Tweede rij stoelen eruit en je hebt werkelijk een zee van ruimte met een vlakke vloer.quote:
van mij welquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:07 schreef RitseB het volgende:
Hallo, ik ga ook weer gezellig mee posten als dat goed is.
Fixedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:09 schreef SoldMayor het volgende:
Tsssssssssssss![]()
Ik sta ook gewoon nog steeds niet in de OP he.![]()
Komt natuurlijk omdat ik de laatste tijd hier niet zoveel meer gepost heb he.
Doet me goed om te horen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
van mij wel![]()
Ok hier is dan ook mijn auto
[ afbeelding ]
een oude saab?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:11 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
van mij wel![]()
Ok hier is dan ook mijn auto
[ afbeelding ]
Als je stuur nog maar hetzelfde is gebleven!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:42 schreef koei het volgende:
Mijn auto:
[ afbeelding ]
(Er zitten ondertussen wel nieuwe beestjesstickers op, de stickers op de foto zijn nogal vervaagd door de zon in de loop der tijd)
Hallo ik wil weten wie je bent, en ik heb geen zin om moeite te doen om het te achterhalen in de zin van cryptische boodschappen ed, dus al je wil mag je wel even een PM sturen.quote:
Ja, maar ik meer dan jou.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zijn we niet allemaal benieuwd wie het is?
Dat zeg jijquote:
Duh, Errbek gedraagt zich als een volwassen persoon en jaagt niet op de laatste post! En ze heeft vaak zinnige bijdragen in tegenstelling tot anderen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:58 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zeg jij. Heb wel een vermoeden, maar het is niet FL
Een vrouw met een kale kop? Ben je auberhaubt wel een vrouw?quote:
Het is niet eens een vrouwquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:09 schreef koei het volgende:
[..]
Duh, Errbek gedraagt zich als een volwassen persoon en jaagt niet op de laatste post! En ze heeft vaak zinnige bijdragen in tegenstelling tot anderen.
Rossdale is toch niet kaal malle.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:13 schreef Sigmund666 het volgende:
Ik gok op een kloon van Rossdale.
(Rollende R en een L )
Haar is niet voor eeuwigquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef RitseB het volgende:
[..]
Rossdale is toch niet kaal malle.
Rossdale heeft een mooie bos, en flinke baard groei.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Haar is niet voor eeuwig
(Ik kan me nu nog kaal scheren als ik wil)
En daar ben je zeker van?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het is niet eens een vrouwAndere TT was ook mogelijk
Ik weet al wie je bent, en welkom terug.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef errrbek het volgende:
http://media.radio538.nl/(...)n/20100806-ruben.mp3
[/sup]check de laatste helft ff voor nieuwe nummer Ruben vd Meer[/sup]
oh en ik deed in het verleden ook meer van dit soort heerlijke intermezzo's voorbij komen
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:18 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ik weet al wie je bent, en welkom terug.
Die werd het vorige topic ook al gelinktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:46 schreef RitseB het volgende:
Oud-atleet Pettigrew (42) dood gevonden
Shit. Denk ik ook eens een keer grappig te zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:47 schreef koei het volgende:
[..]
Die werd het vorige topic ook al gelinkt
Hahahahaha! Dat is toch niet onze Pettigrew?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
Shit. Denk ik ook eens een keer grappig te zijn.
Ach je leert het wel een keer...quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:48 schreef RitseB het volgende:
[..]
Shit. Denk ik ook eens een keer grappig te zijn.
Lekker fietsen, bespaart je een kapotte wagen, geld en nog wat dingen (die kapotte wagens krijg je vooral in Maastricht of Den Haag en elke plek waar ze inzinkbare palen hebben, zo zag ik gisteren weer in 1Vandaag. Van die mensen die bijna werden gelanceerd over zo'n dingquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:31 schreef GameBabe het volgende:
tvp enzo
Ik ben autoloos op het moment, maar vind het wel even prima eigenlijk
Ross zei de vorige keer nog dat het een gozer wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:17 schreef koei het volgende:
[..]
En daar ben je zeker van?Ze heeft toch echt aardige borsten voor zover ik die heb kunnen bekijken...
Tijdje terug was er zo'n idioot in Leeuwarden met zijn golf op zo'n paal geknaldquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Lekker fietsen, bespaart je een kapotte wagen, geld en nog wat dingen (die kapotte wagens krijg je vooral in Maastricht of Den Haag en elke plek waar ze inzinkbare palen hebben, zo zag ik gisteren weer in 1Vandaag. Van die mensen die bijna werden gelanceerd over zo'n ding
Whhehehe ik weet wie het is.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ross zei de vorige keer nog dat het een gozer was
quote:
Het is......JOE!!!!!quote:
Nopequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:54 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zijn we niet allemaal benieuwd wie het is?
Verdomd realistische toupetten he!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:16 schreef RitseB het volgende:
[..]
Rossdale heeft een mooie bos, en flinke baard groei.
Daar ging ik vanuit, vrijwel alle vrouwen op FOK! zijn stiekem mannen. Behalve Koei en GB tenzij ze het heel goed kunnen verbergenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ross zei de vorige keer nog dat het een gozer was
Maakt niet uitquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:36 schreef AQuila360 het volgende:
Morthill jij had toch ook Mass Effect 2 gespeeld?
Ik heb toch een werkende Cereberus code! Maar die dlc kun je die het beste op het einde doen of maakt dat niet uit?
ffquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:35 schreef AQuila360 het volgende:
Ik ga weer ff verder met Mass Effect 2
Hij voegt minder toe dan de rest van de crewquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:41 schreef Rossdale het volgende:
Zonder die DLC mis je een crewmember toch? Zaeed
Heb mijn eerste playthough dan ook zonder hem gedaan dus ik heb geen ideequote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hij voegt minder toe dan de rest van de crew
The Saboteurquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Oeh de mysterieuze Erbek, is ze vrijgezel? 8)
Ik heb gewoon voor het eerst sinds maanden een echt rustige weekunglaublich! Gewoon vrije avonden! Heeft iemand nog goede tips voor een leuke X360 game?
Saint's Row 2!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik heb gewoon voor het eerst sinds maanden een echt rustige weekunglaublich! Gewoon vrije avonden! Heeft iemand nog goede tips voor een leuke X360 game?
AC2, Lego games?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
In co-op is het zo'n chaosquote:
Neequote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Borderlands. (Maar neem dan meteen 2 dagen vrij, zo lang heb ik er ongeveer over gedaan om 2playthroughs door te komenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
quote:
Ik ken zo'n beetje die hele intro uit mijn hoofdquote:
Volgens mij gaat het iets van "Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles"quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ken zo'n beetje die hele intro uit mijn hoofd
Tevens, RetroJunk is gaaf en verslavend
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het iets van "Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles"
aanvulling:quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:44 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het iets van "Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles, Teenage mutant hero turtles"
edit: Of hero of ninja, ligt eraan welke release.
Mass Effect 2quote:Op woensdag 11 augustus 2010 08:59 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Haha ik ken hem ook nog steedsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:27 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ken zo'n beetje die hele intro uit mijn hoofd
Tevens, RetroJunk is gaaf en verslavend
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:33 schreef Rossdale het volgende:
Geweldig topic
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #4
Een van mijn bijdrages
[ afbeelding ]
Goeie Rossdalequote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:33 schreef Rossdale het volgende:
Geweldig topic
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #4
Een van mijn bijdrages
[ afbeelding ]
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]...... maar ook wel weer
....
Daar moet je WoW voor hebben gespeeldquote:
Of elke andere MMO met grote instancesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:48 schreef Tain het volgende:
[..]
Daar moet je WoW voor hebben gespeeld
agh, ik heb een lvl 70 chara in WoW en het zegt me ook niksquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik snap de clue wel maar wat ie verder bazelt over bubbels enzo...geen idee.
\quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:22 schreef Sigmund666 het volgende:
Speel nooit MMO of RPG-games. Behalve Borderlands, maar dat komt veelal omdat het gewoon een heel erg tof spel is
Mjah. Maar in het geval van een World of Warcraft ben je gewoon heel erg laat als je er nu nog aan gaat beginnen om level 70 te halen ofzo. Bovendien zijn het echt van die tijdrovende spellenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
\ik speel ook geen RPG's omdat het RPG's zijn, maar omdat het heel erg toffe spellen zijn
ME 1 staat op mijn wishlist inderdaad. Heb hem nog niet zien liggen bij Gamemania voor een leuke prijsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
Sigmund heb jij Mass Effect 1/2 gespeeld?
Ik heb ze wel allebei gespeeld Aquila!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:27 schreef AQuila360 het volgende:
Sigmund heb jij Mass Effect 1/2 gespeeld?
Het is inderdaad heel hip! Hipper dan hip! Het hipst!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Shit ik heb facebook nodigis dat zo hip tegenwoordig?
Ik kreeg een gekrabbelde invite op het zakje waar m'n broodje in zat van het leuke meisje achter de kassa!
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:54 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik snap de clue wel maar wat ie verder bazelt over bubbels enzo...geen idee.
Kort samengevat: de pala kan in een korte tijd niet bewegen maar ook geen schade ondervinden omdat het in een soort shield staat. Als de boss dan reset krijg je ook geen damage meerquote:Bubble can also refer to numerous class abilities that create a bubble-like animation around a character. Most commonly, they refer to the Paladin spells Divine Protection, Divine Shield, and Blessing of Protection. It can also sometimes refer to the Priest's Power Word: Shield, Mage's Mana Shield, Ice Barrier, and Voidwalker's Sacrifice. Mostly "Bubble-spells" are seen as lame by other players because they cannot do anything (in case of a paladin) or virtually less (to other classes). Paladins in particular are harassed because of their bubbles, being dubbed "bubble boys" or the like. This may be out of partial jealousy, a paladin's bubble is undeniably the strongest of the game's bubble spells, and a paladin can completely turn the tide of a battle with his bubble because he can also heal (Paladin bubbles only reduce OFFENSIVE effectiveness). And don't forget the classic Bubble Hearth, the Paladins signature move.
WoW is juist makkelijker nuquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:26 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Mjah. Maar in het geval van een World of Warcraft ben je gewoon heel erg laat als je er nu nog aan gaat beginnen om level 70 te halen ofzo. Bovendien zijn het echt van die tijdrovende spellen
(Ik kan tenminste niet zeggen dat je in 48 uur level 50 bent)
Ik heb me1 nog wel,10incl stuur ik hem wel opquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
ME 1 staat op mijn wishlist inderdaad. Heb hem nog niet zien liggen bij Gamemania voor een leuke prijs
(De classics-versie dan met de DLC)
Maar ik zit nu ook nog in Crackdown en Bourne Conspiracy
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik kreeg een gekrabbelde invite op het zakje waar m'n broodje in zat van het leuke meisje achter de kassa!
Hoe heb je dan contact met mensen die verder af wonen? Want smsen doe je ook al amperquote:
Roep dat volgende week nog ff per PMquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb me1 nog wel,10incl stuur ik hem wel op(is die met DLC, classic dus)
Nja stuur maar een PM als je hem wilquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Roep dat volgende week nog ff per PM
(Ben nu een beetje blut blut blut)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Fipotje op 11-08-2010 15:01:38 ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:54 schreef Fipotje het volgende:
duuddeees ik zat te denken he!
Hoe moet je verkleed naar een Mile High feest?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Pfff, je gaat maar als mijn wingman, ik regel wel ergens twee fighter pilot pakkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:23 schreef Fipotje het volgende:
right, alsof ik verkleed kleding heb
Sorry rosje ik kom in me normale kleding
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:31 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Tweeeeeee fighter pilot pakken!
Laat het doek maaaaar zakkeeeeeeeeeen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:54 schreef Fipotje het volgende:
duuddeees ik zat te denken he!
Hoe moet je verkleed naar een Mile High feest?Iets wat met lucht of vliegtuigen, desnoods doe je een theedoek om je hoofd en kom je als terroristSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje creatief zijn
Zelf ga ik denk ik een strak pilotenuniform kopen als organisator.
Women looooooove a man in uniform
Please sir. When moon? When Mustang?
Zal ik mijn connexxion-uniform dan maar aantrekken?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je pakkie, dus doe maarquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:29 schreef Morthill het volgende:
[..]
Zal ik mijn connexxion-uniform dan maar aantrekken?
ik ga zo niet in werkkledingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:31 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar je pakkie, dus doe maar
Of neem een trapje mee! Stairway to heaven
Legio mogelijkheden
ik ga gewoon wat huren. zijn sigaren gewenst?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iets wat met lucht of vliegtuigen, desnoods doe je een theedoek om je hoofd en kom je als terrorist
Beetje creatief zijn
oh jij gaat als die mensen die je vindt als je zoekt op mile high club in google images met safesearch uitgeschakeld?quote:
Ik ga als mezelf als je dat niet erg vindtquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:43 schreef errrbek het volgende:
[..]
oh jij gaat als die mensen die je vindt als je zoekt op mile high club in google images met safesearch uitgeschakeld?
Dat is zo'n makkelijke uitspraakquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:55 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Het is dat ik niet kom, anders wist ik het perfecte tear-away piloten pak voor dit feest wel te vinden.
En zo hoort hetquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:23 schreef AQuila360 het volgende:
Net 2de gesprek gehad en maandag beginnen!
Vaarwel lui lekkerland
Oke goed zo Spank!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:38 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik heb ze wel allebei gespeeld Aquila!
quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
Pfff, je gaat maar als mijn wingman, ik regel wel ergens twee fighter pilot pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rossdale, je zet toch wel bewaking bij de deur die alle casual mensen niet binnen laten he? Ik heb mijn outfit geregeld. Moet alleen nog even kijken of het past (en of ik nog kan ademen en bewegen als ik het aan heb...)RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
barneyquote:
Mail dat even van te voren, dat scheelt reiskosten/partycrashenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:35 schreef koei het volgende:
[..]
Rossdale, je zet toch wel bewaking bij de deur die alle casual mensen niet binnen laten he? Ik heb mijn outfit geregeld. Moet alleen nog even kijken of het past (en of ik nog kan ademen en bewegen als ik het aan heb...)
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke goed zo Spank!
VInd je die model ruimtescheepjes ook zo vet
Koei in een strak pakje, hmmmm dat wil ik wel zien eigenlijk. Waar is dat feest ookalweerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:35 schreef koei het volgende:
[..]
Rossdale, je zet toch wel bewaking bij de deur die alle casual mensen niet binnen laten he? Ik heb mijn outfit geregeld. Moet alleen nog even kijken of het past (en of ik nog kan ademen en bewegen als ik het aan heb...)
Facebook is de eerste community site die ik tof vindquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:50 schreef Cruise.Elroy het volgende:
QFT!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Iets wat met lucht of vliegtuigen, desnoods doe je een theedoek om je hoofd en kom je als terrorist
Beetje creatief zijn
Dan heb je mij nog nooit in werkkleding gezien, mannen in uniform waren nog nooit zo afstotelijkquote:
These words are worthless without picsquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:11 schreef Morthill het volgende:
[..]
Dan heb je mij nog nooit in werkkleding gezien, mannen in uniform waren nog nooit zo afstotelijk
Elke camera die probeert een foto te maken gaat spontaan stukquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
These words are worthless without pics
Die stoppen we in een apart hok waar geen enkele vrijgezelle vrouw/man te vinden is, samen met een vriend van mij die een meester is in de meest saaie duffe slaapwekkende verhalen te vertellenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:35 schreef koei het volgende:
[..]
groene polo's, te wijde broeken, veeeeeel te wijde overhemdenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:23 schreef koei het volgende:
Jij werkt bij connexxion toch? Die hebben inderdaad geen mooie werkkleding. Groene truien
McDo had betere kledingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:43 schreef Sigmund666 het volgende:
McDonald's onder de buschauffeurs?
Is het niet makkelijker een eigen domein te kopen en die door te laten linken naar je blogger?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm kun je blogger omzetten naar je eigen website? Dus dat je bv naar blabla.nl gaat en daar jou blog ziet?
Dan kun je via blogger gewoon dingen aanpassen en komt het mooi op je blabla.nl staan
Ja dat heb ik dusquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:59 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Is het niet makkelijker een eigen domein te kopen en die door te laten linken naar je blogger?
Ja je kan ze daar zeker huren. Er staan zelfs pics van op hun site. Het is naast die steeg waar we voetbal hebben gekeken met Koei.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Facebook is de eerste community site die ik tof vindEn ik heb er ook een relatie aan over gehouden dus blijkbaar is het wel ergens goed voor
[..]
QFT!
En Kroesje, kom gewoon ookDat is gezellig! Misschien regel is ook nog wel een pakkie als ze dat in mijn maat hebben... Kun je dat ook huren bij die toko waar je het laatst over had?
Ja maar... met wie moet ik dan natregenen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ja je kan ze daar zeker huren. Er staan zelfs pics van op hun site. Het is naast die steeg waar we voetbal hebben gekeken met Koei.
En nee ik kom niet, het zal moeilijk zijn maar je zult zonder me een leuke avond moeten hebben
Geen idee, natregenen is wel mijn dingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:31 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ja maar... met wie moet ik dan natregenen?
Juist niet man! Juist niet! Dan zou je een wildgroei aan klonen en slechte games krijgen!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:37 schreef AQuila360 het volgende:
Damn wat is Mass Effect 2 geniaal!
Meer games zouden er een boel van over moeten nemen
Het was heel makkelijk, maar ze hebben een tijd geleden de FTP-publishing er uit gehaald....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
Hmm kun je blogger omzetten naar je eigen website? Dus dat je bv naar blabla.nl gaat en daar jou blog ziet?
Dan kun je via blogger gewoon dingen aanpassen en komt het mooi op je blabla.nl staan
Niet letterlijk de game ofzo maar gewoon de kleine dingen die het zo tof makenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Juist niet man! Juist niet! Dan zou je een wildgroei aan klonen en slechte games krijgen!
(Net zoals destijds bij bijv. GTA San Andreas kreeg. Had je ook van die blanke marketingbimbo's die het woord 'urban' catchy vonden klinken en allerlei games op de markt poepten die 'urban' waren maar stierenkloten zogen.
En regen komt ook van heel hoog, dus ik denk dat we best zeiknat mogen komenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:38 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Geen idee, natregenen is wel mijn ding![]()
Ik ben er lang geleden geweest, maar het is erg leuk. Voor kinderen ook.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:55 schreef koei het volgende:
Wie is er wel eens in Naturalis geweest? Is dat een beetje leuk voor een kind van 8 a 9 jaar? En voor volwassenen?
Corpus was idd erg druk, plus dat ik dat een beetje veel vind voor op één dag allemaal. Is het meer aan te raden voor een rustig meisje van 8, of een druk jongetje van 7?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Ik ben er lang geleden geweest, maar het is erg leuk. Voor kinderen ook.Je moet dan eigenlijk wel corpus meepakken
Daar moet je voor reserveren had ik gehoord
Dan zou ik zeggen een rustig meisje, het is toch wel een museum. Maar ik ben er al zeker tien jaar niet geweest, dus misschien is het nu compleet anders.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:02 schreef koei het volgende:
[..]
Corpus was idd erg druk, plus dat ik dat een beetje veel vind voor op één dag allemaal. Is het meer aan te raden voor een rustig meisje van 8, of een druk jongetje van 7?
Heb het al gefixedquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Het was heel makkelijk, maar ze hebben een tijd geleden de FTP-publishing er uit gehaald....
Is het wat denk je?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.headsetshop.nl(...)eadset-xbox-360.html
Komt morgen binnen
Ik heb een surround set, maar die gebruik ik eigenlijk amperquote:Op woensdag 11 augustus 2010 21:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Is het wat denk je?
Heb jij niet gewoon zo'n surround setje of waarvoor gebruik je dit precies?
Oke ben wel benieuwd wat je er van vind.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik heb een surround set, maar die gebruik ik eigenlijk amper. Dit is gewoon veel handiger, geen gezeik over hard geluid in de woonkamer of in de slaapkamer
En kan hem ook nog voor de pc gebruiken
Ja ik ook wel opzich, het is wel vrij duur, maar ik had nog wat te goed van sommige mensen en dat heb ik nu eindelijk binnen gehadquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:05 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke ben wel benieuwd wat je er van vind.
Ik had toen ooit eens zo'n cheap ass ding gekregen maar dat kreeg je nooit goed zonder ruis enzo maar deze zal wel vet zijnquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja ik ook wel opzich, het is wel vrij duur, maar ik had nog wat te goed van sommige mensen en dat heb ik nu eindelijk binnen gehad. Wou hem al langer, maar nu het geld terug heb gehad kon ik dat geld ook meteen uitgeven
vandaar die PIEP stemquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:10 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik had toen ooit eens zo'n cheap ass ding gekregen maar dat kreeg je nooit goed zonder ruis enzo maar deze zal wel vet zijn![]()
Alleen wel vrij prijzig idd
quote:
Als ik het van mij "eigen" geld had moet kopen, had ik het niet gekocht denk ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:20 schreef Morthill het volgende:
Ik wil nog wel een keer een goede koptelefoon, en tsja, die dingen kosten inderdaad een paar honderd euro, maar dat zijn ze ook waard
Ik zoek altijd van alles!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Als ik het van mij "eigen" geld had moet kopen, had ik het niet gekocht denk ik. Maar goed, heb nog zo draadloos headsetje van MS die kan er dan ook uit
Binnenkort sowieso eens een V&A topic openen, 4 telefoons om te verkopen en nog meer meuk
er was toch iemand hier die een iPhone 3GS zocht, misschien ook nog een 2G?
AQ = dubbeltje en 1ste rangquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik zoek altijd van alles!
Maak maar eens een tof topic ook met 360 games
quote:
Altijd genieten! Heb je nog bier gedronken en kut geroepen?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:39 schreef RitseB het volgende:
Ik kwam met een zoektocht naar een kamer bij een dispuut terecht, lachen joh.
Was met de auto, alleen maar fristi.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:50 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Altijd genieten! Heb je nog bier gedronken en kut geroepen?
Dat komt omdat vrouwen denken dat iemand met een iPhone wel van het geld moet bulkenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)s-android-bezitters/
Wel goed gelezen? Want het zijn de vrouwen die het meeste sex hebbenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat komt omdat vrouwen denken dat iemand met een iPhone wel van het geld moet bulken
Je snapt mijn punt wel. Zo achterlijk ben je nou ook weer nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel goed gelezen? Want het zijn de vrouwen die het meeste sex hebben
Niet geneukt dus?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:52 schreef RitseB het volgende:
[..]
Was met de auto, alleen maar fristi.
Was ook maar een geintjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:48 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt wel. Zo achterlijk ben je nou ook weer niet
Ik haal het gemiddelde weer flink omlaagquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wel goed gelezen? Want het zijn de vrouwen die het meeste sex hebben
Dat is het bewijs dat het niet FL isquote:
Ik moet nog een half uurtje wachten tot ik op kantoor ben, maar ik lust ook wel een bakkie!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:11 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ben gelijk maar aan degegaan, kan het wel goed gebruiken.
Hmm maar 4 echte partners gehad, relaties van langer dan een jaar dan that is. En ik kan toch niet echt zeggen dat ik minder sex heb gehadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik haal het gemiddelde weer flink omlaagMaar ja ik hanteer dan ook een minimum instapcriterium van 50x
En ik denk hoe meer verschillende partners je hebt gehad hoe minder seks je hebt gehad, maar dat zou wel interessant zijn om te onderzoeken
Goedemorgen trouwens! Nu is het wel bijna weekend, nog maar 1 dagje
GB aan de koffie, that's new. Was toch theeleutje?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:16 schreef GameBabe het volgende:
Ik moet nog een half uurtje wachten tot ik op kantoor ben, maar ik lust ook wel een bakkie!
Ik haal de 50x altijd... hoewel ik er nu nog niet ben, maar 25x per week zou ook wel wat overdreven zijn :pquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:19 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Ik denk dat je wel gelijk hebt GB. Ik haal de 50x eigenlijk nooitmaar ik heb ook weer geen ladingen partners gehad, ik ben gewoon heel zielig
Sexbuddy's zijn ook prima inderdaad, al noem ik ze liever toyboysquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm maar 4 echte partners gehad, relaties van langer dan een jaar dan that is. En ik kan toch niet echt zeggen dat ik minder sex heb gehad.
En dan is er ook nog zoiets als sexbuddy en one night stands (of 2 nights stands)
Een bakkie thee of coursequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:22 schreef Solique het volgende:
[..]
GB aan de koffie, that's new. Was toch theeleutje?
Toch wel dus, dacht al dat je gebrainwashed was.quote:
Je klinkt nu als een hele enge tante ofzoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:24 schreef GameBabe het volgende:
En je bent niet zieligHet komt helemaal goed met je want je bent een leuke jongen, maar soms vergt dat wat geduld
Je had het dus over 50x in een weekquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik haal de 50x altijd... hoewel ik er nu nog niet ben, maar 25x per week zou ook wel wat overdreven zijn :p
En je bent niet zieligHet komt helemaal goed met je want je bent een leuke jongen, maar soms vergt dat wat geduld
[..]
Sexbuddy's zijn ook prima inderdaad, al noem ik ze liever toyboys, maar daarvoor geldt alsnog het 50x principe.
Zo bedoelde ik het niet, ik had het best op je kunnen doen als ik niet ontdekt had dat ik stiekem al verliefd was....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:30 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Je klinkt nu als een hele enge tante ofzo![]()
Geduld, sex en mannen gaan niet goed samen, een week wachten op m'n scharrel vind ik al lang.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Je had het dus over 50x in een week??
50x in een jaar, ik ben geen nonquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wat bedoel je dan met 50x? in een jaar?
Ahhhh dat tel je toch nietquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
50x in een jaar, ik ben geen non
Minimaal 50x per partner
Goede conclusiequote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ahhhh dat tel je toch niet? In een relatie van minimaal een jaar dan haal je toch easy de 50?
Hmm is dat serieus zoquote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:42 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Goede conclusieOftewel ik zei dat ik niet aan seks zonder een relatie doe
Geen zin?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:52 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Euh...geen zin?Maar misschien over een maand wel en dan gooi ik wel een PM naar Ross en kunnen jullie mij allemaal bewonderen in een strak zittend pak.
* Rossdale is jaloers...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:10 schreef Fipotje het volgende:
Goedemorgen deze morgen, bijna vakantie
Alstu!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:43 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Haha nu ben je wel een heeeel enge tante![]()
Maar dat compliment neem ik graag van je aan
Is dat zo gek dan? Op dat gebied ben ik gewoon een beetje conservatief!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm is dat serieus zo? En het is nog vroeg ja, vakantie en die dingen !
zag je afwijzing inderdaadquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:25 schreef Tain het volgende:
Ik kan de 11e nietMijn broer viert dan zijn verjaardag
Opzich niks gek aanquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:22 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Alstu!
[..]
Is dat zo gek dan? Op dat gebied ben ik gewoon een beetje conservatief!
ow...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 08:57 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen zin?
Ik zal nog wat extra leuke vrijgezelle dames uitnodigen om je over te halen dan
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Yo bitches! Mn poesje is naar de arts, wordt ff bijgewerkt vandaag!
Yeah maar dan gebruiken ze dat mesje om dr open te snijden en de pin uit dr poot te halen van toen ze die gebroken had... Beestje is al een paar dagen mank aan het lopen dus die moet er maar uit...!quote:
Hij heeft maar 1 recht en dat is het aanrechtquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:24 schreef Rossdale het volgende:
GB je bent er de 11e dus ook bij?zo ja, sleur de_kok dan ook meteen mee. Jullie hebben een relatie dus hij heeft toch geen recht meer op een eigen mening
Spankyquote:Op donderdag 12 augustus 2010 09:48 schreef SpankmasterC het volgende:
Yo bitches! Mn poesje is naar de arts, wordt ff bijgewerkt vandaag!
Ik ga maar es ontbijten, want ik heb honger...
En wat betreft dat onderzoek naar seks en telefoonsfucking kansloos
Wat betreft seks met GB:maar dat zou mn vriendin niet leuk vinden.... Denk trouwens wel dat je over het algemeen in een relatie veel meer seks hebt dan als je geen relatie hebt, zelfs fuckbuddy's zie je vaak minder dan je eigen vriendin en dus (over het algemeen, er zullen altijd uitzonderingen zijn en grote kans dat die "toevallig" allemaal op FOK! zitten) ook minder seks dan....
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 recht en dat is het aanrechtEn hij werkt natuurlijk op zaterdag avonden, dus denk niet dat dat werkt.... Ik probeer Poit wel mee te krijgen maar die zat te miepen over appelpop ofzo...
En één plicht, en dat is zwijgplicht?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 recht en dat is het aanrechtEn hij werkt natuurlijk op zaterdag avonden, dus denk niet dat dat werkt.... Ik probeer Poit wel mee te krijgen maar die zat te miepen over appelpop ofzo...
[..]
SpankyMaar we zullen ons maar inhouden
En met de steekproeven die ik heb heb je toch meer seks met een fuckbuddy
Shame on mequote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:44 schreef Fipotje het volgende:
één taal, horizontaal[ afbeelding ]
quote:Exclusive: Sony Ericsson to introduce Android 3.0 gaming platform and PSP Go-like smartphone
Iek snap niet, maar ik zag borsten, dusquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:03 schreef Morthill het volgende:
Voor mensen die nog een WTF-momentje nodig hebben.
http://jwz.livejournal.com/1266838.html
Vrij NSFW
Haha, good times, Spanky, good timesquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:08 schreef Cruise.Elroy het volgende:
[..]
Haha, good times, Spanky, good times
Hij heeft maar een thuis en dat is voor het gasfornuis?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 10:18 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Hij heeft maar 1 recht en dat is het aanrecht
Mijn ubertoffe housewarming in Breda met veel toffe mensen en schaarsgeklede dames in stewardessenuniformquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef De_Kok het volgende:
En zo is het maar net, afblijven van m'n aanrecht stelletje prutsers![]()
maar wat is er de 11de?
Je kan het aantal kledingstukken in de loop van de avond natuurlijk ook schaarser maken....quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef errrbek het volgende:
oh dan kom ik wel!
moet ik ook nog schaarsgekleed gaan of dat liever niet?
Ik zag dat de Jup in de aanbieding was deze week dus die ga ik zaterdag alvast ff flink inslaanquote:
Bottomless?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:35 schreef errrbek het volgende:
oh dan kom ik wel!
moet ik ook nog schaarsgekleed gaan of dat liever niet?
Red Guyquote:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:30 schreef De_Kok het volgende:
En zo is het maar net, afblijven van m'n aanrecht stelletje prutsers![]()
maar wat is er de 11de?
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Najaaaaaaa dit meen je niet! Heb mn kat dus vanochtend naar de dierenarts gebracht om die pin uit dr pootje te laten halen, word ik net gebeld: ze hadden dr verwisseld met een andere kat en hadden haar klaargemaakt (en dus ook al opengemaakt) voor een sterilisatie, maar pas toen het kleine donzige pluizebolletje daar opengesneden lag zagen ze dat ze allang gesteriliseerd was, en toen pas hadden ze door dat ze n fout hadden gemaakt!!
Maar gelukkig komt ze er wel bovenop, het is een gezonde poes dus dubbele operatie moet geen probleem zijn, en ik krijg de operatie voor extra gratis, dus da's ook wel mooi, scheelt weer honderden euro's...
Aanklagen voor 100 miljoen miljard euro die handel!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Najaaaaaaa dit meen je niet! Heb mn kat dus vanochtend naar de dierenarts gebracht om die pin uit dr pootje te laten halen, word ik net gebeld: ze hadden dr verwisseld met een andere kat en hadden haar klaargemaakt (en dus ook al opengemaakt) voor een sterilisatie, maar pas toen het kleine donzige pluizebolletje daar opengesneden lag zagen ze dat ze allang gesteriliseerd was, en toen pas hadden ze door dat ze n fout hadden gemaakt!!
Maar gelukkig komt ze er wel bovenop, het is een gezonde poes dus dubbele operatie moet geen probleem zijn, en ik krijg de operatie voor extra gratis, dus da's ook wel mooi, scheelt weer honderden euro's...
Damn wat een failquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
WTF?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik ken het gevoelquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:57 schreef Cruise.Elroy het volgende:
Damn ik zie nu pas hoe weinig ik game, van alle actie en RPG games heb ik alleen AC2 gespeeld, de rest van de games nieteens gezien of over gelezen
Wel wat langer dan een uurtje maar ik moet hem nog steeds uitspelenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:00 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik ken het gevoelUncharted 2 maar uurtje gespeeld ook of zo, veel van die andere games ook niet veel langer.
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Wel wat langer dan een uurtje maar ik moet hem nog steeds uitspelen
Ik zit alleen vast op een stukje en het lukt me telkens niet om er voorbij te komenquote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:05 schreef Morthill het volgende:
[..]ik had die game in 1 ruk uitgespeeld als het kon. Stond op beurs en ondanks al het lawaai werd ik zelfs lamgeslagen door de game. Meesterlijke sfeer en gameplay
En dat is waar dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:07 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zit alleen vast op een stukje en het lukt me telkens niet om er voorbij te komen
Jezus wat een ontzettend slechte actie... Wat heeft dat beestje een boel pech zegquote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Damn hey, wat een verhaal.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik zou het toch bijna jammer vinden dat ik nog anderhalf jaar aan mijn abo vastzitquote:Op donderdag 12 augustus 2010 11:06 schreef Morthill het volgende:
http://www.engadget.com/2(...)-3-0-gaming-platfor/
[..]
[ afbeelding ]
PSPhone
Weet het niet meer precies waar ik zatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Beter!quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Weet het niet meer precies waar ik zatMja, minder stukje is dat. In elk opzicht wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Jezum wat een fail, zolang er geen blijvende schade aan het beestje is OK.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 12:16 schreef SpankmasterC het volgende:
Haha het is echt awesomequote:Op donderdag 12 augustus 2010 13:35 schreef Rossdale het volgende:
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=259687
Ik heb hem volgens mij hier nog liggen.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou Double Agent bijna opnieuw gaan kopen
Het is wel de Xbox-versie he, niet de 360 variantquote:Op donderdag 12 augustus 2010 14:04 schreef Rossdale het volgende:
Ik zou Double Agent bijna opnieuw gaan kopen
Nom nom nom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |