef kanovinnie het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/313888
Wat een figuur
Nog 80 te gaan? Eitje. Vroeger poste ik 200+ per dag in deze SCquote:
Waarin?quote:
ok.quote:
Dat was geen troll, maar gewoon een dom iemand.quote:
Toen stonden bijna alle SC'ers bovenaan in de dag top 100.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nog 80 te gaan? Eitje. Vroeger poste ik 200+ per dag in deze SC
Dat ik en vladje op stage/werk zaten. Dat was pas ergquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Toen stonden bijna alle SC'ers bovenaan in de dag top 100.
Zoveel zin om te zoeken had ik ook weer nietquote:
Slechte poging tot eerder.quote:
Een kloon dan, lijkt me toch heel sterk dat een nieuw iemand met een tekst als "doei dan en yvonne, ga toch neuken met heatwave" zou komenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat was geen troll, maar gewoon een dom iemand.
Zijn topic's werden constant door die 2 geslotenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:35 schreef Thas het volgende:
[..]
Een kloon dan, lijkt me toch heel sterk dat een nieuw iemand met een tekst als "doei dan en yvonne, ga toch neuken met heatwave" zou komen
Zoals werkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:50 schreef mstr het volgende:
Soms is het zo lastig om jezelf aan te zetten om iets te gaan doen
Inderdaad.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:50 schreef mstr het volgende:
Soms is het zo lastig om jezelf aan te zetten om iets te gaan doen
Dat is dan ook wel heel gemeen van zequote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zijn topic's werden constant door die 2 gesloten
Nee tochquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:57 schreef mstr het volgende:
Ik kwam er laatst achter dat Breathtaking jonger is dan ik.
Hoe jong is zij dan wel niet?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:57 schreef mstr het volgende:
19.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:01 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoe jong is zij dan wel niet?
Is dat erg?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:57 schreef mstr het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, maar ik dacht altijd dat ze ouder was.
En zij dacht dat ik jonger dan zij was.
Ja, ik.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
Tijd om een rondje drinken te halen. Wie wilt er wat?
Wat heb je in de aanbieding?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:03 schreef kanovinnie het volgende:
Tijd om een rondje drinken te halen. Wie wilt er wat?
Ja, wat dan?quote:
Koffie/thee/choco/wiener melange/capagino/tomatensoup en nog iets waar ik de naam van ben vergeten, volgens mij lattequote:
Ja, wat?quote:
Choco.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, wat dan?
[..]
Koffie/thee/choco/wiener melange/capagino/tomatensoup en nog iets waar ik de naam van ben vergeten, volgens mij latte
[..]
Ja, wat?
Komt voor de bakkerquote:
Hij wordt gevult.quote:
quote:
Al sinds half 10 weer bezigquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:18 schreef naatje_1 het volgende:
OhaiJij bent ook weer op je werk, of moet je nog beginnen?
Wat zijn de plannen voor vandaag, qua werkquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:21 schreef x3ro het volgende:
[..]
Al sinds half 10 weer bezigTe lam geweest om mijn IE te openen
Zodrekt met een nieuw, interesanter project beginnenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor vandaag, qua werk
Vertelquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zodrekt met een nieuw, interesanter project beginnen
Dingen tekenen. Verder bedrijfsgeheimquote:
Ik heb nu helemaal trek in een hamburger.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
überhaupt, warm eten in de ochtend, behalve dingen als tosti, dat doe je toch niet... Warm is voor de avond/einde vd middag
Ben jij wel eens in Engeland geweest?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
überhaupt, warm eten in de ochtend, behalve dingen als tosti, dat doe je toch niet... Warm is voor de avond/einde vd middag
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ben jij wel eens in Engeland geweest?
Nee, maar daar doen ze dat zekerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
In de ochtend al!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Witte bonen en tomatensaus, aardappels.
Vinexwijk.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in watvoor buurt woon jij dat je nu al BBQ ruikt
Ik word altijd al misselijk bij het zien of denken aan dat eten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, maar daar doen ze dat zeker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Komt omdat de kapper gister mn haar heeft vernaggeldquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Moggel, waarom dat treurige gezicht
Pics.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Komt omdat de kapper gister mn haar heeft vernaggeld
Dat denk je altijd de eerste uren jaquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Komt omdat de kapper gister mn haar heeft vernaggeld
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]Ja dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de fucking ochtend
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |