Het aantal 'notes' & 'bans' dat ik heb gehad in real life, is exact net zoveel als hier op fok!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 06:23 schreef Bastard het volgende:
Als je een strafblad hebt komt Led er vanzelf achter

xcuze me... was niet mijn bedoeling je wakker te schietenquote:

Mja. Ben al sinds 06:45 op. Opzich.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:30 schreef R0N1N het volgende:
xcuze me... was niet mijn bedoeling je wakker te schieten![]()
anderzijds ... 11:30 geweest ... HOOGSTE TIJD !

Pff... nou, die lijst die FOK-mensen van mij kunnen maken is veel langer hoor. Ik ben hier totaal niet anoniemquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:18 schreef R0N1N het volgende:
-zet 'm ff los -![]()
Even zo uit m'n hoofd, wat er zoal aan info staat, hier op fok!:
Ro.... 39, Rotterdam, vlakbij vliegveld, BMW F650 GS - Zwart, Zo'n helm als hier links te zien is, Ooit gewerkt aan site 'land van ooit', de meest foute vriendin OOIT gehad (ook daar is info van te vinden), en nog wel wat meer qua voorkeuren, overtuigingen, dingen die ik heb meegemaakt.
Pfff... RUIM voldoende voor bepaalde mensen![]()
& met wat tijd en moeite valt zo'n lijstje van iedereen te maken ...![]()
* insert tune:Twilight zone

Nee niet echt. Zal wel weer aan de empire:total war zitten, beetje brommeren, misschien nog ff het nieuwe huis van een vriend bekijken (is wel een takke end weg)quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:32 schreef Darkwolf het volgende:
Mja. Ben al sinds 06:45 op. Opzich.
Nog plannen voor het weekend?
Oh, die van mij kan ook nog langer hoor, maar er moet nog wel wat te zoeken overblijvenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:35 schreef JoepiePoepie het volgende:
Pff... nou, die lijst die FOK-mensen van mij kunnen maken is veel langer hoor. Ik ben hier totaal niet anoniem.
Dat ken je nou wel roepen, maar ...quote:En wat de FOK-mensen over mij gespeculeerd hebben is eigenlijk nooit waar gebleken. Dus ook niet wat jij over mij speculeerde R0N1N
. Ik voel me meteen gegroepsstalkt
!

Wie denk je dat het beter weet? Jij of ik?quote:

Jij bent de enigste (in elk geval van ons 2) die de 'waarheid' kent. Dat wil nog niet zeggen dat je ook die 'waarheid' verkondigt, alhier op fok!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:16 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wie denk je dat het beter weet? Jij of ik?

Nou eh, hij ik mocht willen dat ik een vriendin van hem benquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:19 schreef R0N1N het volgende:
En roepen 'Het is niet zo' ... tja, das geen bewijs he

Dat ben je toch ook. Hier op 't forumquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:21 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou eh, hij ik mocht willen dat ik een vriendin van hem ben!

Oh, wat een oelewapper die kennis van je.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:31 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook. Hier op 't forum![]()
Daarbij, dat roep je nu ! Zou je 'm (zonder het te weten) tegenkomen op straat, haat je 'm misschien wel.
a la "you've got mail"
Zelf ben ik daar ook mee op m'n neus gedonderd.
& met die site die ik ooit had, heb ik ook zoiets meegemaakt. De server werd op een gegeven moment onderhouden door een duitser. Een echte 'nerd'.
1 keer heb ik die IRL ontmoet, toen ie ging verhuizen vanuit Frankfurt naar Amsterdam.
Tijdens die verhuizing zat ie, voor het eerst!, een filmpje op te nemen met de webcam, voor z'n forum/chat vriendinnetje ... Dit met een zweet hoofd + t-shirt, ongekamde haren etc.
Toen heb ik 'm gewaarschuwd, "doe het niet want je gaat nooit meer wat van haar horen als je dit opstuurd."
Maar dat zag ik verkeerd. Ze hielden van elkaar, uiterlijk deed er niet toe en blablabla ...
Video opgestuurd & .... nooit meer wat van d'r gehoord

quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:03 schreef Saaaaab het volgende:
JoepiePoepie is best wel een schande voor vrouwelijk FOK!.

quote:

Nou, en mijn e-tieten krompen meteen enorm door die opmerking van Saaaaabquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:14 schreef R0N1N het volgende:
![]()
Tja... gedragen als een 'dame' doe je je niet (altijd) nee. Maar om dat nou weer gelijk 'schandelijk' te noemen...

Dat was het zeker.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:02 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, wat een oelewapper die kennis van je.

Ik was even creatief bezig : Raar beest m'n vuilnisbakquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:04 schreef R0N1N het volgende:
Zit iedereen te verzinnen op de Vrijdag (de 13e !) middag rel ... of zoiets ...
*laat speld vallen ... luistert even, pakt toch maar kanon erbij ...

Hij is dus helemaal geen nerd. Zo iemand is de term 'nerd' niet waardigquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:34 schreef R0N1N het volgende:
Dat was het zeker.
Meneer had ook geen backup gemaakt, en toen de server fysiek moest verhuizen is onderweg de HDD overleden ... daaaaaag website.
Tenminste ... DAAR had ik nog wel een backup van ... de bron code + DB.
Maar niet de 150 gig aan user-made 3D modellen & artwork (& DAAR draaide de boel om)
Het ging ook steeds meer geld kosten, en zonder sponsors werd het niet meer te doen. Daar waren we toen ook net naar op zoek.
Dat was dus gelijk het einde.

Nou, veel plezier en tot over 5 minutenquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hij is dus helemaal geen nerd. Zo iemand is de term 'nerd' niet waardig.
nerds
![]()
[ afbeelding ]
Nou, tot zo he. Ik ga mezelf weer even vingeren op Gathering of Tweakers
!

Zeg, had ik je al verteld over m'n nieuwe telefoon en over hoe ik m'n tomtom gehackt heb ?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hij is dus helemaal geen nerd. Zo iemand is de term 'nerd' niet waardig.
nerds
![]()
[ afbeelding ]
Nou, tot zo he. Ik ga mezelf weer even vingeren op Gathering of Tweakers
!

quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
Nou, veel plezier en tot over 5 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |