En schimmel mja, krijg ik ook rare associaties bijquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:28 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Juistem.
JIJ mag bij die uitspraak misschien aan een schimmel denken ... ik zie ineens iets heel anders op m'n netvlies ...
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:37 schreef Lavenderr het volgende:
En schimmel mja, krijg ik ook rare associaties bij
Of met Sinterklaasquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:52 schreef Bastard het volgende:
he lekker, gaat niks boven een enorm dank mailtje vanuit de directie van een groot bedrijf omdat je goed geholpen hebt in het 13 wkn project.. Laten we zeggen er zijn nu winkels in BE die een bepaald merk champagne gaan verkopen
Ja, een fles champagne was leuker geweest ja, wie weet met kerst
Top Bastardquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 15:52 schreef Bastard het volgende:
he lekker, gaat niks boven een enorm dank mailtje vanuit de directie van een groot bedrijf omdat je goed geholpen hebt in het 13 wkn project.. Laten we zeggen er zijn nu winkels in BE die een bepaald merk champagne gaan verkopen
Ja, een fles champagne was leuker geweest ja, wie weet met kerst
Iew chocolade...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:06 schreef Darkwolf het volgende:
Ik heb wel een lekkere chocolate Swirl verdiend!![]()
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:04 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Of met Sinterklaas! Dat je 'm van Zwarte Piet krijgt en dat je 'm zo op de vrouw ze tepels zet. Dat ie eeeh... zo staat op de tepels van ze vrouw!
(c) De Vieze Man - Kees van Kooten
quote:ik vergeef mezelf toegestaan enj geaccepteerd t ehebben te geloven dat een vrouw in sexuele opwinding in de problemen zit en dat zij mijn hulp nodig heeft.
Ik vegeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat de enige mogelijkheid om een vrouw in sexuele opwinding te helpen is door sexuele dingen met haar te doen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat ik mezelf in gelijkaardige problemen moet brengen om de vrouw in sexuele opwinding te hulp te komen.
Ik vergeef mezelf toegestaan en geaccepteerd te hebben te geloven dat als een vrouw in sexuele opwinding mij haar borsten toont, het onvermijdelijk is geworden voor mij om sexuele dingen met haar te doen.
Super zegquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:06 schreef Darkwolf het volgende:
Ah. Oh. Heheh.
Krijg nog net even voor het weekend mijn jaarlijke review.
Mijn manager was dik over mij te spreken. Ga weer heerlijk euforisch het weekend in.
96 procent gehaald voor mijn bonus qua targets en alles. WOOT!
(Bedrijfs targets kan ik weinig aan doen. Al mijn eigen department en personal targets waren dus een dikke 100 procent.)
Party time! Ik heb wel een lekkere chocolate Swirl verdiend!![]()
Kijk, hier groeien mijn e-tieten dan weer vanquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 16:56 schreef _Led_ het volgende:
Jawel hoor
Zullen we 'with benefits' gaan ?
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 13:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, en mijn e-tieten krompen meteen enorm door die opmerking van Saaaaab.
* JoepiePoepie wacht met op de vraag ingaan tot jij aangeschoten bentquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:32 schreef _Led_ het volgende:
Objection your honour, de verdachte ontwijkt de vraag !
Dan verwacht ik binnen een klein half uur antwoordquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:37 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
* JoepiePoepie wacht met op de vraag ingaan tot jij aangeschoten bent![]()
Zeg eeh... Kan dat niet wat sneller? Een half uur...quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 17:45 schreef _Led_ het volgende:
Dan verwacht ik binnen een klein half uur antwoord [ afbeelding ]
Jeetje, wat bizar.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:03 schreef R0N1N het volgende:
Net (13:58) even een beetje spanning en sensatie in de straat.
Zit ik naar buiten te staren zie ik twee gasten in een zwarte Golf naast een witte Suzuki Alto stil gaan staan ... de bestuurder loopt naar de voorkant, de bijrijder naar de achterkant, ze kijken elkaar nog even aan en rukken in 1 keer de kentekenplaten eraf, springen met een noodgang weer in die Golf en peren 'm.
"Helaas" (voor de 2 "heren") heb ik het kenteken van de Golf genoteerd & inmiddels gemeld bij politie & eigenaar(es)
gdv dus jij was dat!!!! WACHT MAARquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:03 schreef R0N1N het volgende:
Zit ik naar buiten te staren zie ik twee gasten in een zwarte Golf naast een witte Suzuki Alto stil gaan staan ... de bestuurder loopt naar de voorkant, de bijrijder naar de achterkant, ze kijken elkaar nog even aan en rukken in 1 keer de kentekenplaten eraf, springen met een noodgang weer in die Golf en peren 'm.
"Helaas" (voor de 2 "heren") heb ik het kenteken van de Golf genoteerd & inmiddels gemeld bij politie & eigenaar(es)
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:37 schreef Michielos het volgende:
gdv dus jij was dat!!!! WACHT MAAR
Goed gedaanquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:03 schreef R0N1N het volgende:
Nou idd, dat is nog maar afwachten.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 18:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Goed gedaan
Nu maar hopen dat de poitie er ook echt wat mee gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |