SPOILER: Niet het einde hoor, maar als je hem nog moet spelen kun je wel een beetje gaan raden na dat je dit gelezen hebt. Eigen risico dus!!!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Red Dead Redemption heeft een klote eind.![]()
Klacht: niet weten hoe je wraak moet nemen.![]()
ja, gaat ie geëmotioneerd en boos over het einde.. terwijl hij hem al kende..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:37 schreef Broder het volgende:
Iemand had het einde toch al gepost dat je met zijn zoon speelt nadat jij bent doodgeschoten?
Waarover jij kwaad werd in FB?
even quoten.. kan ik er later nog een keer om lachenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:38 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Inderdaad. Neemt het leuke van het spel weg hea. Zal dit ook even melden.
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef Kees80 het volgende:
Ts is beïnvloedbaar
Je zat dan ook nog onder de geëiste leeftijdsgrens
Dit is inderdaad de reden waarom je 18+ moet zijn, anders kan je dit blijkbaar niet aanquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef Kees80 het volgende:
Ts is beïnvloedbaar
Dat zal het inderdaad dan wel zijn.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:41 schreef Kees80 het volgende:
Ts is beïnvloedbaar
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:35 schreef Casualty het volgende:
Ik zou ook een constant kutgevoel hebben als ik jou was
Ben gewoon vet opgewonden door die hoeren in die saloons.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef Desunoto het volgende:
Blijf godverdomme eens van die !nieuw topic! knop af en post gewoon in het Red Dead Redemption topic.
Dit is al het achtste topic over dit spel van jou. De tering hey.![]()
Advanced Pauperquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ben gewoon vet opgewonden door die hoeren in die saloons.
Dit dus en het dan raar vinden dat mensen het einde gaan zeggenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef Desunoto het volgende:
Blijf godverdomme eens van die !nieuw topic! knop af en post gewoon in het Red Dead Redemption topic.
Je kan toch wraak nemen in een stranger missie op die vent?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:34 schreef AdvancedPower het volgende:
Klacht: niet weten hoe je wraak moet nemen.
en wel met dit soort heldenoplossingen voor het forum komen.. maar zelf net zo hard meevervuilenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 20:43 schreef Desunoto het volgende:
quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 14:59 schreef AdvancedPower het volgende:
Kan er misschien een centraal topic komen over en met vakantieklachten? Nu krijgen we allemaal individuele klachten die best in 1 topic kunnen. Ik geef maar als voorbeeld:
Mannen die massaal op 'visvakantie' naar Thailand gaan.
mensen die zonder wat te zeggen de stoel naar achteren doen
Fransen in Nederland
Mensen die op vakantie zijn geweest...
Mensen die klappen als ze veilig op de grond zijn na een vliegreis :')
morgen op vakantie
Ik ben op vakantie
en zo zijn er nog meer...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |